Drømmer, NDO & ut av kroppenAvbrutt Astral reise..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Avbrutt Astral reise..

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

I natt...
Eller var det i morges, er litt usikker da det ennå var mørkt ute vaffal..

Happe, ble igjen vekt opp fra søvnen, og raskt lagt i "dvale" for så å starte opp energistrømmningen som skal til for å få sjelen "ut", så startet rusingen med en hinsidig piping/ skurring i ørene, pusten akselerte pulserende og rytmisk hissigere, og akkurat når sjelen (jeg'et/bevistheten) var på veg ut, og mot veggen... Jeg møtte veggen, for å bli holdt igjen....??? HVA FAEN..
Joda... Min kjære elskede var litt bekymret over min hissige pusting, og trodde jeg røk på en syyyk drøm ell no', så hus ristet liv i meg igjen....
Skarru si tel henne da? Kan lissom ikke hyle FAEN tel henne heller lizzom.. men, det som skjedde i etterkant, var noe morbid og rart...

Jeg, gratulerte henne med dagen i dag (kvinnfolket blir 35 år i dag), så snudde jeg meg og prøvde å tvangshente det mistede, og presset øyne sammen, og da!!! Da stod det en gul/grønn mann ved min side og LO???? Han LO av meg, av det som hadde skjedd....
Hvorfor LO han av meg?
Er dette et resultat av min noe irriterende tvil på det hinsidige, (takket være Skeptikeren, og mine diskusjoner, så har han vært grunnlag for mye tvil og irritasjon, selv om det jeg har opplevd, kan ikke forklares) Var dette en bekreftelse på noe i denne retning? Oops, nå blir kvinnfolket mitt amper her.. Jeg må stikke å hjelpe til med kakelaging, og opprydding... HÆ....?? Støvsuge?? Jamen... FAAAEN! HUFF; Snakkest folkens.
Antall ord: 269
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Gjest

Re: Avbrutt Astral reise..

Innlegg av Gjest »

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahhahahhahahahhahahhahahahah
yns det var morsomt jeg. men hadde det vært meg som ble røska ut av rare drømmer slik, så.......hadde det skjedd det samme,,,, selv om jeg egentlig kjenner inni meg at jeg vil mer enn å skrike FAEN!! Vil gjerne slenge nen veggimellom eller bite oxo. Men det skjer aldri........jeg bare BITER DET I MEG....snøft!!!
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links