Drømmer, NDO & ut av kroppenNoen som kan gi meg svar på dette?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Kinxib0z
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2009 22:35
15
Kjønn (valgfri): Jentepus

Noen som kan gi meg svar på dette?

Innlegg av Kinxib0z »

Jeg har nå lyst til å prøve å forklare om drømmene som jeg har hatt siste tiden ( forrige uke , og denne uka , vet ikke om det kommer til å fortsette neste uke) .
Jeg sliter også med å sove , som jeg lurer på om kan ha med at jeg ikke vil drømme som jeg gjør, også tidspunktene jeg våkner på etter ''halvsovingen'' for jeg er ganske sikker på at det ikke er døgnrytmen som har hoppa tur. nå for tiden får jeg ikke sove omtrent , eller halvsover før jeg er våken og kan ligge i timer uten å få sove, får ofte sove igjen da det er rundt 5 om morgenen men blir da liggende utover dagen som er kjett for meg.

- I forrige uke var vel den første drømmen på mandag/tirsdag som plaget meg den med Soldatene i sanden, stål/jernplatene som var naglet fast til håndleddene mine med nagler som hadde rund topp og noe som lignet kroker nederst i bunnen på disse , da sov jeg mer enn det jeg har gjort etter dette. har fått høre at dette kan ha forbindelse med tidligere liv å gjøre , men det jeg syns er rart er at først var det et åpent omeråde med sand, nylig døde soldater i sanden , utstyr som lå slengt rundt , og antenner som enda ga fra seg signaler , og like etter foregikk det i en type kjeller , jeg var ikke alene men med folk jeg kjenner og noe som minnet om min bestefar han lever.
det jeg husker er at det kom armerte menn brasende inn jerndøra og drev og skulle ta enkelte folk, det var en der som skrek til de andre at hey, hu har disse platene . men jeg klarte altså å skjule disse , og bane meg vei opp til friheten, men det å komme ut å løpe i sikkerhet... det var som at man aldri kom noen vei, tungt , seigt , anstrengende , som om man rett og slett er helt utslitt.

andre drømmer som plager meg, er gjentatte situasjoner der jeg ser at typen min er utro , eller blir sint og forlater meg uten klar grunn og uten å ville høre på min forklaring, lurer på om det kan ha med traumer fra forrige forhold å gjøre ? eller instinktet mitt sånn det er idag, da jeg ikke takler jenter , og er redd for at det er jenter som driver på med typen min siden jeg vet det er 5 stk som er misunnelige, og værtfall 2 - 3 av disse er forelska i han også, i tilegg til dette er det sånn at jeg våkner rett etter at jeg har opplevd at jeg er fri / etter jeg er blitt såra , eller ja etter det mest skremmende/sjokkerende har skjedd. vet ikke om jeg har formulert meg godt nok, og gjort dette for rotete. men da får dere bare si ifra :)

takk for svar på forhånd :)
Antall ord: 502

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
M...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Re: Noen som kan gi meg svar på dette?

Innlegg av M... »

Hei!

Jeg tror nok ikke at jeg kan hjelpe deg, men jeg skriver inn nå fordi jeg også har hatt de samme gjenntagende drømmene ei stund, og lurer på hva de/det betyr. Jeg har vært fri fra de noen netter, men nå har de kommet igjen. I hvertfall så drømte jeg den i morges.

Jeg drømmer stadig om en type, om det er han jeg liker vet jeg ikke, men det er stadig en som vender tilbake. Og av og til så er det også med en unge i drømmen, og det var det i morges. Og jeg som ikke en gang VIL ha unger... Hva betyr dette? Betyr det at jeg savner han og fortsatt liker han?! Eller betyr det at jeg generelt savner en i livet mitt?? Hjelp meg!!! Jeg har klart å løse de andre drømmene, men ikke denne...

Ps. Han jeg liker har likt meg en gang. Kan det være derfor jeg stadig drømmer de drømmene? At jeg håper at jeg vil "få" han "tilbake"...??

Men til deg: prøv å tolke de, og se om du treffer rett. Hvis du gjør det, kommer de nok ikke igjen.
Det er i hvertfall det som har skjedd meg før. :mozilla_smile: Lykke til...!!! :mozilla_smile:
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kinxib0z
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Kinxib0z »

Jeg pleier å skrive opp drømmer av og til :) evt se om jeg klarer å skisse selv om jeg er en dårlig tegner, Odd (typen min) kan selv se ånder, jeg er også åpen for det paranormale.

