Drømmer, NDO & ut av kroppentidlige liv!!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

kimimo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2010 01:18
14

tidlige liv!!

Innlegg av kimimo »

tror dere at hvi kan ha hatt en tidlige liv??
vil de si etter vi dør så kommer vi til å ha en anet liv ??

har altid lurt på dette kunne dere hjelpe meg..

kan vi se blik av vår tidligere liv gjennom drømmer ??
forde jeg har altid drømt at jeg befinner meg i en voldsom krig, har ikke nokke forklaring får dette liksom men ser meg alti dø i de drømmenen og dette har vert siden jeg har vert litten.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: tidlige liv!!

Innlegg av Heksepusen »

Dette med tidliger liv det tror jeg på.
Man kan si at mennske er skalle til sjelen når vi dør forster sjelen og lev, så muligens sjelen mellomlander et sted der ting blir oppsumert eller en vente til neste oppgave er klar for den og da kommer den igjen i etnytt mennske eller dyr eller noe slikt.

Det med at noen husker fra tidligere liv ligger vel somminne i sjelen ogdet er vel derfor man opplever det.

Kansje det ligger noe i det jeg hørte en gang at sjelen lager ting som den mener vi har brukt for siden også dødtidspunkte i tidligere liv.
Antall ord: 108
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

kimimo skrev:tror dere at hvi kan ha hatt en tidlige liv??
vil de si etter vi dør så kommer vi til å ha en anet liv ??
har altid lurt på dette kunne dere hjelpe meg..
kan vi se blik av vår tidligere liv gjennom drømmer ??
forde jeg har altid drømt at jeg befinner meg i en voldsom krig, har ikke nokke forklaring får dette liksom men ser meg alti dø i de drømmenen og dette har vert siden jeg har vert litten.
Slik jeg ser det så blir all energi resirkulert i Universet, og ingenting går til spille.
Så ja, jeg tror at energien til alt som finnes på det fysiske planet nå, har vært utallige andre fysiske ting før. Dette går i en evig rundgang.
Om bevisstheten fra dette livet overlever fra en form til en anen, eller kan oppleves på egenhånd uten kroppen, er umulig å vite med 100% sikkerhet.
Det må gå på det å tro..og håpe.
Antall ord: 171
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Det minner meg om det pappa fortalte meg for noen år siden, kom på det av en eller annen grunn for en uke siden tror jeg. Uansett, pappa hadde i lengre tid (og da mener jeg lengre tid) en drøm om at han svømte over vannet fra ett sted til ett annet. Dessverre så kom han aldri på den andre siden. Stedene er lokale og de fleste vet om plassen hvor jeg bor, men så og si ingen vet at det finnes en slags historie. Etter at pappa hadde drømt drømmen utallige ganger så fortalte han drømmen til en av mine nåværende lærere og da sa læreren at det kan stemme det, for under andre verdenskrig så var det noen få som prøvde å stikke av ved å svømme over vannet. De skal visst ha drunket eller blitt skutt. Merkelig sammentreff...

Ps. Det er mulig jeg skriver like dårlig som vanlig, men nå har jeg i allefall en litt god unnskyldning. Det er nemlig at mamma hører på musikk og synger så det dundrer.
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimimo
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av kimimo »

TheTech skrev:Det minner meg om det pappa fortalte meg for noen år siden, kom på det av en eller annen grunn for en uke siden tror jeg. Uansett, pappa hadde i lengre tid (og da mener jeg lengre tid) en drøm om at han svømte over vannet fra ett sted til ett annet. Dessverre så kom han aldri på den andre siden. Stedene er lokale og de fleste vet om plassen hvor jeg bor, men så og si ingen vet at det finnes en slags historie. Etter at pappa hadde drømt drømmen utallige ganger så fortalte han drømmen til en av mine nåværende lærere og da sa læreren at det kan stemme det, for under andre verdenskrig så var det noen få som prøvde å stikke av ved å svømme over vannet. De skal visst ha drunket eller blitt skutt. Merkelig sammentreff...

