Hei
Jeg er ny på dette forumet, hadde nok ikke kommet hit var det ikke for noe som hente med meg en natt for en tid tilbake. Har gått og tenkt på hva som skjedde og har også bestemt meg for å ta kontakt med en synsk person for kanskje å få vite hva dette er.
Jeg har hatt netter jeg har våknet og vært så veldig redd at jeg ikke har hatt mot til å røre meg før det har lysnet ut. En gang så jeg et intervju av en synsk kvinne som fortalte om hjelpere og at vi kunne be de om hjelp hvis det var noe vi trengte hjelp til. Så neste gang jeg opplevde denne redselen så ba jeg om hjelp og denne tåkepersonen kom mot meg, bøyde seg ned til meg, strakk hendene mot meg. Jeg kjente at redselen forsvant og så sovnet jeg igjen. Siden har jeg ikke opplevd denne redselen flere ganger.
Så for noen dager siden våknet jeg igjen, jeg hadde et hvitt bur rundt meg. Inn fra vinduet kommer det en svart figur, han gikk rett forbi meg mot buret til hunden min. Jeg fulgte ham med øynene og plutselig stoppet han opp og snudde seg mot meg, bøyde seg nærmere mot meg som om han var overrasket over at jeg så ham. Jeg sa/tenkte: Jeg er beskyttet. Så sovnet jeg jeg.
Det neste som skjer er at jeg våkner av at hunden min hoster og kaster opp. Han er bare en valp og som valper flest hoppende glade når jeg kommer og åpner buret. Sånn har det vært hele tiden men ikke nå mer. Når jeg sto opp og gikk til buret hans så gjemte han seg innerst inne i buret, han har et teppe over buret og kan ikke se hvem som står det før du bøyer deg ned og åpner døren. Når jeg sa navnet hans så kom han hoppende mot meg, kjempeglad.
Det samme skjer når jeg kommer hjem fra jobb, vanligvis bjeffer han når jeg setter nøkkelen i døren men det er det slutt på. Ikke før jeg roper navnet hans så gir han lyd i fra seg.
Jeg bestemte meg for å ikke lenger ha vinduet opp på natten for å se om det kunne hjelpe og det virker sånn merkelig nok. Noen netter etterpå våknet jeg av lyder og jeg sovnet fort igjen. Forsøkte denne figuren å komme inn igjen?
Vet ikke helt hva jeg skal tro, denne figuren var så virkelig som det går an å bli men jeg bekymrer meg for hunden min. Han har siden den kvelden ligget i sengen min om natten, får meg ikke til å legge ham i buret. Jeg har påkalt hjelperne mine og forlangt at de skal beskytte ham også og ikke bare meg. Jeg vet ikke hvem som la det beskyttende buret rundt meg men jeg antar det må være hjelperne.
Hvis noen her har opplevd det samme som meg eller kjenner noen som kan hjelpe meg med å få en forklaring på hva som skjedde ville jeg bli veldig takknemlig.
Denne svarte figuren som kom hadde ikke noen ansikt som vi har med øyne, nese og munn, bare helt svart men jeg kjente allikevel at han så på meg. Vanskelig å forklare men slik var det. Han var heller ikke en tåkefigur men solid svart som om han hadde en svømmedrakt eller noe, helt ettersittende. Bedre kan jeg ikke forklare det dessverre.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Svart figur/skikkelse
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Okt 2009 10:10
- 15
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Svart figur/skikkelse
Det kan høres ut som om du har fått ett eller annet slags besøk.
Men du har allerede "teknikken" inne for å beskytte både deg og huset ditt ;
Det å be din hjelper om å sette opp beskyttelse også rundt huset og alle som hører til der.
"Du får det du ber om" , heter det, og du bad om beskyttelse for deg selv, og fikk akkurat det....
Nå kan du forsøke å be om å få beskyttelse for dyret ditt og, ( og også andre som er tilknyttet huset / familien ).
Be gjerne hjelperen om å få satt opp et "lys-stengsel" - det vil holde alle mørke vesen ute, men slippe inn de gode...
Samtidig skal du også tilkjennegi for den uønskede at vedkommende er uønsket i ditt hus, da det er DITT hus nå.
mvh Asbjørn
Men du har allerede "teknikken" inne for å beskytte både deg og huset ditt ;
Det å be din hjelper om å sette opp beskyttelse også rundt huset og alle som hører til der.
"Du får det du ber om" , heter det, og du bad om beskyttelse for deg selv, og fikk akkurat det....
Nå kan du forsøke å be om å få beskyttelse for dyret ditt og, ( og også andre som er tilknyttet huset / familien ).
Be gjerne hjelperen om å få satt opp et "lys-stengsel" - det vil holde alle mørke vesen ute, men slippe inn de gode...
