Ok, hva er indisiene på dette?ludoburgero skrev:Ja, mest sannsynlig.Kimbara skrev: Akkurat. Og alle passasjerene ble selvfølgelig bare ført vekk og henrettet, samtidig som f.eks. telefonsamtaler fra flyene ble forfalsket?
Ikke det som ble sendt live. Forøvrig må du gjerne vise til hvilke klipp du mener er retusjert, og hvorfor du mener dette.Flere av klippene som ble sendt på TV er jo forfalskede og retusjerte.
Jeg baserer det på at ingen kan overleve en slik kollisjon. Videre har vi telefonsamtaler og opptak fra cockpiten fra flyene som viser både at det var passasjerer ombord og at flyene vitterlig ble kapret.Hva i all verden baserer du dette her på?De ble drept momentant når flyene braste inn i byggene. Mest sannsynlig var det ikke stort igjen av dem. Slikt har en tendens til å skje når en jumbojet full av drivstoff styrter inn i en skyskraper i marsjfart.
Du har ikke kjennskap til passasjerene, regner jeg med.
Passasjerene ble også sjekket inn på flyene, og det finnes ingen tegn til at flyene er blitt byttet ut med "fjernstyrte fly".
Nei, jeg har ikke hørt det. Derfor ba jeg deg også om å oppgi kilden din."Det Boeing antageligvis mente..."
Hva er dette, annet enn bare rene spekulasjoner fra din side hvor du plutselig er en slags representant fra Boeing eller vet bedre enn dem? Har du hørt samme telefonintervjuet med Boeing som meg, eller var dette bare vill gjetning fra deg?
Det er meg bekjent ikke noe som skulle tilsi at det er lettere å kontrollere en drone på størrelse med en jumbojet enn det er å kontrollere en ekte jumbojet.Dersom det er umulig å kontrollere flyet manuelt, må det ha blitt fjernstyrt.
Drone. Drone. Drone, drone, drone.
Ja, eksplosjonen blåser selvsagt tvers igjennom skyskraperen. Flyet, derimot, så jeg ikke noe til på andre siden.Rart at videoklippene tilsier noe annet. Du ser det jo på hvert eneste klipp!?Flyene gikk ikke gjennom byggene - kun den ene ytterveggen. Forøvrig er ikke byggene laget av massivt stål. Konstruksjonen er gjennomhullet av vinduer.
Flyene ser ut til å passere nonchalant inn i bygningene, uten å pulveriseres i det de kolliderer i bygningene. Eksplosjonen skjer først på innsiden av kontorene de treffer i, før en gigantisk stor ildkule eksploderer i alle vinkler ut fra de berørte etasjene.
Jeg lurer dog på hva det liksom skulle bevise OM man så en del av flyet komme ut på andre siden? At "dronen" var laget av massivt stål?
Jeg ser ikke noen flynese, men jeg ser en del bygningsmasse, støv, røyk og ild....og når fly nr. 2 treffer, ser man tydelig at et slags prosjektil kommer ut på andre siden. Det er helt klart og tydelig nesen på flyet, hvis ikke har du sannsynligvis et svar til meg på hva.
Dette ser du på omtrent samtlige klipp der bygningene er i fokus. Spesielt på de klippene der du ser bygget som blir truffet nærmest kamera, fra siden.
Jeg diskuterer det fordi du kommer med de samme påstandene igjen og igjen, uten øre for hverken logikk, sannsynlighet eller lettfattelig fakta.Nettopp, vi har vært igjennom dette mange ganger.
Hvis du hadde vært sikker på det du sier nå, hadde du aldri diskutert det engang.
Verken du eller jeg vet noe om dette, men mest sannsynlig er det blitt brukt eksplosiver.
Det er og blir ikke "mest sannsynlig at det ble brukt eksplosiver".
Jeg og BA har forklart deg ned til minste detalj hvorfor. Dette har du ikke svart oss på.
Men vi kan jo godt prøve igjen?
Gi meg dine beste beviser for at det ble benyttet eksplosiver i WTC.