Var på treningsleir i sommer, og en dag var jeg syk, så sov når de andre hadde trening, sov jeg. da drømte jeg at jeg druknet. jeg satt i baksetet og noen kjørte, og vi styrtet ned fra brua og i vannet, og noen skrek, 'we all have disapeared!'.
og noen dagen etter, drømte jeg at jeg druknet i klasserommet.
Noen som vet hva i all verden dette kan bety?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Druknedøden
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 21:42
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: oppe i fjellet, sammen med tusser og troll.^^
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2008 17:02
- 16
-
- Nybegynner
- 16
Re: Druknedøden
Nei, selvfølgerlig ikke..
Antall ord: 4
I'm nobodys fool..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Er ingen ekspert på drømmetydning, men prøv ut en nettside om det vet ikke om det har noe for seg, men sjekk det likevel: www.droemmetydning.com
Antall ord: 29
☮
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Er det mye som skjer rundt deg nå, mye du skulle ha gjort, ting du ikke føler du har tid til, ting du henger etter med? Kanskje litt problemer med å "holde hodet over vannet" som man sier? For det kan jo gi utslag i drømmene dine, og drukning er jo en fin metafor.
Antall ord: 55
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
vann er svært viktig som symbol i drømmer, det er symbolet for følelser. Du skal ta deg til ettertanke om hvordan du føler det inni deg.
her er min intuitive tolkning :mozilla_wink:
Jeg tror du er under press og føler deg i en felle og følelsene legger du lokk på, fordi hvis de får utrykke seg kan det hende du må innse at du må velge annerledes. Er du nå på en vei/eller retning i ditt liv som egentlig ikke passer deg, eller du vil men gjør fordi du lar deg presse, følge hva andre mener er best eller fint for deg?
Jeg føler også en opphopning av ubearbeidede følelser, mulig fra gammelt av og de trigges av situasjonen du er i nå. Du er selv med å presse deg selv og gir deg selv lite rom for hvil eog tenke på hva du egentlig har lyst til å gjøre/velge.
du kan se det så enkelt som at vannet er dine følelsen som drukner deg eller vil kvele deg hvis de ikke får utløp og at andre kan drukne betyr at du er redd for at din relasjon/forhold til de endres/ødelegges.
her er min intuitive tolkning :mozilla_wink:
Jeg tror du er under press og føler deg i en felle og følelsene legger du lokk på, fordi hvis de får utrykke seg kan det hende du må innse at du må velge annerledes. Er du nå på en vei/eller retning i ditt liv som egentlig ikke passer deg, eller du vil men gjør fordi du lar deg presse, følge hva andre mener er best eller fint for deg?
Jeg føler også en opphopning av ubearbeidede følelser, mulig fra gammelt av og de trigges av situasjonen du er i nå. Du er selv med å presse deg selv og gir deg selv lite rom for hvil eog tenke på hva du egentlig har lyst til å gjøre/velge.
du kan se det så enkelt som at vannet er dine følelsen som drukner deg eller vil kvele deg hvis de ikke får utløp og at andre kan drukne betyr at du er redd for at din relasjon/forhold til de endres/ødelegges.
Antall ord: 209
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Takk, Diablesse!
Skal gå å skjekke litt om andre drømmer der og.^^
Vilma og Snuppedilla, dere traff egentlig spikeren på hodet.. Dere forklarte det bedre en jeg hadde gjort hvis jeg skulle prøve..
Hadde aldri trodd at det hadde noe med drømmene mine å gjøre..
Takk! ^^
Vilma og Snuppedilla, dere traff egentlig spikeren på hodet.. Dere forklarte det bedre en jeg hadde gjort hvis jeg skulle prøve..
Takk! ^^
Antall ord: 48
I'm nobodys fool..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Bare hyggelig å hjelpe til :mozilla_wink: lykke til da!Wild-Wicca skrev:Takk, Diablesse!
Takk! ^^
Antall ord: 60
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16