Samtidig skal du også tilkjennegi for den uønskede at vedkommende er uønsket i ditt hus, da det er DITT hus nå.
mvh Asbjørn
Antall ord: 140
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jeg vil heller si det høres ut som at du opplever våkendrømming og blander dette sammen med ting du har hørt/lest, og videre speiler din egen tolkning av dette over på hunden din.
Noen ganger kan en søvnfase bli avbrutt, og da hender det at kroppen våkner før hjernen. Dette medfører gjerne hallusinasjoner som for mange kan oppleves meget virkelige. Noen er mer plaget med dette enn andre, og kan bla.a. ha å gjøre med uheldige søvnmønstre.
Jeg har ved et par anledninger tatt meg selv i å jakte på kjempeedderkopper eller desarmere bomber midt på natta. Det eneste som skiller disse opplevelsene fra dine er at de er så åpenbart urealistiske, mens du har en tro som gjør at dine drømmer fremstår som mer realistiske for deg.
Vær klar over at dette du forteller om hunden din like gjerne kan være fordi du tenker og grubler på dette. Da kan det være at du har et sterkere fokus på hundens atferd enn du hadde tidligere, og derfor tilsynelatende oppdager "nye sider" ved den.
Eller det kan rett og slett være at hunden forandrer seg noe fordi den blir eldre.
Noen ganger kan en søvnfase bli avbrutt, og da hender det at kroppen våkner før hjernen. Dette medfører gjerne hallusinasjoner som for mange kan oppleves meget virkelige. Noen er mer plaget med dette enn andre, og kan bla.a. ha å gjøre med uheldige søvnmønstre.
Jeg har ved et par anledninger tatt meg selv i å jakte på kjempeedderkopper eller desarmere bomber midt på natta. Det eneste som skiller disse opplevelsene fra dine er at de er så åpenbart urealistiske, mens du har en tro som gjør at dine drømmer fremstår som mer realistiske for deg.
Vær klar over at dette du forteller om hunden din like gjerne kan være fordi du tenker og grubler på dette. Da kan det være at du har et sterkere fokus på hundens atferd enn du hadde tidligere, og derfor tilsynelatende oppdager "nye sider" ved den.
Eller det kan rett og slett være at hunden forandrer seg noe fordi den blir eldre.
Antall ord: 208
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Interessant det du forteller, og kan skjønne at du synes dette er ubehagelig. Jeg synes både Asbjørn og Kimbara har gode svar, det er forskjellige muligheter for hva du opplever er. Jeg er også typen som kan ta meg selv i å stå i et hjørne og snakke til noen, mens jeg sakte våkner og oppdager at det er et cd-stativ ol, og senere er jeg faktisk litt usikker på om jeg drømte eller ikke,har ofte store problemer med å skille drøm og virkelighet, nettopp fordi det oppleves så virkelig.
Det med hunden din synes jeg ikke høres noe rart ut, at den våkner om natten og kaster opp er ganske normalt, det gjør min også (ikke noe hyggelig å våkne av brekke-lyder akkurat). Du skriver også at det er en valp, så at den ikke bjeffer når du kommer hjem lenger har kanskje noe med at den er mer avslappet og mer vandt med være alene hjemme, at den rett og slett sover dypere.
Vil forresten bare si som en liten parantes, at jeg synes ikke det er fint å stenge en hund inne i et bur om natten, særlig ikke om den må være i det om dagen. Da bør døren være oppe slik at det bare er som en seng. Skremmende mange timer av livet noen hunder tilbringer i bur, og om natten er det jo helt unødvendig. Det har ikke bare med at det ikke er plass til å bevege seg å gjøre, men også noe med at hunden ikke får mulighet til å skifte underlag. Men det var litt på siden her
Det med hunden din synes jeg ikke høres noe rart ut, at den våkner om natten og kaster opp er ganske normalt, det gjør min også (ikke noe hyggelig å våkne av brekke-lyder akkurat). Du skriver også at det er en valp, så at den ikke bjeffer når du kommer hjem lenger har kanskje noe med at den er mer avslappet og mer vandt med være alene hjemme, at den rett og slett sover dypere.
Vil forresten bare si som en liten parantes, at jeg synes ikke det er fint å stenge en hund inne i et bur om natten, særlig ikke om den må være i det om dagen. Da bør døren være oppe slik at det bare er som en seng. Skremmende mange timer av livet noen hunder tilbringer i bur, og om natten er det jo helt unødvendig. Det har ikke bare med at det ikke er plass til å bevege seg å gjøre, men også noe med at hunden ikke får mulighet til å skifte underlag. Men det var litt på siden her
Antall ord: 284
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Nyfiken på hva som skjer videre, om du ber om beskyttelse for hele huset, og om det hjelper.
Lykke til:)
Lykke til:)
Antall ord: 20
Bedre å angre på noe du har gjort....
Hide post links |