hei jeg lurer på en ting med drømmene mine.veldig vanskelig og forklare men skal prøve.
i hele min oppveks har jeg på en måte hatt den samme drømmen, men det er altid litt forskjell. det er sån at først så er alt helt normalt. jeg står og snakker med en person(denne personen er alltid en jeg kjenner)og pluttselig så får jeg en sån ekkel følelse,og jeg vet at den personen kommer til og bli sån ekkel,skummel og rar.
jeg prøver og ikke tenke på det og prøve og ungå at personen skal bli sån,men jeg greier aldri og ungå det og personen blir prutselig helt rar.hun/han får et ekkelt blikk og hun gir meg en ubeskrivelig ekkel,vond, følelse og jeg greier ikke og få stoppet det.følelsen er ikke fysisk men mental også etter en stund er drømmen over.
sånne drømmer har jeg hatt gjennom hele livet mitt bare at det har vært forskjellige personer på forskjellige steder. jeg vet dette ikke er så veldig alvorlig eller noe sånt, men jeg vil bare få stopp på det og vite hvorfor jeg får sån.
håper jeg får noen svar, og om noen har hatt noe lignende...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ ekkel følelse...
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2009 20:06
- 14
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: ekkel følelse...
Ikke lett å si nøyaktig hva du skal gjøre med det eller ikke. Selv har jeg ved et par-tre tilfeller i livet mitt opplevd å drømme slik, og da viste det seg desverre siden, at vedkommede jeg drømte om hadde skjulte sider, som slettes ikke var bra. Faktisk mer i retning av psykopatiske trekk.
(Psykopater viser seg som en nærmest feilfri og veldig imøtekommende og hyggelig person blandt andre, og er en helt stikk motsatt person i det private rom. I det private er de dominerende og ofte voldelige, men ikke alle er fysisk voldelige. Men felles med alle psykopater er den psykiske terroren de utsetter et enkelt-individ for, hvis ikke personen er nok kuelig til at psykopaten får viljen sin i ett og alt ). Men drømmer er veldig innviklede. Man kan for eksempel drømme om en person som i drømmen fremstår med en annen kjent persons ansikt.
Du som kjenner disse menneskene du drømmer om, bør kanskje vite bedre enn meg om disse drømmene bør tolkes som en advarsel eller bare som en drøm.
Kanskje du skulle ta en nermere titt på disse du omgås. Kanskje er det ikke rette folk du menger deg med??
(Psykopater viser seg som en nærmest feilfri og veldig imøtekommende og hyggelig person blandt andre, og er en helt stikk motsatt person i det private rom. I det private er de dominerende og ofte voldelige, men ikke alle er fysisk voldelige. Men felles med alle psykopater er den psykiske terroren de utsetter et enkelt-individ for, hvis ikke personen er nok kuelig til at psykopaten får viljen sin i ett og alt ). Men drømmer er veldig innviklede. Man kan for eksempel drømme om en person som i drømmen fremstår med en annen kjent persons ansikt.
Du som kjenner disse menneskene du drømmer om, bør kanskje vite bedre enn meg om disse drømmene bør tolkes som en advarsel eller bare som en drøm.
Kanskje du skulle ta en nermere titt på disse du omgås. Kanskje er det ikke rette folk du menger deg med??
Antall ord: 213
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2009 20:06
- 14
Re: ekkel følelse...
takk for svaret. helt erlig så tror jeg ikke at de personene har noe psykiske problemer akkurat. forde jeg har drømt de drømmene med utrolig mange forskjellige pesomner og jeg tror ikke at det er noe galt med alle de forskjellige menneskene men det kan jo vær noe galt med noen av dem. hvem vet...Tonette skrev:Ikke lett å si nøyaktig hva du skal gjøre med det eller ikke. Selv har jeg ved et par-tre tilfeller i livet mitt opplevd å drømme slik, og da viste det seg desverre siden, at vedkommede jeg drømte om hadde skjulte sider, som slettes ikke var bra. Faktisk mer i retning av psykopatiske trekk.
Antall ord: 273
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |