Drømmer, NDO & ut av kroppenvil tro, men tørr ikke håpe.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Lillith
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jul 2006 17:07
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Norge

vil tro, men tørr ikke håpe.

Innlegg av Lillith »

Det er 2 ting jeg vil nevne før jeg forteller hva jeg har drømt siste tiden:

1.Jeg har vært intressert i en fyr i litt over 2 år nå. Han vet det, men p.g.a. min oppførsel fra første tiden etter jeg ble betatt virker det som han ikke klarer å være i samme rom som meg engang. (Jeg fant ut hvilke tider han jobbet på hotellet som nattevakt og oppsøkte han når jeg hadde drukket meg til mots for å snakke med ham. Desverre ble det jeg ville si sagt på helt feil måte, så det ble oppfattet veeeeeeldig feil.)

2. Som noen av dere kansje husker, har jeg drømt siden jeg var 5 år at jeg ble mor til en nydelig datter. Det har vært samme jenta i samtlige drømmer. Jeg fant t.o.m. fantomtegning av henne i en dokumentar kalt "Ghosts caught on tape" der hun var et av 2 spøkelser som gikk igjen. Jeg skrev om dette i en tråd jeg kalte "drømmedatter", men det ser ut til at den er slettet nå.

Siden det har drømmene om "datteren min" fortsatt, men ikke like ofte. Nå er det faktisk 3 mnd siden sist drøm om henne.

Så drømmene mine:

Jeg har ikke hatt mareritt på 15 år, men forrige helg drømte jeg at jeg satt alene på KaffiBaren jeg er stamkunde hos og leste avis mens jeg drakk en kaffi. Så kom mannen jeg er betatt av inn døra, så at jeg satt der, og begynte å skjelle meg ut. (Nå får du for f*** slutte og forfølge meg din j***a psykopat-alkis o.l setninger.)

Natta etter drømte jeg det samme, bare at når han var ferdig med å skjelle meg ut, og så hvor lei meg jeg var, så satt han seg ned og forklarte hvorfor han sa det han sa.

Neste natt igjen satt jeg atter en gang alene på KaffiBaren med en avis og kaffi. Da kom han inn døra og skulle til å si noe, men satt seg ned med meg i stedet og ga meg en sjangs til å forklare meg.

Noen netter senere var vi på date, og hadde det fantastisk koselig med å bare sitte og prate og bli bedre kjent.

Natt til i dag hadde jeg den beste drømmen jeg noen gang har hatt :)

Jeg satt da på KaffiBaren (igjenn. Ja, jeg er der ofte, men det er eneste plassen vi begge går til jevnlig). Da satt jeg sammen med mamma, søstrene mine, stefar og noen venner med min nyfødte sønn i armene :) Så fikk jeg tlf med ønske om å komme ned til barnefaren fordi han hadde pause fra jobb og ville da vise frem sønnen sin. Jeg snakket ferdig i tlf og pakket sammen sakene for å gå til KK der mannen jeg er intressert i jobber. Det viste seg det var han som var faren :)

Det jeg hang meg opp i med desse drømmene er: forholdet til meg og han jeg er intressert i gikk fra nåværende status til å bli en liten familie. Og for første gang er det en SØNN jeg har fått i drømmen, og ikke en jente som jeg har drømt i 18 år.

Jeg har fortalt dette til noen venner, og de mener dette betyr at fine mannen og jeg snart får ordnet opp i tidligere hendelser. de tror også at jeg kommer til å få tvillinger når den tid kommer, siden jeg har begynt å drømme om en sønn også.

Jeg har lyst å tro på dem, men jeg tørr ikke. 2 år med håp om å få bli bedre kjent med mannen har satt sine spor. Vet ikke helt hva jeg skal tro/tenke/håpe.

Hva tenker/føler dere om dette?
Antall ord: 661
Normal people scare me

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2009 19:13
15
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: vil tro, men tørr ikke håpe.

Innlegg av Divine Spirit »

Ta å se på denne siden: [link2]www.droemmetydning.com[/link2]

Mulig du finner svar der?
Antall ord: 15
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Melvin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Feb 2007 19:35
17

Innlegg av Melvin »

edit: Jeg skrev om litt fordi det var så teit formulert.

Ta en titt på denne siden: http://no.wikipedia.org/wiki/Stalking

Mulig du finner svar der?
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Å treffe en kar full er ikke noe sjakktrekk frøken.
Da ødelegger du for godt alle sjanser til å gi ett bra inntrykk. Om ikke han selv er en av dem som sover i parken da.

Jeg ville flyttet fokus over fra drømmeverden og til virkelighetens verden var jeg deg.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Lillith
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jul 2006 17:07
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Lillith »

Metodisten skrev:Å treffe en kar full er ikke noe sjakktrekk frøken.
Da ødelegger du for godt alle sjanser til å gi ett bra inntrykk. Om ikke han selv er en av dem som sover i parken da.

Jeg ville flyttet fokus over fra drømmeverden og til virkelighetens verden var jeg deg.
Vi jobba på samme plass til å begynne med, men så slutta jeg for jeg fikk bedre jobb med flere timer.
Jeg er jævlig flink til å rote til ting. Har slitt med dårlig samvittighet i 2 jævvla år, for at jeg plaga stakkaren, og siste 2 kommentarene hjelper ikke stort!

Har prøvd alt jeg kan for å "glemme" ham, og klarer nå å beholde roen når jeg ser ham (har sluttet å snu meg for å kike eter ham o.l.), men nå har noen venner av meg begynt å oppfordre meg til å ta kontakt igjen for jeg har ikke snakket med han på 18 mnd, og de som nå "pusher på" for at jeg skal ta kontakt kjenner ham, og mener jeg har en sjangs. Men jeg har ikke gjort noe, for jeg tørr ikke!

Jeg har også sluttet å drikke etter jeg sjønnte hvor jævlig travel/påtrengende/utenksom/klønete/bablete o.s.v. videre jeg blir når jeg drikker!
Antall ord: 217
Normal people scare me

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Syns du virker litt urasjonell og overdriver litt.
Men jeg vet jo ikke noe om deg. Kommentaren var faktisk ment for å hjelpe litt fra min side i allefall. En jente som kommer mot meg full å skal snakke om sånne litt seriøse ting er ikke noe gifte emne,- for å si det mildt.

Det er overdrevet å ha dårlig samvittighet i 2 år for å ha prøvd å snakke til ham. Du dummet deg bare ut og laget ett dårlig bilde av deg. Det kan fixes. Så prøv å ha litt klasse.
Snakk med fyren og si det du vil med ærlighet og tilstå det ble feil første gangen. Det går fint ser du. ;)
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

DU har skrevet tidligere under nicket "DUNN", og tråden lå åpen den :
Du finner den her...
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 8mmedatter

Jeg brukte SØK funksjonen, og søkte på "drømmedatter", da kom den rett opp ;)

mvh Asbjørn
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Ps ; Om du vil, kan jeg overføre de gamle innleggene til din nye konto, så beholder du de under ditt nye nick ?
Isåfall send meg en PM om det...

A
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links