Drømmer, NDO & ut av kroppenEi dame skriker/hyler til meg

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Jaywe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jun 2008 02:42
16
Blitt takket: 1 gang

Ei dame skriker/hyler til meg

Innlegg av Jaywe »

Jeg har den siste tiden. hatt mange foskjellige drømmer. Alle begynner forskjellig men etterhvert i drømmene merker jeg at nå skjer det snart. og det er alltid i forskjellige settinger. men det slutter altid med at ei eldre dame skriker\hyler til meg (helt oppi ansiktet mitt) så høyt at jeg våkner og jeg har gåsehud over hele kroppen og jeg tør ikke sove igjen.

Siden jeg nå jobber i en høyrisiko jobb så er dette ett STORT problem siden jeg ikke er så opplagt og våken som jeg burde være på jobben.

Noen som har vært borti dette?

Har også hatt søvnparalyse ettpar ganger etter at jeg kjøpte dette huset.

F.eks: tror noen holder meg nede eller holder rundt halsen min. men sovner like etterpå. typisk paralyse.
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2005 21:50
19
Lokalisering: Inni et skall
Blitt takket: 2 ganger

Re: Ei dame skriker/hyler til meg

Innlegg av Appelsin »

Høres snodig ut. Men vanskelig å si hva det kommer av og/el evt hva denne damen kan symbolisere uten å vite litt mer om hva som foregår ellers i livet ditt, hva du er opptatt av for tiden osv.

Eneste liknende jeg har opplevd var da jeg hadde en dårlig periode i livet fylt med bl.a negative og angstpregede tanker. Mellom søvn og våken tilstand var det akkurat som jeg hørte vining/kommunikasjon mellom noen merkelige vesener pluss at jeg merket at noen tuklet med halsen min noe som var ganske ubehaglig. Merkelig hva psyken kan skape en opplevelse av.
Antall ord: 106
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Jaywe
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Jaywe »

Appelsin skrev:Høres snodig ut. Men vanskelig å si hva det kommer av og/el evt hva denne damen kan symbolisere uten å vite litt mer om hva som foregår ellers i livet ditt, hva du er opptatt av for tiden osv.

Eneste liknende jeg har opplevd var da jeg hadde en dårlig periode i livet fylt med bl.a negative og angstpregede tanker. Mellom søvn og våken tilstand var det akkurat som jeg hørte vining/kommunikasjon mellom noen merkelige vesener pluss at jeg merket at noen tuklet med halsen min noe som var ganske ubehaglig. Merkelig hva psyken kan skape en opplevelse av.
Hei.
Takk for svaret :D

Det skjer svært lite i livet mitt for tiden. jobber lange dager og legger meg stortsett når jeg kommer hjem.
Jeg vet at dette er noe som kan komme av angst og depresjon men jeg har det egentlig ganske bra.
Har ikke minste anelse om hva dette kan være men det er ihvertfall ganske skremmende og jeg får ikke mer enn ettpar timer søvn og det er veldig slitsomt.
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Du har ikke en (ubevisst) redsel for at jobben skal ta litt overhånd da? Evt at du skal "dumme deg ut" eller gjøre noe galt der som får konsekvenser?

Bare noen tanker... ;)
Antall ord: 35
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2005 15:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Innlegg av eile-joha »

Å drømme om en kvinne kan bety fremgang har jeg lest.. Så hvis du jobber mye kan det kanskej være noe der??

Å skrike selv vil være et godt tegn. Hører du noen andre som skriker kan du enten få dårlige nyheter eller så er det noen som trenger din hjelp.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Jaywe
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Jaywe »

Svartepus skrev:Du har ikke en (ubevisst) redsel for at jobben skal ta litt overhånd da? Evt at du skal "dumme deg ut" eller gjøre noe galt der som får konsekvenser?

Bare noen tanker... ;)
Wow..
Jo, jeg har ganske nylig begynt i ny jobb som stillasbygger så jeg er ganske redd for å vise at jeg noenganger blir redd for å jobbe i høyden (stort sett ikke noe problem men med nye folk og på ett nytt sted så kan det være litt skremmende noen ganger.) Og jeg er alltid redd for å miste værktøy eller materiell på folk under meg.

Tusen takk for ett glimrende forslag. :D
eile-joha skrev:Å drømme om en kvinne kan bety fremgang har jeg lest.. Så hvis du jobber mye kan det kanskej være noe der??

Å skrike selv vil være et godt tegn. Hører du noen andre som skriker kan du enten få dårlige nyheter eller så er det noen som trenger din hjelp.
Kan være at jeg får en mer fast stilling på jobben. det ville vært flott :D

Får prøve å se etter noen tegn om at noen rundt meg trenger min hjelp.

Tusen takk for svaret :D
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Innlegg av kevenandre »

Søvnparalyse er meget stressende. Jeg hadde veldig masse søvnparalyse når jeg var liten. Men det ser ut til at jeg har vokst det i fra meg. Og Viss det er slik at du jobber i en høy risiko jobb, så kan jo dette være med på å slite deg ut. Kanskje en ferie ville hjelpe på ?
Antall ord: 60
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Jaywe
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Jaywe »

kevenandre skrev:Søvnparalyse er meget stressende. Jeg hadde veldig masse søvnparalyse når jeg var liten. Men det ser ut til at jeg har vokst det i fra meg. Og Viss det er slik at du jobber i en høy risiko jobb, så kan jo dette være med på å slite deg ut. Kanskje en ferie ville hjelpe på ?
Ja, det er ikke mye gøy. Flott at det gikk over for deg, håper ikke du får det igjen.

Ja, jeg tror dere har helt rett i at dette er jobbrelatert.
Det blir sikkert bedre når jeg blir litt mer vant med stedet og folka.
Føler meg allerede mye sikrere der og sover litt bedre enn tidligere.

Litt kjedelig at jeg bare har 2 uker igjen der også blir jeg sendt videre til ett nytt sted. :(
Hmm.. kanskje jeg trenger å komme meg bort derfra en stund slik at det blir bedre når/hvis jeg drar tilbake dit.

Tusen takk for svaret :D
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links