Ps. Det er mulig jeg skriver like dårlig som vanlig, men nå har jeg i allefall en litt god unnskyldning. Det er nemlig at mamma hører på musikk og synger så det dundrer.
hmm litt rart men ganske intresant.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimimo
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av kimimo »

kimimo skrev:
TheTech skrev:Det minner meg om det pappa fortalte meg for noen år siden, kom på det av en eller annen grunn for en uke siden tror jeg. Uansett, pappa hadde i lengre tid (og da mener jeg lengre tid) en drøm om at han svømte over vannet fra ett sted til ett annet. Dessverre så kom han aldri på den andre siden. Stedene er lokale og de fleste vet om plassen hvor jeg bor, men så og si ingen vet at det finnes en slags historie. Etter at pappa hadde drømt drømmen utallige ganger så fortalte han drømmen til en av mine nåværende lærere og da sa læreren at det kan stemme det, for under andre verdenskrig så var det noen få som prøvde å stikke av ved å svømme over vannet. De skal visst ha drunket eller blitt skutt. Merkelig sammentreff...

hmm litt rart men ganske intresant.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimimo
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av kimimo »

dette hvar ganske intresange svar.
Er det noen som har hatt en lignenede oplevelse ??
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Savinggrace
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2010 00:40
14
Kjønn (valgfri): Ikke en per

Innlegg av Savinggrace »

Jeg har levd ett tidligere liv som "heks". I middelalderen, i Frankrike. Jeg drev med healing og liknende som forbindes med hekseri. Det livet endte med at jeg ble brent på bålet. I dag, i dette livet er jeg fryktelig redd for at det skal begynne å brenne, og evnene har jeg tatt med meg videre. En annen ting er også at når jeg har vært i Frankrike så har jeg følt meg så hjemme. Det føles som mitt andre hjemland.
Det er ett av mine utallige tidligere liv.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Hvordan har du funnet ut det?

Jeg kom på noe annet nå. For noen år siden tok vi turen til Munkholmen, som ligger noen hundre meter utenfor Trondheim i Sør-Trøndelag. Da jeg kom inn i selve kjernen av Munkholmen så kjente jeg meg igjen. Jeg spurte pappa om vi hadde vært der før, men det hadde vi ikke. Jeg var 100 % sikker på at jeg hadde vært der. Jeg fikk en slags flashback-ting av meg selv hvor jeg gikk litt rundt omkring. Så det kunne ikke ha vært fordi jeg hadde sett det på noen bilder. Jeg hadde store problemer med en av mine føtter den tiden vi var der. Bare noen måneder før så hadde jeg lært meg å gå på nytt. Da vi var på vei ut igjen så gikk vi ned en trapp. Og plutselig kjente jeg noen tok tak i min vonde fot. Det var like før jeg snublet flere meter nedover, men jeg holdte meg fast til gelenderet. Foten min ble mye bedre etter turen, og nå, 4 år etter, har jeg ikke hatt et eneste problem med foten min. Jeg tok veldig mange bilder av turen og på 4-6 bilder oppdaget jeg skygger, men disse skyggene er det nok bare jeg som ser, for man trenger kanskje litt fantasi... Et av skyggene var i trappen hvor noe tok tak i foten min.

Før turen så tok jeg et test-bilde av pappa, og på bildet fikk jeg se en orb/støvkorn på en av hans føtter. Mens vi var på Munkholmen begynte foten til pappa å gjøre vondt. Han hadde problemer med foten i flere dager. Bildet har jeg lett etter flere ganger, men jeg finner det ikke igjen. Akkurat dette har jeg skrevet på forumet før, det er jeg rimelig sikker på.
Antall ord: 316

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Savinggrace
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av Savinggrace »

Han som "veileder" meg sa det. Han er utrolig flink! Jeg har også opplevd som deg, jeg har vært noen steder, og følt at jeg kjente meg igjen, og når jeg spør foreldrene mine så har jeg aldri vært der før da... i dette livet.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimimo
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av kimimo »

Savinggrace skrev:Han som "veileder" meg sa det. Han er utrolig flink! Jeg har også opplevd som deg, jeg har vært noen steder, og følt at jeg kjente meg igjen, og når jeg spør foreldrene mine så har jeg aldri vært der før da... i dette livet.
dette er drit skummelt uff.
men drømer du mye om hekser og at du brenner ??
bare lurer siden de sies at dit tidiligere liv kan mas se gjenom drømmene .
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Savinggrace
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av Savinggrace »

kimimo skrev:
Savinggrace skrev:Han som "veileder" meg sa det. Han er utrolig flink! Jeg har også opplevd som deg, jeg har vært noen steder, og følt at jeg kjente meg igjen, og når jeg spør foreldrene mine så har jeg aldri vært der før da... i dette livet.
dette er drit skummelt uff.
men drømer du mye om hekser og at du brenner ??
bare lurer siden de sies at dit tidiligere liv kan mas se gjenom drømmene .
Jeg drømmer ikke om det, men jeg har en reel frykt for at jeg skal brenne ihjel. Jeg syns det er skummelt med levende ukontrollert lys! Det kan hende at jeg har drømt om det, ikke noe jeg kommer på i farta :)
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links