Da har jeg tråla nettet, så godt jeg har kunnet iallefall, å leita etter ei online-ordbok om drømmetolkning.
Har funnet mye rart, men ennå er d et ord som jeg ikke har klart å funnet ei meining m....
og d er Troll!!
hadde en sinnsyk drøm her ei natt som inneholdt Troll, masse troll!! Store troll!!
I begynnelsen av drømmen var jeg på flukt fra disse trollene, men noe senere utviklet d seg til å bare gjemme seg for dem...
Har funnet ordet Flukt og hva d står for, men er litt nysgjerrig på om ordet Troll kan ha ei egen betydning åsså...
Anyone..???
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmetydning
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Drømmetydning
Siden du rømte fra dem, vil jeg anta at det kan være "et stort stygt troll" - a la skattevesenet, eller andre litt udefinerte krefter du har drømt om.
I en gammel bok jeg har, stod følgende :
"Troll: En urimelig angst"
mvh Asbjørn
I en gammel bok jeg har, stod følgende :
"Troll: En urimelig angst"
mvh Asbjørn
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
Re: Drømmetydning
hmmm....urimelig angst...jaja...da fikk jeg noe å tenke på ..
Kanskje d har sammenheng m drømmen jeg hadde natta etter, hvor jeg drømte at samboer var utro, altså ett mareritt for meg... Men IRL er han vel den mest trofaste jeg kan finne...
Kanskje d har sammenheng m drømmen jeg hadde natta etter, hvor jeg drømte at samboer var utro, altså ett mareritt for meg... Men IRL er han vel den mest trofaste jeg kan finne...
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |