Fakta, teori & skepsis ⇒ Dutch Barter System Challenges Bankers
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Dutch Barter System Challenges Bankers
Antall ord: 9
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Dutch Barter System Challenges Bankers
and the point??
Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
ehh? er du på jakt etter meg idag
Skjønner ikke spørsmålet... sett på linken eller skal du bare komentere på alle postene mine?
Skjønner ikke spørsmålet... sett på linken eller skal du bare komentere på alle postene mine?
Antall ord: 26
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
skjønte den seriøst ikke. mmen love you too
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
oooki doki..
Takk for vennlige ord
Handler rett og slett om at banken robber folket , på daglig basis.. De tar fra de fattige og gir til de rike... De tar noe som i utgangspungtet er vårt - derfor får vi slike oppfinnere som de du ser på linken - Uavhengig Banker - Loka/regional valutta osv .. mange slike prosjekt rundt om i verden som også bygger på slike konsepter ...
Mulig du tuller med meg, ellers så er jeg litt paranoid ...
Takk for vennlige ord
Handler rett og slett om at banken robber folket , på daglig basis.. De tar fra de fattige og gir til de rike... De tar noe som i utgangspungtet er vårt - derfor får vi slike oppfinnere som de du ser på linken - Uavhengig Banker - Loka/regional valutta osv .. mange slike prosjekt rundt om i verden som også bygger på slike konsepter ...
Mulig du tuller med meg, ellers så er jeg litt paranoid ...
Antall ord: 79
Hide post links |