Fakta, teori & skepsisEn liten teori

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

angvaaald
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Sep 2009 00:55
15

Re: En liten teori

Innlegg av angvaaald »

jeg tenker heller at det ikke finnes no bestemt mening med livet, du du selv gjør ut av dit liv er din menig for livet, alle mennekser er forskjellige det hadde vært utrolig kjedlig hvis alle hadde samme mål å mening:) uansett om dte da var en mening for livet tror jeg virkelig ikke vi hadde vist det, eller hatt allegg til å skjønne hva det er. Hvis det finnes en gud der oppe et sted som er så mye mer fantastisk en oss å er helt fullkommen så har vell han en litt annen å forbedra tankegang en oss dumme dødlige her på jorda, det blir nesten umulig å tenke på sånne spørsmål siden vi tenker ikke sånn som "skapern" altså den såkalte "gud" da hadde vi velll kommet litt lenger i utviklingen å ikke hadde hatt så mange mysteriumer å løse å spørsmål å gruble på, hvis vi var på samme tankeplan som han, hvis noen skjønnerhva jeg mener.. dette var bare litt tanker:) høøøhøø
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links