Drømmer, NDO & ut av kroppenUT AV KROPPEN,RAR DRØM OG SÅG GJENFERD SAMME NATT.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

mercedes
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Apr 2010 12:21
14

UT AV KROPPEN,RAR DRØM OG SÅG GJENFERD SAMME NATT.

Innlegg av mercedes »

Hei!

Nå skal jeg fortelle om noe som hente meg for to dager siden.

Jeg har bestandig vært ganske åpen for det paranormale , og jeg har visst siden jeg var 8 år at jeg kan gå ut av kroppen.

Men så slutta jeg med det helt til for 5 år siden, da kom jeg på hvordan jeg framkaller den følelsen ...
Og så har jeg ikke gjort det på lenge igjen .

Helt til :
I forrigårs så lå jeg og dama i senga , og da tenkte jeg at jeg skulle prøve .
Etter jeg hadde sovet i 5 timer ca , så tenkte jeg at nå er tiden inne for å eksperimentere ...
Det begynner bestandig med at jeg slapper av i hele kroppen og venter på en pipelyd , begynner veldig svakt men blir sterkere, sterkere og STERKERE !!
Så finner jeg meg selv i vektløs tilstand nesten , og ser meg og dama i senga .. jeg sover og hun står oppreist ... men det er ikke i samme rom som vi ligger på ekte ...???? hvorfor ikke ?? og det er heller ikke samme seng ... ??
Og jeg er annerledes på håret enn no ... men det er IKKE drøm , det er ut av kroppen .. så hvorfor er det ikke i samme tidsepoke eller plass ... skjønner jeg ikke ...
Og i den tilstanden så spør jeg dama mi om et personlig spørsmål , og da ser hun på meg råstygt ... og sier noe helt skrudd ... og da blir jeg redd og drar tilbake til mitt jordlige jeg .. Livredd!! Hvorfor ???

Så etter den episoden så begynner jeg å drømme , og for en drøm!!
Jeg drømmer om at jeg er i huset til mor og far ... og jeg er i en helt annen tidsepoke !! og det er jul ! og jeg skal liksom poengtere at jeg må si noe veldig viktig .. og det er at jeg kommer i fra 2010 !! som er langt i fram i tid i forhold til dem ! og spøker med dem om at da kan vi gjøre ting bare med tankene .. rydde i huset osv .. oxo gjør jeg det ... viser dem at alt går med tankene :)
Oxo vet jeg ikke helt hva som skjer ... men etter ei lita stund så sitter jeg å prater med familien sin avdøde hund , og den er på et mye høyere nivå enn meg så hver gang jeg skal si noe intelligent , så stopper hunden meg med et bitt i armen , bare lett .. ikke noe vondt ... oxo sier hunden noe som er mye mer intelligent . :)
Så forsvinner den hunden , og så tar jeg kontakt med en annen av de avdøde hundene våre og nesten det samme hender da og ... helt skrudd....
Hva betyr dette tro??

SÅ SKJER DET JEG IKKE VIL SKAL SKJE :
Når jeg våkner så står det en mørk - kledd mann foran meg og jeg får lyst til å rope drithøyt!!!!
for jeg er helt skrekkslagen , og lys våken og han bare står der og kikker på meg og er like skremt over å se meg ser det ut som .. men så viser det seg at han er kliss lik en kompis av meg og da tenker jeg .... det er vel ikke noe å være redd for han .... men han skal jo ikke være her!!!! kan det hende at " spøkelse " forandret utseendet sitt til en kompis så jeg ikke skulle bli redd ???

Dette er den merkeligste natta jeg overhodet har opplevd!!

Noen som vet hva alt dette betyr ...
Antall ord: 592

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Sep 2004 20:01
20
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Re: UT AV KROPPEN,RAR DRØM OG SÅG GJENFERD SAMME NATT.

Innlegg av Regn »

Er du helt sikker på at du var våken da du begynte med "Ut-av-kroppen"- eksperimentet? Hørtes mer ut som en drøm, men uansett veldig spennende! Uansett, det var hvertfall en veldig interessant drøm den du hadde etterpå, typisk sånne drømmer som jeg har i blant, når jeg går langt ned i underbevisstheten.
Det som får meg til å stusse, er skikkelsen ved senga. Mest sannsynlig bare en drøm, tenker jeg... Men begynner jo å lure på om ikke aliensa har vært en tur på visit hos deg denne natta, spilt deg ett lite puss..... :shock:

nei, jeg står over utdypingen;) Men husker du mye fra tidligere ut-av-kroppen opplevelser da? Fortell, i såfall..?:)
Antall ord: 126
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mercedes
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av mercedes »

Vet bestandig at jeg er bevisst når jeg er ut av kroppen.
Vet at kroppen ligger der liksom , men det var noen som sa til meg når jeg flytter meg i tid og rom så er det nr før klarsynthet ...

