http://www.youtube.com/watch?v=eG8WcCIGC24
Løp og kjøp......HEHE :mozilla_cool:
Litt interesant!!!
Fakta, teori & skepsis ⇒ Monoatomic gold
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2008 20:01
- 16
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Monoatomic gold
Veldig interessant!
Jeg synes det er rart å tenke på at vi er 99,99% luft, siden atomene vi er
bygget opp av er nesten 100% tomrom. Det gir begrepet at verden bare
er en illusjon ny mening.
Antall ord: 37
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Hmm, nå er det slik at monatomiske stoffer er i gassform. Og med tanke på kilden til denne "oppdagelsen" stiller jeg meg svært kritisk.
Det er de samme menneskene som snakker om reptilmenn, en "forsvunnet" høyteknologisk menneskelig sivilisasjon, nullpunktsenergi og andre mildt sagt spekulative saker.
Noen hevder til og med at dette "hvite gullpudderet" opphever tyngdekraften, gjør ting usynlig for radar (merkelig, siden det er et metall), og liknende. Ta det med ei god klype salt.
Det er de samme menneskene som snakker om reptilmenn, en "forsvunnet" høyteknologisk menneskelig sivilisasjon, nullpunktsenergi og andre mildt sagt spekulative saker.
Noen hevder til og med at dette "hvite gullpudderet" opphever tyngdekraften, gjør ting usynlig for radar (merkelig, siden det er et metall), og liknende. Ta det med ei god klype salt.
Antall ord: 79
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Akkurat det med monatomiske stoffer var ikke en viktig del av foredraget til Jim Marrs på 7 deler, som var veldig bra! For det meste av det jeg har lest om dette stoffet, så er det noe humbug, det kan også være helseskadelig. :/
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2003 17:39
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondhjems omerådet
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
trur jeg ville latt noen andre prøve først(fks:Naboen).hehe :mozilla_cool:
Antall ord: 15
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
avva skrev:Veldig interessant!
Tror heller du mener tomrom, da "luft" består av gasser ;
http://no.wikipedia.org/wiki/Luft skrev:Tørr luft består av følgende gasser:
* 78% nitrogen
* 21% oksygen
* 0,9% argon
* 0,1% andre gasser som f.eks. karbondioksid
Vanlig luft inneholder også andre gasser men i mindre mengder, selv om konsentrasjon av enkelte gasser kan være høyere ( som f.ex metan i nærgheten av kuer )
Men illusjonen din er jeg med på
A
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja ikke sant, det er veien å gå når man ikke eier skam i livet!MATRIX skrev:trur jeg ville latt noen andre prøve først(fks:Naboen).hehe :mozilla_cool:
Men, det kan jo være at hvis man tar noen dråper av dette i ca 9 mnd (eller var det 6 mnd..), så skal store ting skje (må faste i evigheter også), så hvis du orker det, så er det jo bare kjøre på og holde fast ved troen! Det ultimate man kan bli er et lysvesen, kroppen din skinner, øynene dine skinner, etc.
Nei, dette er vel litt for dumt? Da ville jeg prøvd Ayahuasca istedet.
Da jeg var liten var jeg en gang nede i kjellleren til en slektning på Fedje, der sto det en stålflaske. Jeg åpnet lokket, og så en grå flytende veske nedi flasken. Dette var kvikksølv, som stammet fra en Tysk u-båt som ble senket utenfor Fedje under andre verdenskrig. Siden jeg var så intelligent smakte jeg på dette, bare litt. Jeg fikk opp noe i håndflaten, og slikket bittelitt i meg. Det smakte ikke særlig, var ikke engang sikker på om noe gikk ned, så jeg satte lokket på flasken og gikk.
På vei oppover trappene fikk jeg plutselig tunnelsyn, som om du så i midten av transparente ringer som for forbi (kunne se dem), og jeg følte en slags suggesjon inn mot midten. Jeg ble redd, men syntes det var kult også! Etter det skjedde det ikke mer, men hadde jeg tatt mer av dette så er jeg overbevist om at jeg hade kommet i kontakt med en annen dimensjon.
Nei, jeg vil ikke annbefale noen til å prøve kvikksølv, kom til å tenke på det med tanke på inntak av metalliske stoffer.
Sist redigert av avva på 20 Aug 2009 23:04, redigert 5 ganger totalt. Antall ord: 304
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja, jeg mente kun tomrom!Tror heller du mener tomrom, da "luft" består av gasser ;
Allt rundt oss er 99,99% tomrom, og de resterende 00,01% består kanskje for det meste av tomrom det også..
Antall ord: 38
Hide post links |