Fribryteren skrev:Kom med bevisene som støtter ideene deres så skal jeg med glede høre på dere.
Nei, det hadde du aldri gjort. Innrøm det.
Dessuten har jeg ikke lyst å gjenta det flere ganger at verken jeg eller dere har bevis for hva som er skjedd her. Nok en gang: det jeg gjør her på forumet er å presentere idéer, meninger, tanker rundt mangt og meget. I denne saken gjør jeg det og stiller spørsmål mot en helt absurd og tvilsom offisiell teori. Kom med bevis selv.
Dere latterligjør en forferdelig hendelse, hvor uskyldige mennesker ble drept i hopetall. Siden jeg allerede er i skammekroken så tror jeg at jeg skal tillate meg å invitere dere hit.
Å desperat etterspørre og skrike etter en sannhet, og stille spørsmål, er IKKE å latterliggjøre.
Hvis du tror dette, lider du kanskje av vrangforestillinger.
Og siden du finner det for godt å diskutere antall offere; hvor mange tror du til en sammenligning har blitt drept i Amerikas krigføring? Hvor mange uskyldige? Hvor mange diktatore har USA satt til makten for å terrorisere deres egen befolkning? Hvor mye grusomhet er gjort med USAs vilje?
Ser man det i dette lyset, er 9/11 fremdeles en helt horribel handling på det klimakset du og mange andre mener - eller kan vi trå litt utenfor boksen vår og se at det faktisk er mye oppstyr rundt dette nettopp pga. mediedekningen og propaganda for å installere mer "sikkerhet" og overvåkning i opprettelsen av et verdensomspennende totalitærstyre, hvor et ledd i agendaen er å sikre økonomiske interesser og tilgang til energi-/oljeressurser?
Takk.
Men, nå er jo jeg eid av de "stygge" og alt i disse rapportene er fabrikert av de "slemme" så dere er nok litt for sikre i deres sak til at dere lar logikk og bevis endre deres synspunkter.
Ja ja, teatergutten...
Jeg kommer ikke til å svare denne tråden fremover
Tusen takk! Da har vi vunnet diskusjonen!
Og jeg tillegger deg stor respekt for å ha innrømmet nederlaget!
Hatten min går av til Kimbara som faktisk orker "diskutere" videre.
Er nok ikke bare hatten som går av der, gitt.
Knis.
(just kidding)