Er d noen som vet hva d "betyr" når man drømmer at man føder et barn til verden....?
Og at kjønnet og navnet på barnet kommer tydelig frem i drømmen.....??
Og sist, men ikke minst, at den såkalte fødselen var helt smertefri....???
Vet at mange sikkert drømmer om fødsler...men syns bare at den drømmen jeg hadde i natt var litt ekstra snål...
Våknet iallefall m en merkelig følelse i kroppen....
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ fødsel
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
Re: fødsel
Hei.. Jeg har selv hatt drømmer om slikt.
Og noen merker man ser mer enn andre.. Gikk inn på drømmetydningsiden å hentet ut symbolet fødsel for deg.
Fødsel
Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått.
Og noen merker man ser mer enn andre.. Gikk inn på drømmetydningsiden å hentet ut symbolet fødsel for deg.
Fødsel
Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått.
Antall ord: 109
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
Re: fødsel
Jeg er nok ikke gravid og ønsker heller ikke å bli d
Så da tror jeg heller d kan ha å gjøre m en ny start...
Tusen takk for svar
Så da tror jeg heller d kan ha å gjøre m en ny start...
Tusen takk for svar
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |