Drømmer, NDO & ut av kroppenNazist på barnehjem

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Loddfavne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mai 2008 15:09
16
Blitt takket: 1 gang

Nazist på barnehjem

Innlegg av Loddfavne »

Jeg drømte om noen barn som var på et barnehjem. Dette huset ble etterhvert en bank etter krigen. En nazist stilte opp med startkapitalen for banken på 1.790.000. Rett etter krigen var det en gruppe mennesker som lette etter levninger fra barna som det gikk rykter om døde der. Jeg vet ikke hva de fant. Jeg vet at det er tre områder som er spesielle i bygningen. De som lette etter barna hadde for kort tid. Rett utenfor banken var det en vannkilde, en spring. De kalte den "pansersoldatens venn". Dette hørte hjemme med en historie om "den lille pansersoldaten". Dette var en oppdragende historie om hva som var rett og galt. Nazistene skålte i nettopp vannet fra denne kilden etter krigen. Det rare var at man kunne ane barna som lekte der hele tiden. På loftet der det var vanskelig å komme til for andre, på hallen der det kunne ligge noe under gulvet og i sidebygget som hadde mange hemmeligheter.
En av de som lette fikk et spørsmål: "Vet du hva radiostøy er? Radiostøy kan vise det som ligger under gulvet her." Banken åpnet etter krigen, og folk fikk ikke vite om hemmelighetene som dette bygget skjulte. Jeg har en anelse med hvorfor menneskene leter der, og barna fortsatt leker der. Huset har noen hemmeligheter å fortelle til dem som leter. Jeg er litt redd for at barna faktisk lekte der, usynlige, mens de voksne lette etter dem. Jeg aner at noen barn kan ha dødd der.
Men, jeg har på følelsen at det ikke er lurt å rote for mye i disse sakene. Jeg har bare skrevet en drøm jeg tilfeldigvis hadde. Og dette er lenge siden. Det foregikk under krigen.
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Nazist på barnehjem

Innlegg av Gjest »

Hmmm.
Dette var interressant.
Er det slik at dette er en sann historie, eller bare en meget detaljert drøm?? Utrolig fasinerende iallefall. Si noe mer om hva drømmen gikk ut på. Dette var for spennende til å legge bak seg med det første.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links