Drømmer, NDO & ut av kroppenUlvedrømmer?! Forklaring?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Troyamin

Ulvedrømmer?! Forklaring?

Innlegg av Troyamin »

Jeg har forsøkt før å oppklare disse drømmene, uten å komme noe videre. At jeg drømmer om ulver eller ulveskikkelser er ikke uvanlig, og jeg vet at jeg har en "ulvemann" som hjelper eller veileder. Og når jeg har slike drømmer, så er det behagelige drømmer.
Nå i det siste så har jeg hatt vonde drømmer om ulv og ulveflokker. Jeg og familien blir som oftest oppsøkt og forsøkt angrepet av disse ulvene. Ta drømmen jeg hadde i natt:
"Min søster og jeg kjører bil innover en grusvei med eldre gårder oppover i liene. Vi stopper og ser at en flokk ulver kommer mot oss. For å forsøke å jage disse bort, så slipper vi ut hundene våre (fire tilsammen) men det ender med at ulvene virkelig ser oss og forsøker å ta/spise hundene. vi roper panisk hundene våre mot bilen og rekker akkurat å stenge døra bak hundene før ulvene glefser og angriper bilen i forsøk på å komme inn. Jeg har hele tiden følelsen av at det er meg ulvene vil ta. Jeg ser tydelig øynene og kan liksom lese tankene til ene ulven. Så våkner jeg opp!"
De siste ukene har jeg våknet opp med digre blåmerker på ene låret. Nesten samme sted hver gang. Byttet seng i natt i håp om å sove bedre, men nei, jeg hadde enda større blåmerker på låret. Aner ikke hvorfor. Trenger ikke nødvendigvis ha sammenheng med drømmene mine, men likevel...?
Jeg går gjennom en vanskelig tid. Jeg har en meget syk mann, en gutt med diverse problemer og ei guttegal fjortisjente. Samtidig MÅ jeg, iflg NAV, fortsette utdanningen jeg har begynt på ellers mister jeg retten til støtte.
Noen som kan forklare mine drømmer?
Antall ord: 312

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: Ulvedrømmer?! Forklaring?

Innlegg av Asbjørn »

I dette tilfellet tror jeg du føler at NAV er som ulver- fordi de presser deg inn i noe du i øyeblikket ikke føler du "har tid til".
At de på en måte "henger på nakken på deg" . .

Nav har visse regler å følge, og intensjonen bak NAV er god, men desverre- de har ikke tid til å gjøre jobben sin skikkelig, og følge opp hver enkelt slik de skal / bør.
Dermed taes det nok noen ganger avgjørelser som er litt "raske" for å få saken over i "ferdig behandlet" bunken.

På tross av litt for rask saksgang, får de likevel en viss prosent igjennom systemet med gode resultat.
Mens det selvfølgelig MÅ bli litt "reklamasjoner" - fordi "de samme klærne" ikke passer til alle.

Og når det skjer, er det bare en "sak" for saksbehandlerene, mens for den enkeltpersonen som står der mellom barken og veden, - er det personlig.
Jeg forstår godt hvorfor NAV er en av de plasser hvor sykefravær er ekstra høyt....

På samme måte som med mennesker, er ulver og forskjellige.
Så ikke ta alle ulver "over en kam" pågrunn av drømmen, forsøk å sette "anskikter på dem" - da vil du sikkert se at de er ganske så forskjellige...

A
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Troyamin

Innlegg av Troyamin »

Takk for svar. Men jeg vet at NAV ikke er ulven i drømmene. Ser ikke NAV som noe trussel eller bekymring, og har ikke gjort det på veldig lenge. Må legge til at jeg har en flott saksbehandler som tar meg på alvor. Så igjen, NAV er det ikke...
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Bra...

Men kan hende det er noe du skal lære av drømmen, da ?
At underbevisstheten din forsøker å fortelle deg noe . . . ?
A
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Det kan jo kansje ha sammenheng med dette ?
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... /1.6995098

- Ulven som rømte fra Vassfaret Bjørnepark tidligere i dag, ble skutt
klokka 14.00, opplyser politiet.

Jegere skjøt ulven to kilometer vest for jernbanestasjonen i Flå. Da hadde den allerede tatt seg en rusletur i Flå sentrum.

Hadde du skrevet innlegget for noen dager siden, og ikke idag 15 Feb, 2010 13:59:51, kunne det vært litt mer av interesse.... Siden saken ble Publisert i dag 14:53. Oppdatert i dag 15:30

Skeptikerene våre vil si "fristen er for kort, slik at du teoretisk kunne fått infoen før den ble publisert, og laget en egen versjon..."

A
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Troyamin

Innlegg av Troyamin »

Hehe, ja det hadde vært noe ;)

Noen som vet hva ulv i drømmer er tegn på? I mine "gode" drømmer er det hvertfall tegn på styrke. Men nå som det er snakk om "vonde" drømmer er jeg veldig usikker...
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Jampy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 11:56
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Jampy »

Det kan jo også hende at de også betyr styrke i denne versjonen også?
Lære deg å "se" frykten i øyene og ikke rømme?

Jeg kjenner en "ulvemann" som bor i Irland. I sommer kommer han på besøk i byen jeg bor og da har han tilbudt seg til å lese "min ulv". Han jobber til vanlig som synsk og medium.
At jeg har en ulv som totemdyr forbauser meg ikke da jeg er veldig aktiv med å hjelpe et ulvesenter i USA (er journalist i deres blad og hjelper til med å spre kunnskap om ulver). Rommet mitt har mange bilder av ulver og youtubeporfilen min av videoer jeg har laget.
Men samtidig har man en skeptisk side og man begynner å tenke at dette bare er et dyr som man er glad i, og har ingenting med totem å gjøre.
Uansett holder jeg et åpent sinn og det kommer til å bli en spennede "reading".
Hvis du vil kan jeg høre om hva han mener om en slik drøm.
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Gjest

Innlegg av Gjest »

Jeg har to teorier.
1: Asbjørns Nav teori.
2. Ulveflokken eksisterer ikke, men er et følelsesmessig "bilde" på alt det vanskelige som skjer i "din ulvefamilie" for tiden. Du føler kanskje at du som menneske ikke helt strekker til, og føler deg presset opp i et hjørne. Du ønsker å stikke av fra hele rotet og uroen, men ender istedet opp med å ta forvirring og frykt med deg i senga, der de utvikler seg til drømmer. blåmerkene kan skyldes urolig søvn. du kan ha dunket deg presset deg hardt inntil noe eller simpelthen lugget på sengekanten. de har en naturlig forklaring. Du kan også uten å vite det gå i søvne og dermed dunke deg i den samme tingen hver natt ( på din vanlige søvngjenger-rute). Å gå i søvne er vanlig hvis man er utbrent, stresset, redd, forvirret etc.
Så min sterkeste tro er at det er denne teorien som gjelder deg og dine drømmer.
Bli en ALFA og ta igjen makten, så du skremmer bort ulveflokken som er ute av balanse.:)
Good Luck ;)
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Lilleraremeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2010 14:21
14
Kjønn (valgfri): Drittunge

Innlegg av Lilleraremeg »

Ulv kann kanskje være ditt kraftdyr. Kraftdyr er et dyr som man ser i drømmer,skikkelse, og som kanskje bare plutseligt dukker opp i tankene.
Og du drømmer jo så mye om ulver. Så viss jeg var deg ville funnet mer om det kraftdyret.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links