Når det gjelder det såkalte spøkelset , så har jeg fått høre at det var en god kompis av meg som va ute av kroppen ...

Men jeg vet hvordan jeg framkaller ut av kroppen opplevelsene og det begynner bestandig med at jeg synker ned i senga og en pipelyd kommer etter ei god stund med avslapping som blir STERKERE.
Kan vel ikke være drøm da .... har også hatt ut av kroppen opplevelser der jeg er i samme rom og tidspunkt og , men ikke denne gangen altså .
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJEST

Innlegg av GJEST »

Søvnparalyse.

Jeg har selv opplevd det to ganger, og det er rimelig sykt. Man sover ikke, man vet fint man er våken, og det man ser, gir oftest ikke mening. Første gangen det skjedde, stoppet synet etter en stund, og selv om jeg ikke sov, så på en måte skjønte jeg at jeg måtte ha våknet raskere enn hjernen, at den på en måte drømte. Dette fordi jeg hadde sett ting som absolutt ikke stemte.
neste gang tok det svært lang tid før jeg skjønte at jeg måtte ha "drømt", selv om jeg var våken. Jeg bråvåknet på sofaen av at en SVÆR edderkopp gikk ved siden av ansiktet mitt.
Jeg hev meg opp, satt sammen med barnet mitt på 8 år, som ikke helt begrep hva jeg så etter. Jeg begynte å lete under putene i sofaen, helt hysterisk, for jeg hadde sett edderkoppen helt tydelig, og sov jo ikke. Etter å ha lett vel og lenge, (og med en unge som trodde jeg var tørna), så innså jeg at dette ikke kunne være riktig. En tarantell i min stue var meeeeget usannsynlig.. Den var jo ikke der lengre heller, sant.

Så selv om jeg VET jeg var helt våken, begge gangene, så innså jeg i ettertid at det måtte være søvnparalyse. At hjernen drømte, selv om kroppen var våknet...

Typisk med alt dette er at det alltid skjer ETTER man har sovet. Man våkner opp, tilsynelatende, men hjernen har ikke våknet helt likevel, og man kan da helt tydelig se ting som slett ikke eksisterer.
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mercedes
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av mercedes »

Okay , det kan vel stemme at det er det som skjer ja :)
Takk for svar.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mercedes
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av mercedes »

Men det betyr at søvnparalyse er noe jeg kan framkalle selv når jeg vil da ...
er det veldig vanlig ?

jeg legger meg på sida feks og så kjenner jeg at det er i ferd med å skje ... noen ganger før jeg har sovet og noen ganger etterpå ...
'
noen ganger når jeg har vært på fylla og noen ganger når jeg er veldig sliten ...
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mercedes
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av mercedes »

Har lest mye om søvnparalyse nå , og det virker faktisk veldig logisk.

Men det virker som " ut av kroppen " " astralreiser " og " søvnparalyse " er veldig nært beslektet.
Det er jo på en måte underbevisstheta som styrer alt du opplever .

og i søvnparalyse så ser du jo også kroppen din selv ligge der med øynene lukket .. men tid og rom er ikke der.
Plutselig feira jeg juleaften på 70 tallet med foreldra mine:)

synes dette er veldig nifst innimellom , men kunsten er vel å sperre all frykt borte !
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJEST

Innlegg av GJEST »

Jeg tror ikke du kan bestemme en søvnparalyse selv, men jeg tror den alltid skjer i forbindelse med søvn. Altså, enten like før kroppen sovner, (hjernen sovner på en måte før kroppen), eller like etter kroppen har våknet. (mens hjernen enda sover.)
Og vi har lettest for å sovne raskt (hjerne sovne raskt) ved rus eller veldig slitenhet, men også andre ganger.
Jeg var hverken full eller sliten da jeg opplevde mine to syn, to ganger, men innså i ettertid at hjernen måtte ha sovet, og at man da fikk "levende" drømmer.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mercedes
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av mercedes »

oki , men det æ gjør det e å fokuser på et taug " visuelt " som henger over senga og så ser jeg for meg at jeg klatrer oppåver ... og det er alltid fremkaldt av meg selv ...
drar meg ut av kroppen på en måte ...
men som sagt , det kan være en blanding av ut av kroppen og søvnparalyse ...

:)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJEST

Innlegg av GJEST »

Det kan være en blanding ja. og fokuset kan gjøre deg mer avslappet, og dermed lettere at hjernen på en måte sovner, sant..
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mercedes
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av mercedes »

Okay , kult.

det e kult , spennende , artig , veldig skummelt og alt på en gang ...
hvor overnaturlig det er det kan vel diskuteres fram og tilbake ..
men uansett noe som egentlig hender mange , men som blir lite snakket om :)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links