Drømmer, NDO & ut av kroppenKroppen sover, men er lys våken.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

amk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jun 2008 23:58
16

Kroppen sover, men er lys våken.

Innlegg av amk »

Heihei! :)

Om jeg ligger på ryggen opplever jeg veldig ofte at kroppen sover, men jeg er lys våken. Jeg får ikke til å røre på meg eller lage lyder, kaller dere dette noe?
Uansett, det som skjer er at jeg får enormt med adrenalin i kroppen + trykk i hodet. Hvorfor?
Enda en merkelig ting er at for hver gang dette skjer så er det en mannsfigur som er i samme rom, jeg har ikke sett ansiktet hans(jeg får alltid panikk når jeg ser han, pyse.. :P) men ser veldig godt at det er en maskulin kropp. Hva kan dette bety?

-Amk :mozilla_smile:
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: Kroppen sover, men er lys våken.

Innlegg av Hecate »

amk skrev:Heihei! :)

Om jeg ligger på ryggen opplever jeg veldig ofte at kroppen sover, men jeg er lys våken. Jeg får ikke til å røre på meg eller lage lyder, kaller dere dette noe?
Uansett, det som skjer er at jeg får enormt med adrenalin i kroppen + trykk i hodet. Hvorfor?
Enda en merkelig ting er at for hver gang dette skjer så er det en mannsfigur som er i samme rom, jeg har ikke sett ansiktet hans(jeg får alltid panikk når jeg ser han, pyse.. :P) men ser veldig godt at det er en maskulin kropp. Hva kan dette bety?

-Amk :mozilla_smile:
Er ikke dette en klassisk søvnparalyse da? Søk litt på søvnparalyse, hypnagoge drømmer og skyggefolk her inne, så vil du kanskje finne noen fellesnevnere!
Antall ord: 138
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !