Heihei!
Om jeg ligger på ryggen opplever jeg veldig ofte at kroppen sover, men jeg er lys våken. Jeg får ikke til å røre på meg eller lage lyder, kaller dere dette noe?
Uansett, det som skjer er at jeg får enormt med adrenalin i kroppen + trykk i hodet. Hvorfor?
Enda en merkelig ting er at for hver gang dette skjer så er det en mannsfigur som er i samme rom, jeg har ikke sett ansiktet hans(jeg får alltid panikk når jeg ser han, pyse.. ) men ser veldig godt at det er en maskulin kropp. Hva kan dette bety?
-Amk :mozilla_smile:
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Kroppen sover, men er lys våken.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jun 2008 23:58
- 16
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Re: Kroppen sover, men er lys våken.
Er ikke dette en klassisk søvnparalyse da? Søk litt på søvnparalyse, hypnagoge drømmer og skyggefolk her inne, så vil du kanskje finne noen fellesnevnere!amk skrev:Heihei!
Om jeg ligger på ryggen opplever jeg veldig ofte at kroppen sover, men jeg er lys våken. Jeg får ikke til å røre på meg eller lage lyder, kaller dere dette noe?
Uansett, det som skjer er at jeg får enormt med adrenalin i kroppen + trykk i hodet. Hvorfor?
Enda en merkelig ting er at for hver gang dette skjer så er det en mannsfigur som er i samme rom, jeg har ikke sett ansiktet hans(jeg får alltid panikk når jeg ser han, pyse.. ) men ser veldig godt at det er en maskulin kropp. Hva kan dette bety?
-Amk :mozilla_smile:
Antall ord: 138
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |