Hei!
Tenkte at jeg kunne lage en tråd her om studio 5 - fra den andre siden.
Her kan vi diskutere programmet og temaene de tar opp
Er det mange av dere som ser på studio 5?
Jeg synes at det er et veldig interresant program
Hva synes du om kveldens episode?
Det var litt skummelt med den damen som fikk brent\ smeltet smykkene og ringene sine
Og med hun som så romvesene
Hva er deres teori med hun damen som "fløt" oppover stien? merkelig synes jeg
Fakta, teori & skepsis ⇒ Studio 5 - fra den andre siden
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Sep 2009 23:46
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Re: Studio 5 - fra den andre siden
Historien til denne Gullbjørg (var det ikke det hun het?) fikk meg også til å stusse. Hvis vi går ut fra at hun snakker 100 % sant, så må dette være noe av det mest spesielle jeg har hørt. Selv ikke "ekte paranormalere" eller hva jeg skal si, klarer å komme opp med en overnaturlig forklaring engang, og langt mindre greier skeptikere å fremlegge noen fornuftige forslag. Hvertfall gjelder det folk jeg har snakket med hittil, men hadde vært spennende å se noen synspunkt på historien herfra : )
Akkurat det med den opplyste stien som gjorde at hun fant veien, tenkte jeg kunne være forårsaket av hennes hjelper. Men det irriterer meg at hun og venninnen ikke snudde seg for å se etter de to mystiske mennene, for jeg dør av nysgjerrighet etter å få vite hva de skrek slik av!!
Akkurat det med den opplyste stien som gjorde at hun fant veien, tenkte jeg kunne være forårsaket av hennes hjelper. Men det irriterer meg at hun og venninnen ikke snudde seg for å se etter de to mystiske mennene, for jeg dør av nysgjerrighet etter å få vite hva de skrek slik av!!
Antall ord: 141
☮
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Sep 2009 23:46
- 15
Ja, det er det jeg og mener, hvorfor snudde de seg ikke når de skrek? det er jo en helt naturlig reaksjon viss noen skriker! hele historien var bare rar synes jeg..
Du sa noe der med den stien, jeg tror også at det var hjelpere som viste vei, heller det enn noe annet
Hadde vert fint om andre slengte seg på denne tråden også! har vert mange snokere her inne, men ingen som gidder å skrive !
Du sa noe der med den stien, jeg tror også at det var hjelpere som viste vei, heller det enn noe annet
Hadde vert fint om andre slengte seg på denne tråden også! har vert mange snokere her inne, men ingen som gidder å skrive !
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2009 09:14
- 15
Hei!
Hva er det dere egentlig diskuterer? Studio 5 . . .? Det er tydeligvis et tv-program!
Hvilken kanal? Hva handler det om, og er det seriøst?
Hva er det dere egentlig diskuterer? Studio 5 . . .? Det er tydeligvis et tv-program!
Antall ord: 26
Bryt ut av slavetilværelsen, og lev fullt og helt i øyeblikket, for det er den eneste tiden du har!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Det er et program som går på Kanal "FEM" (http://www.fem.no/programportaler/studi ... ndre_siden)Lightworker skrev:Hei!
Der er endel opptak og ting som kan sees der på websida...
Antall ord: 58
Hide post links |