Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer så mye dårlig for tiden

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2005 18:43
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Drømmer så mye dårlig for tiden

Innlegg av Sol-Angelica »

Å det går virkelig inn på meg :( Drømmer veldig mye om utroskap. At min kjære er utro mot meg.

I dag drømte jeg at min kjære(var ikke sammen i drømmen) skulle leie et hus, etter mye tenking så forstår jeg hvilket hus det er snakk om. Dette huset har jeg selv tenkt på å leie men ble ikke noe av det pga det var i så dårlig stand. Så viste det seg at det spøkte der. Jeg advarer han mot å leie huset. Så kommer en annen ut i fra skogen mens vi står der å snakker, dette er en ukjent person men i drømmen min kjæreste, en ung mørk gutt. Jeg roper til han (kaller han kjære fordi jeg husker ikke navnet) at han ikke må komme fordi huset er hjemsøkt. Husker ikke mye men hvertfall blir det en intens krangling med huseier, jeg springer over en stor korn åker, å det ender med at jeg dreper huseieren. Så blir det til at den ukjente personen som er min kjære i drømmen leier huset nå når det ikke er hjemsøkt(merkelig fordi huset er liksom ikke hjemsøkt når huseier er død).

Plutselig skjer det en helomvending. Han som var min kjære er plutselig min kjære fra virkelig heten i stede, og det er han som leier huset. Han blir besatt av den onde ånden i dette huset. Blir helt rar, og jeg ser han ikke lenger som den han virkelig er men som den ånden som er gått i han. Jeg prøver å late som ingenting. Men jeg skal dra bort for en liten tid (tror ikke det er snakk om ett døgn en gang). Har pakket noen bagger og er klar til å dra, sier at han må begynne å lage noe mat så skal jeg dra på bensinstasjonen å kjøpe brød før jeg drar avgårde så vi kan spise sammen først(dette hadde jeg ikke tenkt, jeg tenker å bare stikke av så fort som faan). Han forstår at jeg planlegger noe, for når jeg skal gå ut med baggene så er noe tatt ut av de og står i gangen men baggene er borte. De står gjemt i hagen, blandet med masse kofferter og bagger. Nå er plutselig det hjemsøkte huset ett annet hus, mine besteforeldres hus. Jeg prøver å finne ut hva jeg skal ha med meg, han sier at jeg må pakke de inn i bilen når jeg kommer hjem med brød så vi kan spise først. Jeg tar nøkklene å starter bilen, rygger som ett uvær å stikker.

Så er jeg over i en annen drøm. Som egentlig er ganske kort...men det kjennes ut som om det er en sammenheng mellom de to drømmene fordi jeg tenker i drømmen at han fortsatt er besatt, min kjære altså.

Jeg møter han ved en butikk, han sitter i en blå golf med lys på, han overser meg, venter på kompiser. Plutselig er de på en fest, han og masse gutter, han står bak en dame som danser toppløs. Jeg går bort til han å prøver å snakke med han, viser seg at han heller vil stå der med henne enn være med meg. Sier noe om baby eller barn å bare stikker min vei. Etterpå sitter jeg alene i ett lite rom, alene. Så våkner jeg.

Noen som er flink til å tolke drømmer her? Vært litt spennende å hørt en tolkning av en av mine mange teite, ekkle drømmer egentlig. Ettersom det er så himmla mange av de for tiden.
Antall ord: 628

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
M...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Lokalisering: Vestlandet

Re: Drømmer så mye dårlig for tiden

Innlegg av M... »

Da er du ikke alene om det... Det gjør jeg óg... :mozilla_frown:
Men prøv å analysér drømmene dine.. Kanskje du får ei forklaring på hva det er og hvorfor.
Jeg syntes selv det er slitsomt. Jeg klarte å analysere den ene. Men har fått inntrykk av at den har kommet tilbake. Den andre klarer jeg ikke å analysere... :mozilla_frown: Jeg TRODDE jeg hadde gjort det. Men den kom I HVERTFALL tilbake...

Forstår at du vil ha hjelp, for det vil jeg óg...
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kinxib0z
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2009 22:35
15
Kjønn (valgfri): Jentepus

Innlegg av Kinxib0z »

Jeg føler med deg, jeg har drømt om at typen min har vært utro :/ eller ofte at det har vært en mannskikkelse.. men at jeg ser igjen typen min i den personen.. det er helt fælt å drømme om sånt. jeg velger å tro at jeg drømte så mye lumskt pga. han jobber så mye og jeg ser lite til han.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Casandra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2009 23:19
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Casandra »

Sola!! De er garantert fordi du er i den tilstanden du er i ;) garantert!!
Jeg har det også sånn, og syns det er helt forferdelig - en det går over :)

Det handler ofte om usikkerheten for hva som skal skje, redsel for å miste den man er glad i, frykt for å være alene, redsel for det ukjente osv.
Antall ord: 59
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
19

Takk for svar dere :) Ja det er mye usikkerhet her hos meg, redd for å miste både det ene og det andre egentlig. Drømte dårlig i natt også, at jeg mistet sønnen min, jeg våknet og husket alt da, men nå husker jeg ingenting i rundt det, heldigvis sier jeg. Vanskelig å tolke drømmer ;)
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
19

Casandra skrev:Sola!! De er garantert fordi du er i den tilstanden du er i ;) garantert!!
Hva du mener her :mozilla_cool:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links