Dette her skjedde for ca 4 år siden nå like etter at mamma`n min døde.
Etter at mamma døde så gikk jeg gjennom masse av tinga hennes og fant noen bøker med dikt og ting hu hadde skrevet ned i notatbøker,jeg tok fram alt,la det på senga og begynte og lese i dem,når jeg kom te andre notatboka og begynte lese,begynte plutselig senga mi og riste :S
Er det noen som veit hva det kan bety?!
Jeg har opplevd masse anna også etter at hu gikk bort,som f.eks. ting har blitt knust uten grunn og at det er som noen tar på meg,spesielt om natta når jeg sitter aleine og ser på tv ell no er det som om noen sitter ved sia av meg ell at noen har stryki meg på kinnet når jeg sover,har egentlig aldri brydd meg spesielt om det for har alltid tenkt at det er sikkert bare mamma som er her med meg,men sitter fortsatt igjen med noen spørsmål som : kan det værra mamma som prøver og fortelle meg no når jeg lest i notatbøkene hennes? kan det være hu som har stryki meg på kinnet osv osv..!?
Fakta, teori & skepsis ⇒ hva kan ha skjedd?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Sep 2009 15:49
- 15
Re: hva kan ha skjedd?
Har opplevd slik selv, flere ganger. det er IKKE paranormalt. risting er noe som kan skje hvis for eksempel en semitrailer passerer et hus eller kjører på en småvei( også selv om huset er langt unna) . I tillegg til dette kan det også oppstå mindre vibrasjoner i jordflaten, som føles som en vibrerende og kortvarig risting i gulv eller møbler.
Antall ord: 64
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |