Drømmer, NDO & ut av kroppendrøm

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

wicca<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Nov 2009 19:38
15

drøm

Innlegg av wicca<3 »

vet ikke helt hva jeg skal tro om drømmer egentlig..jeg drømmer ofte om utroskap,ikke at en selv er det men at man er faktisk personen som blir bedratt.nå vet jeg dette er en motsettnings drøm og sannsynligvis betyr det motsatte.men jeg vet om en type som drømte at dama var utro og hun var det en gang i forholdet uten at han viste noe om dette.hm,hva tror\mener dere da..
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2005 15:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: drøm

Innlegg av eile-joha »

Har også endel av disse drømmene, eller jeg hadde. Nå er det en gang innimellom. Det er så vondt og fælt, for noen av drømmene er så utrolig sterke at en nesten føler at det har skjedd når man våkner.
Har også lest at det betyr det motsatte.( Har heller ikke opplevd at min samboer har vært utro.)
Konklusjonen for meg selv er at dette rett og slett er mareritt, da en av mine største frykter er at han skal gå ifra meg. Og spes da for en annen.
Vet ikke om du ble noe klokere jeg, men kanksje dette også kan være ditt tilfelle..
Er jo ikke alle drømmer som behøver å bety noe. (Heldigvis)
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

uff de drømmene er ekkle.
Jeg har også hørt og erfart at dem betyr det motsatte.
Jeg har vel gjort meg opp den meningen om slike drømmer at de er heller en beskjed fra hjeren ( sjelen) om at man er så glad og trygg på personen men at man faktis må få følesen mer til overflaten.
Så det jeg pleier å gjøre etter en slik drømm er og snu ting litt på hode og gjøre noe romatisk i stede med den jeg er glad i.
Antall ord: 91
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2005 15:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Innlegg av eile-joha »

Det var jo ikke dumt.. :) Det skal jeg gjøre neste gang ;)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Eile jeg pleroer og spøke om at det er samvitigheten som sier i fra at man ikke tar seg nok tid til Hverandre.
Bare det og ringe sin kjære på jobben for å si at men er glad i den hjelper mye på slike drømmer.
Men som sakt det er det som hjelper for meg da.
Antall ord: 58
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links