Da jeg var fire år gammel så drømte jeg at jeg sto ved min far midt på et hav. Vi sto med benene i vannet, og det fantes ingen redning å komme til. Så sa min far til meg: "Nå kommer han." Og jeg fyltes med et ubehag om at dette var den endelige slutten.
Som voksen så har jeg lært den okkulte betydningen av portaler lagd av vann. Disse er portene mellom dødsriket og de levendes verden for å kunne komme inn i evigheten. Dermed oppdaget jeg at vannet ikke var farlig, men at det bare var symbolene som fortalte at vi fødes i vann, og at dette dermed er et bindeledd mellom livet og døden.
Av dette innså jeg at det finnes bare en slutt for hver person. Vi går alene inn i livet, og vandrer alene ut av det. Kanskje med unntak av noen tvillingsjeler som går sammen, og at man aner at ens forfedre venter på den andre siden når man går over. En slutt for alle er bare et symbol som forklarer oss hvor definitiv denne slutten egentlig er. Døden er slutten på det meste man kjenner. Apokolypsen er den okkulte læren om hva døden egentlig er.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Dommedag - hvordan er dine drømmer om verdens undergang?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2008 15:09
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Dommedag - hvordan er dine drømmer om verdens undergang?
Antall ord: 212
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
ZOMG! :mozilla_surprised:30cm skrev:
Det må være han!
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Jeg har drømt om store bølger. Drømmen var nokså merkelig, fordi jeg delvis kontrollerte bølgene og beordret dem til å drepe. En annen drøm jeg har hatt var at Jupiter kommer mot jorden. Det var i grunnen nok så vakkert. Til slutt har jeg drømt at Hellas har frosset til is.
Antall ord: 56
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2009 00:27
- 14
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: oslo området
jeg drømmer at det kommer store bølger (type 20 meter høye) overalt og at vi plutselig blir vektløse og flyr ut i verdensrommet hvor vi dør hvis vi ikke alt har død av bølgene. hehe
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2009 00:27
- 14
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: oslo området
men jeg drømmer mye sykt og har mareritt hver forbanna natt ! er veldig irriterendenupp skrev:jeg drømmer at det kommer store bølger (type 20 meter høye) overalt og at vi plutselig blir vektløse og flyr ut i verdensrommet hvor vi dør hvis vi ikke alt har død av bølgene. hehe
Antall ord: 59
Hide post links |