hei!
har alle drømmer en forklaring ??
og hvorfor ?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2010 01:18
- 14
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2010 13:32
- 14
- Kjønn (valgfri): Frøken
- Lokalisering: Vestfold
Re: drøm
jeg tror de har det, i større eller mindre grad selvsagt. Noen drømmer opplever jeg som ren opprydning i underbevisstheten min, andre er mer symbolske og inneholder symbolikk og budskap.
Jeg tror det er en måte for underbevisstheten og hjernen generelt sett å rydde opp i og tolke informasjonen man har motatt gjennom sansene dagene i forveien.
Ved å tyde dem kan man få tilgang til verdifull informasjon og forståelse av seg selv og situasjonen man står i, men ofte bekrefter det hva man visste fra før, feks at man kanskje føler angst ovenfor noe nytt som skjer, at det er på tide å slappe av og senke tempoet og skuldrene litt...slike ting
Jeg tror også at man på noen måter er mer åpen i drømmefasene, og at det blir lettere for hjelpere å ta kontakt og nå frem da.
Jeg elsker å tyde drømmene mine! uavhengig om de er av den kryptiske, mystiske eller mer vanligdagse sorten:)
Jeg tror det er en måte for underbevisstheten og hjernen generelt sett å rydde opp i og tolke informasjonen man har motatt gjennom sansene dagene i forveien.
Ved å tyde dem kan man få tilgang til verdifull informasjon og forståelse av seg selv og situasjonen man står i, men ofte bekrefter det hva man visste fra før, feks at man kanskje føler angst ovenfor noe nytt som skjer, at det er på tide å slappe av og senke tempoet og skuldrene litt...slike ting
Jeg tror også at man på noen måter er mer åpen i drømmefasene, og at det blir lettere for hjelpere å ta kontakt og nå frem da.
Jeg elsker å tyde drømmene mine! uavhengig om de er av den kryptiske, mystiske eller mer vanligdagse sorten:)
Antall ord: 164
"Den såkalte synskhet og telepati
betraktes som former av scizofreni"
-Andrè Bjerke
-Andrè Bjerke
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2010 01:18
- 14
takk får at du svarte dette hvar ganske hjelpsom.Viinther skrev:jeg tror de har det, i større eller mindre grad selvsagt. Noen drømmer opplever jeg som ren opprydning i underbevisstheten min, andre er mer symbolske og inneholder symbolikk og budskap.
jeg har en bokk hvor jeg kjøpte i spania som forklarer drømmer og sånt men inemelom er det vanskelig å kjønne ka de vil komme frem liksom.
og dette at jeg drømmer veldig mye om krig og sont har jeg ikke kjønt helt drømmene mine.
men ellesr takk
Antall ord: 230
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2010 13:32
- 14
- Kjønn (valgfri): Frøken
- Lokalisering: Vestfold
Du finner noen gode Drømmeleksikon på nett, som du kan bruke for å tyde symbolikken. Selv bruker jeg www.dreammoods.com
Antall ord: 21
"Den såkalte synskhet og telepati
-Andrè Bjerke
-Andrè Bjerke
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Riktig. Og uprosessert informasjon og ubekreftede følelser i sammenheng med det man har opplevd kan dukke opp i drømmene som alle slags metaforer.Viinther skrev:Jeg tror det er en måte for underbevisstheten og hjernen generelt sett å rydde opp i og tolke informasjonen man har motatt gjennom sansene dagene i forveien.
Derfor kan drømmer si mye - og lære deg mye om deg selv og den situasjonen du er i
Kort fortalt kan man si at drømmene dine er en form for å kjenne seg selv bedre.
Antall ord: 91
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |