Jeg har i det siste hatt drømmer om den samme personen, altså stefaren min som gikk bort for ca. to år siden.. Drømmene har handlet om forskjellige ting hver gang, selv om jeg ikke husker så mye om hva de har handlet om, bare at jeg husker klart og tydelig at han har vært i den.. I den ene drømmen sa han at han var med meg, og i den andre ga han meg råd om hvordan jeg ikke skal være xD
Jeg vet ikke helt om det betyr noe, enten at jeg bare savner ham eller om han lar meg vite at han er med meg.. Jeg håper jo på det siste da Kanskje dere har noen idéer
Nathalie
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Den samme personen i flere drømmer..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2009 00:38
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Den samme personen i flere drømmer..
Dette kan være et tegn på at han er med deg, som en hjelper i åndeverdenen.NaLiRa90 skrev:Jeg har i det siste hatt drømmer om den samme personen, altså stefaren min som gikk bort for ca. to år siden.. Drømmene har handlet om forskjellige ting hver gang, selv om jeg ikke husker så mye om hva de har handlet om, bare at jeg husker klart og tydelig at han har vært i den.. I den ene drømmen sa han at han var med meg, og i den andre ga han meg råd om hvordan jeg ikke skal være xD
Jeg vet ikke helt om det betyr noe, enten at jeg bare savner ham eller om han lar meg vite at han er med meg.. Jeg håper jo på det siste da Kanskje dere har noen idéer
Nathalie
Det kan og være et tegn fra deg selv om at du savner ham, - kansje...
Hvis han er der som en hjelper, så be om et tegn, et tegn som ikke kan misforståes...
mvh Asbjørn
Antall ord: 185
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2009 00:38
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
Re: Den samme personen i flere drømmer..
ja, kanskje det, er det jeg håper på da ^^Asbjørn skrev:Dette kan være et tegn på at han er med deg, som en hjelper i åndeverdenen.NaLiRa90 skrev:Jeg har i det siste hatt drømmer om den samme personen, altså stefaren min som gikk bort for ca. to år siden.. Drømmene har handlet om forskjellige ting hver gang, selv om jeg ikke husker så mye om hva de har handlet om, bare at jeg husker klart og tydelig at han har vært i den.. I den ene drømmen sa han at han var med meg, og i den andre ga han meg råd om hvordan jeg ikke skal være xD
Nathalie
Det kan og være et tegn fra deg selv om at du savner ham, - kansje...
Hvis han er der som en hjelper, så be om et tegn, et tegn som ikke kan misforståes...
mvh Asbjørn
skal prøve å be om et tegn takk for svaret
Antall ord: 208
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |