Hei!
Jeg drømmer ganske ofte om gjenferd og skumle ting men det som gjerne går igjen er at det alltid er ei søt jente som dukker opp når jeg er alene i drømmen. Hun er veldig søt og ser uskyldig ut, helt til jeg begynner å snakke med henne. Da får hun slikt gammelt, ondt og demoniskt ansikt og skriker til meg(slik de ofte gjør på filmer har jeg sett). Skikkelig ekkelt. En gang spurte jeg jenta om hvordan mormor har det, hun døde i 1998, og da fortalte hun at mormor hadde det fint. Så spurte jeg om hvordan det kom til å gå med meg i livet og da fikk hun dette ansiktet og klorte meg stygt nedover armen.
Hva dette skal bety det skjønner jeg ikke, men det er ubehagelig.
Har noen andre lignende drømmer kanskje?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Spøkelsesdrømmer
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2009 21:56
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2008 15:09
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Spøkelsesdrømmer
I slike drømmer kan det være nyttig å konfrontere for å komme til bunns i ting. Spørsmål man kan stille er: "Hva vil du meg?", eventuelt oppfordre: "Vis ditt sanne ansikt".
Det kan jo også være noe psyko-analytisk. Det vil si at dette vesenet er et uttrykk for noe ubevisst i deg selv. Da vil faktisk samme tilnærmingen være nyttig, å prøve å finne ut hva det er.
Det kan jo også være noe psyko-analytisk. Det vil si at dette vesenet er et uttrykk for noe ubevisst i deg selv. Da vil faktisk samme tilnærmingen være nyttig, å prøve å finne ut hva det er.
Sist redigert av Loddfavne på 23 Nov 2009 13:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 73
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Hei og velkommen til oss får jeg si.
Jeg tror jeg vil si meg litt ening med bruker over meg.
En annen ting som også slo meg er at det kan godt hende at fremtiden de er skjult fordi den rett og slett ikke er lagt enda for deg.
Men den eneste som i alle fall kan forstå denne drømmen er deg selv.
Noen ganger ligger svarene rett under nesen på en, men fordi man har andre faktorer som skremmer eller skaper frykt så blir ting vannskelig og finne.
Lykke til videre
Jeg tror jeg vil si meg litt ening med bruker over meg.
En annen ting som også slo meg er at det kan godt hende at fremtiden de er skjult fordi den rett og slett ikke er lagt enda for deg.
Men den eneste som i alle fall kan forstå denne drømmen er deg selv.
Noen ganger ligger svarene rett under nesen på en, men fordi man har andre faktorer som skremmer eller skaper frykt så blir ting vannskelig og finne.
Lykke til videre
Antall ord: 94
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
Jeg drømmer også om spøkelser, men de har ikke vært så "voldelige" som dine. Jeg drømmer mere slik at de kommer til meg for å få hjelp, eller at det er min jobb å hjelpe de "over".
Noen av drømmene har vært små-ekle og sitter i ennå, selv etter nesten 6 mnd.
Noen av drømmene har vært små-ekle og sitter i ennå, selv etter nesten 6 mnd.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:55
- 18
- Kjønn (valgfri): Kanin
- Lokalisering: Orkdal
- Blitt takket: 3 ganger
Har drømmer om spøkelser noen ganger jeg også, men klarer ikke å se ansiktet deres noe godt.
Klarer egentlig ikke se ansiktet til noen jeg drømmer om, unntatt noen få unntak.
Men når jeg drømmer om de så er det alltid noe ondt - enten slår de meg ned, knivstikker meg, følger etter meg...
Ellers kan det bare være et symbol for noe annet.
Fra Droemmetydning.no står det:
"Drømmer du om et gjenferd kan dette enten symbolisere at du misbruker deg selv, eller så betyr det død eller forandring"
Klarer egentlig ikke se ansiktet til noen jeg drømmer om, unntatt noen få unntak.
Men når jeg drømmer om de så er det alltid noe ondt - enten slår de meg ned, knivstikker meg, følger etter meg...
Ellers kan det bare være et symbol for noe annet.
Fra Droemmetydning.no står det:
"Drømmer du om et gjenferd kan dette enten symbolisere at du misbruker deg selv, eller så betyr det død eller forandring"
Antall ord: 99
Hide post links |