Drømmer, NDO & ut av kroppenhva er det som skjer??

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

daisy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jan 2010 20:22
14

hva er det som skjer??

Innlegg av daisy »

hei!
2009 har for meg vært ett utrolig merkelig år. Jeg har hatt flere opplevelser jeg ikke helt har klart å få svar på. Tenkte kanskje noen av dere kunne hjelpe meg?

I over lang tid nå har jeg bråvåknet midt på natta, for å være mer presis, ti på halv 4 hver natt. Når jeg våkner opp av søvnen får jeg en ubehagelig følelse inni meg. Det blir en veldig trykkende luft i rommet, og jeg føler at jeg IKKE er alene. Flere ganger har jeg sett skygger som kan minne om en mannskikkelse. Jeg har sagt te meg selv mange ganger, SKJERP deg! du må drømme, men etter flere klypetak i armen skjønner jeg jo at jeg ikke gjør det. Sagt dette til noen av de nærmeste vennene mine, som mener jeg er gal. Og det er jeg nok også.

Blitt mer og mer nervøs for natten, og for å sove aleine. Som en liten redning tok jeg en natt med meg katta mi. Jeg bråvåkna også denne natta, rundt samme tidspunkt som nevnt over. Katten sto og freste på gulvet mot INGENTING.

Hva er det som skjer???

hatt også en del drømmer å sett meg selv gå ut av kroppen. fant ut her inne at det var noe søvnparalyse. noe jeg er veldig glad for:)
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: hva er det som skjer??

Innlegg av Asbjørn »

Det kan være en kombinasjon av søvnparalyse og kan hende lyder utenfra som kommer på det tidspunktet - av en eller annen grunn.
Det behøver ikke være noe paranormalt i dette.

At katten reagerte, KAN ha vært nettopp lyd utenfra - som den også har reagert på.

Nå er dette så sent på natta, at å sitte våken og forsøke å følge med kan være litt vanskelig - iallfall om en har jobb / skole o.l.

Men - det KAN også hende at du har opplevet noe som vi må se nærmere på via det paranormale.
Dette med ut av kroppen er et fenomen som er ganske kjent, selv om beviser ikke er så mange av - om noen som er gode nok for ... de som ikke tror...

Prøv å merke deg mer når dette skjer, detaljer du får med deg kan gi info som kan tolkes bedre...

A
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Jeg har også hatt litt "besøk" flere ganger, og har siden høsten 2008 hatt store søvnproblemer.
Nå sover jeg i gjennomsnittet 4-5 timer per natt, og det har jeg gjort lenge, med noen unntak.

Ofte ligger jeg og tenker og kverner på ting.
Noen ganger virker det som om jeg svever mellom å drømme og være våken.
Andre ganger våkner jeg med en følelse av at noen forsøker å kommunisere med meg.
Det kan være frustrerende og jeg føler meg ikke særlig opplagt når det er sånn.
Antall ord: 100
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

Lett å si dette,men du MÅ prøve å ikke fokusere så mye på ting og tang når du skal sove,Ludo :)
Prøv å "nulle ut". Jeg leser til øynene blir tunge,og da er det bare å slippe boken og sove.... :lol:
Joda-har da hatt "besøk,hu her også,OG i etterkant hatt litt problemer med å slappe helt av påfølgende kveld,når man har lagt seg,men nå er jeg mye mer rolig til det hele. Men litt rar opplevelse når man faktisk IKKE er så sikker på søvnparalyse der og da... Har jammen hatt mine tvil,mang en gang. så jeg fårstår at trådstarter også lurer.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Linda007

Innlegg av Linda007 »

Hei!

Litt morsomt du skrev du våket hver natt ti på halv fire.. det samme skjedde med meg da jeg nettopp hadde flyttet inn i huset jeg bor i nå.. Våknet 0323 hver natt i flere uker.. følte det sotd noen der og kattene mine freste.. de stod i senga å så ned mot enden av senga..

Har hatt husrens hjemme og fikk da vite at det er en dame som kommer på besøker meg med jevne mellomrom.. hun kommer om natta for å se til at alt er bra med meg..

Hun kommer på dagtid også så er ikke bra på natta.. Har hun hjemme hos meg ennå. Hun er visst her for å passe på meg har jeg fått beskjed om. Veldig rar følelse for hvis jeg gråter feks, går det noen minutter og jeg føler en enorm trøst.

Er ikke sikkert det er noen hos deg, men viste seg at det er en dame hos meg.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links