Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømte at jeg døde i natt..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

ArT
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Drømte at jeg døde i natt..

Innlegg av ArT »

Som det står over, drømte jeg at jeg og mange mange mennesker "måtte" hopp ned i et stort hull, og når de gjorde det gikk sjelene ut av kroppen. De kunne også komme opp av hullet igjen og være tilbake i den samme kroppen. Jeg sto der da, og lurte på om jeg skulle tørre dette, for hvis du hoppet ned kunne man se livet etter døden. Jeg ville først sjekke hvor familien min var, og mamma hadde vist gjemt seg bak en dør, forde hun tørte heller ikke. Så spurte jeg: Skal vi gjøre dette sammen? Greit sa hun, så telte vi 1-2-3! Det gikk veldig fort. Da vi var nede på "bakken" der, var sjelene ute av kroppen våres, og med tankekraft ville jeg fly oppover noe jeg klarte. Mamma møtte hjelperne sine, og hun ville være med dem, så da ble jeg forlatt. Jeg skjønte at jeg ikke kom meg opp fra "hullet" igjen og gråt forde jeg var nå død mens søstern min levde som normalt. Jeg måtte vente mange år for å se henne igjen. Denne drømmen virker teit, men den var så virkelig. Noen som kanskje veit hva dette betyr? Noen på facebook sier at det kommer til å skje en stor forandring for meg.

Hva tror dere ? :P
Antall ord: 234
hmmmmmm ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
steffen300
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2009 18:01
15
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Nordland

Re: Drømte at jeg døde i natt..

Innlegg av steffen300 »

jeg drømmer at jeg dør(som regel selvmord, eller ting som jeg gjør frivillig med minimal overlevelsessjanse) med jevne mellomrom, sånn ca 1 gang i måneden.
jeg har ikke opplevd noen forandringer i det ordentlige livet.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
egiltve
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2009 03:51
15
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av egiltve »

En gang drømte eg at eg hoppa utfor et rekkverk og landa på et anna rekkverk :mozilla_surprised:
Så døe eg, men sjela mi var liksom på jorda fortsatt, lillebroren min (som eg ikkje har) var synsk og kunne høre meg :D
Alle andre kunne høre meg :P
Antall ord: 50
Egil Tveit :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheDrawer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2009 21:20
15
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Brønnøysund

Innlegg av TheDrawer »

jeg drømte engang at vi kjørte bil oppå en stor steinbro...plutselig begynte bilen å brenne og vi måtte stoppe hallveis oppå broa...vi løp...men bilen eksploderte..det var en ekstremt ubeskrivelig følelse....det er som om man blir kastet ut i lufta og slengt bortover asfalt, og steiner som spruter overalt, og broa blir ødelagt som gjør at man faller ned osv osv...jeg døde..
Antall ord: 73
Jeg tror så lett på det ukjente...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ailleena
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2007 22:21
17
Lokalisering: Spydeberg

Innlegg av Ailleena »

Jeg har drømt flere ganger at jeg har blitt skutt, og at jeg da har kjent både smerten ved det og at blodet renner...jeg lurer egentlig på om det er noen grunn til at man drømmer slikt, og hvis det er det, hva er da denne grunnen? :?:
Antall ord: 51
Just consider me your friend, I will be here till the end...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Ailleena skrev:Jeg har drømt flere ganger at jeg har blitt skutt, og at jeg da har kjent både smerten ved det og at blodet renner...jeg lurer egentlig på om det er noen grunn til at man drømmer slikt, og hvis det er det, hva er da denne grunnen? :?:
Det KAN være minne fra et tidligere liv, f.ex....
Både 1 og 2 verdenskrig hadde skytevåpen...

A
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ailleena
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2007 22:21
17
Lokalisering: Spydeberg

Innlegg av Ailleena »

Ah ja det har jeg faktisk ikke tenkt på :p
Men ja, kanskje det er det...
Antall ord: 15
Just consider me your friend, I will be here till the end...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links