Det jeg husker spesielt godt er de platene som var naglet til håndleddet mitt, da jeg hadde drømt om samme stykket en gang , før jeg drømte alt det andre.

Jeg tror ikke at typen min er utro selv om det er han eller en annen person som er det mot meg i drømmen, men jeg tror at det kan ha med traumer fra forrige forhold å gjøre , det er det jeg har kommet frem til på den saken. likte ikke den drømmen hvor han gikk bak ryggen på meg og det hadde faktisk poppet inn det de hadde sagt på mammas tlf. og jeg ble ikke sint men det ble et sug i magen, og det var som om jeg ble såra så dypt. men jeg tror det kan ha med at jeg er redd for å miste ham, og at jeg er redd for at noen jenter skal ta han fra meg eller ja. gjøre ting med ham bak min rygg hm.. Instinktet mitt er ganske sånn rått ang. jenter , jeg bare liker dem ikke. jeg er ikke fiendltig eller voldelig, men det er sånn at jeg gjerne vil be de holde seg unna typen min litt kvast.

mange av de andre drømmene tror jeg at jeg trenger litt mer hjelp til å få løst.
+ at jeg må forklare bedre individuelt gjennom samtale :)

Det at du kanskje drømmer om ham, og barn.. kan vel kanskje være et tegn på at du får barn i fremtiden og kanskje får det bra og sånt, ikke vet jeg :)
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av M... »

Takk for svaret ditt OG at jeg ikke kunne svare bedre... Håper at hvis jeg får barn, får det i lag med han da i såfall... Jeg vet at han vil ha barn...

Forstår deg godt med det at du vil at andre skal holde seg unna typen... Er sjalu, selv, jeg...
:mozilla_frown:
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av M... »

Hei til deg igjen.

Nå har jeg sett litt på nettet. Og der leste jeg at drømmene fra gamelt av ble ansett som gudenes vilje og at de varslet om kommende hendelser.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kinxib0z
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Kinxib0z »

Jeg snakket med en som er et medium her om dagen, det står vel nevnt? ang den drømmen om Soldatene i sanden og sånt? om ikke så er det nevnt nå :)
han sa det kunne ha med et forrige liv å gjøre , at jeg hadde noe uoppgjort , men jeg er usikker på om det stemmer rett og slett er litt mer skeptisk til sånt
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Kinxib0z skrev:...men jeg er usikker på om det stemmer rett og slett er litt mer skeptisk til sånt
Med god grunn!

"Tidligere liv" og "noe uoppgjort" er typiske fraser slike "medier" kommer med for å forsøke å imponere med sin innsikt. Mennesker som tenker litt forbi denne trosformen ser ganske lett at det kun er diffuse utsagn man umulig kan ettersjekke eller finne ut mer om.

Du betalte vel ikke for denne konsultasjonen?
Antall ord: 74
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GraverMark
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Jun 2009 00:56
15
Kjønn (valgfri): Hufsitufsen
Lokalisering: Skauen
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 6 ganger
Kjønn:

Innlegg av GraverMark »

:bat kan hjelpe deg med å sove jeg.
Antall ord: 6
Barbēlō

I suffered, I learned, I changed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kinxib0z
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Kinxib0z »

GraverMark skrev::bat kan hjelpe deg med å sove jeg.
Please do :)
eller har fått sove de to siste nettene, kan hende første natta var pga jeg ble sleti ut av at jeg var oppe kl 9 og ikke sovna igjen og at jeg brast ut i gråt på kveldingen hehe.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kinxib0z
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Kinxib0z »

Kimbara skrev:
Kinxib0z skrev:...men jeg er usikker på om det stemmer rett og slett er litt mer skeptisk til sånt
Med god grunn!

"Tidligere liv" og "noe uoppgjort" er typiske fraser slike "medier" kommer med for å forsøke å imponere med sin innsikt. Mennesker som tenker litt forbi denne trosformen ser ganske lett at det kun er diffuse utsagn man umulig kan ettersjekke eller finne ut mer om.

Du betalte vel ikke for denne konsultasjonen?
Det betalte jeg ikke for,
jeg gadd ikke bry meg om at jeg ble fortalt at jegk om til å se 3 skip i neste drøm, for det er noe som ville blitt innbillning siden det er blitt sagt og det virker som noe skikkelig sludder og vås når en som er et medium sier noe sånt så tar jeg meg ikke inn på det , tenkte bare okeey og ikkenoe mer på den saken
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links