Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Prikking..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jun 2009 16:41
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
Prikking..
Halloen! Skal no fortelle noke som skjer nesten kver einaste dag og som er sinnsjukt irriterande.. Om kvelden når eg legger meg, så legger eg meg alltid på magen med ansiktet vendt mot veggen. Har sånn sofa seng på en måte.. Og då prøva eg jo selfølgelig å berre la verden "faid away"..! Men så er det alltid noke som ødelegge! Det kjennest ut som om noken ser på meg. Eg kjenner ei sånn ekkel prikking i nakken.. Og då må eg berre snu meg selfølgelig, og då er sjansane mine for å sovne med det første ødelagt. Har veldig problemar med å få sove.. Ka kan det være? Koffor kjenner eg det nesten kver einaste kveld? Har hatt det sånn i over 2 år no! Helt sida bestefaren min døde.. Då han døde flytta vi ned i huset hans. Noken ganga føler eg det samme i dusjen, prikking i nakken. Er det bestefaren min eller har eg sett for mykje på film? Vist det er han som ser på meg, går det då an å få han til å slutte? Eg kjente han ikkje en gang! Er han sur på meg eller noke sida han skremmer meg sånn? PLIS SVAR! Eg blir gal!
Antall ord: 214
We took advice from that deceiving snake.
He said don't worry, It's a piece of cake!
He said don't worry, It's a piece of cake!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Apr 2008 19:07
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Rælingen
Re: Prikking..
Tror du har svaret om du tenker deg om. Jeg sover kjempe godt her jeg bor, det spøker ikke i det hele tatt, kommer jeg på en skummel tanke, så kan det ta litt lenger tid, men jeg sover alltid veldig godt.
Så ja, jeg tror det er bestefaren din som ønsker å fortelle deg noe, eller at han kun ønsker deg en god natt Klart det er irriterende å ikke se den som prøver å kontakte deg, eller du føler plager deg, for over tid så blir det jo utrolig irriterende som du sier, men for ånder finnes det ikke noe "tid" dvs at det han evt gjør, vil alltid skje, før du ber han gå til lyset/himmelen! Om du går inn for å rope ut, eller prate bestemt en dag du merker det, og sier at du ikke ønsker at han skal gjøre det, mest sannsynlig vil han slutte med det også.
Jeg er ingen fyr med paranormale eganskaper, men er veldig nyskjerrig og elsker det paranormale temaet, så har begynt å forsta hva som skjer i visse tilfeller
Så ja, jeg tror det er bestefaren din som ønsker å fortelle deg noe, eller at han kun ønsker deg en god natt Klart det er irriterende å ikke se den som prøver å kontakte deg, eller du føler plager deg, for over tid så blir det jo utrolig irriterende som du sier, men for ånder finnes det ikke noe "tid" dvs at det han evt gjør, vil alltid skje, før du ber han gå til lyset/himmelen! Om du går inn for å rope ut, eller prate bestemt en dag du merker det, og sier at du ikke ønsker at han skal gjøre det, mest sannsynlig vil han slutte med det også.
Jeg er ingen fyr med paranormale eganskaper, men er veldig nyskjerrig og elsker det paranormale temaet, så har begynt å forsta hva som skjer i visse tilfeller
Antall ord: 184
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |