Fakta, teori & skepsisStudio 5 - fra den andre siden

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

bflies1
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Sep 2009 23:46
15

Studio 5 - fra den andre siden

Innlegg av bflies1 »

Hei!
Tenkte at jeg kunne lage en tråd her om studio 5 - fra den andre siden.
Her kan vi diskutere programmet og temaene de tar opp :)

Er det mange av dere som ser på studio 5?
Jeg synes at det er et veldig interresant program :)

Hva synes du om kveldens episode?
Det var litt skummelt med den damen som fikk brent\ smeltet smykkene og ringene sine :?
Og med hun som så romvesene :o
Hva er deres teori med hun damen som "fløt" oppover stien? merkelig synes jeg :p
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: Studio 5 - fra den andre siden

Innlegg av Diablesse »

Historien til denne Gullbjørg (var det ikke det hun het?) fikk meg også til å stusse. Hvis vi går ut fra at hun snakker 100 % sant, så må dette være noe av det mest spesielle jeg har hørt. Selv ikke "ekte paranormalere" eller hva jeg skal si, klarer å komme opp med en overnaturlig forklaring engang, og langt mindre greier skeptikere å fremlegge noen fornuftige forslag. Hvertfall gjelder det folk jeg har snakket med hittil, men hadde vært spennende å se noen synspunkt på historien herfra : )
Akkurat det med den opplyste stien som gjorde at hun fant veien, tenkte jeg kunne være forårsaket av hennes hjelper. Men det irriterer meg at hun og venninnen ikke snudde seg for å se etter de to mystiske mennene, for jeg dør av nysgjerrighet etter å få vite hva de skrek slik av!! :p
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bflies1
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Sep 2009 23:46
15

Innlegg av bflies1 »

Ja, det er det jeg og mener, hvorfor snudde de seg ikke når de skrek? det er jo en helt naturlig reaksjon viss noen skriker! hele historien var bare rar synes jeg..

Du sa noe der med den stien, jeg tror også at det var hjelpere som viste vei, heller det enn noe annet :p

Hadde vert fint om andre slengte seg på denne tråden også! :p har vert mange snokere her inne, men ingen som gidder å skrive :P !
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lightworker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Nov 2009 09:14
15

Innlegg av Lightworker »

Hei!
Hva er det dere egentlig diskuterer? Studio 5 . . .? Det er tydeligvis et tv-program!
Hvilken kanal? Hva handler det om, og er det seriøst?
Antall ord: 26
Bryt ut av slavetilværelsen, og lev fullt og helt i øyeblikket, for det er den eneste tiden du har!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Lightworker skrev:Hei!
Hva er det dere egentlig diskuterer? Studio 5 . . .? Det er tydeligvis et tv-program!
Hvilken kanal? Hva handler det om, og er det seriøst?
Det er et program som går på Kanal "FEM" (http://www.fem.no/programportaler/studi ... ndre_siden)
Der er endel opptak og ting som kan sees der på websida...
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links