Drømmer, NDO & ut av kroppenEr sanndrømt og drømmer folks død..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Vassjenta
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Des 2007 22:57
16

Er sanndrømt og drømmer folks død..

Innlegg av Vassjenta »

Er ei ganske normal jente, men har alltid hørt at mine drømmer er utrolige detaljerte og ikke minst fantasifulle. Jeg har lært å sette de opp i kategorier - når det er "vanlige" drømmer er alt grått og lite fargerikt og sterke farger når jeg er sanndrømt.

Den drømmen som jeg liker minst akkurat nå er drømmen der jeg er hjemme i stua og snakker i telefonen, alt er hvitt rundt meg, og jeg står og skribler i ei bok. Først skrev jeg: 31.08.89. Så strøk jeg bort 89 og skrev 09, derfor 31.08.09. Familien min var plutselig rundt meg å skreik og gråt. Drøm slutt.. Råekkelt syns jeg.

Har tidligere drømt om en mann som jeg ikke kjente eller visste hvem var. Dagen etterpå møtte jeg han som pasient, og han hadde akkurat fått beskjed om at han frisk fra kreft. 2 timer senere døde han.

Drømte en gang om en mann som var kjempehyggelig og hjalp meg å skifte dekk på bilen da jeg hadde punktert, han presenterte seg også. 1 uke etter satt jeg ironisk nok å ventet på bilen på verkstedet mens jeg leste dagens avis. Der stod navnet til mannen i dødsannonsen.

Har mange flere lignende drømmer, har aldri hatt sjans til å gjøre noe med dette da det virker som om de dør naturlig. Har også mange andre drømmer som forutser mine planer, etc jeg drømte en gang om storbrann i california når jeg hadde tenkt å bestille biletter dit. Dagen etter stod det i avisa, så jeg fant ut at det ikke var riktig av meg. Min mor har også samme evne, men hun kan ofte få inn beskjeder mens hun er våken.

Vellvell, ville bare fortelle min historie :)
Antall ord: 312

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mysteriet

Re: Er sanndrømt og drømmer folks død..

Innlegg av Mysteriet »

Så spennende, og utrolig skummelt ! :shock: Lykke til vidre ! :)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Takk for at du forteller! Spennende lesning, og det må være utrolig frustrerende å "vite" sånt på forhånd og være ute av stand til å forhindre det.

Fortell gjerne mer! :D
Antall ord: 32
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Spennende...

Pleier du å drømme realistiske drømmer om at personene dør, eller er det mer symbolske drømmer? Dette er et fenomen jeg synes er utrolig interessant! Jeg kjenner flere som sporadisk eller ofte har sanndrømmer, og de fleste har spesielle symbol som går igjen i sanndrømmene. Min mormor pleier å drømme om babyer, og da vet hun at noen har dødd. Hun vet aldri akkurat hvem, men dagen etter en sånn drøm er alltid en kjenning død...

Jeg har aldri hatt sanndrøm om død, men mer "hverdagslige" ting. F.eks. en drøm om at jeg bulket bilen, og dagen etter kjørte jeg i grøfta. Det er også lenge mellom hver gang jeg sanndrømmer, men det kan jo ha med å gjøre at jeg blokkerer litt ved å tenke at jeg ikke vil drømme sanndrømmer om sykdom og død. Det er min største skrekk å få vite sånt på forhånd... All ære til dem som bærer med seg sånne vissheter og likevel holder seg sterk.

Fortell gjerne mer, Vassjenta! Dette er et spennende tema! :)
Antall ord: 195
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links