ville bare fortelle noe rart med drømmer.. som agt døde mammaen min.. jeg rakk ikke frem for å si hade eller fortelle hvor glad jeg var i henne. dette plagde meg voldsomt etter hennes død.. slet med mareritt og mye sorg for at hun døde alene. at der ikke var noen der omså bare for å holde henne i hånden.. ønsket hele tiden at jeg hadde vert der... det tæret på meg. virkelig...
så en natt 5 mnd etter hun døde hadde jeg en drøm som var så virkelig at det ikke kan beskrives.. drømte at hun kom hjem, hun hadde med seg en bagg hvor jeg så nedi å dre lå alle klærne pakket fint sammen. kunne se dette så detaljert at det er merkelig.. hun lente seg frem til meg å sa hun var glad i meg men at hun var veldig syk å at hun nok kom til å dø snart
hun la seg på sengen.. jeg krøp inntil henne. lå i armkroken hennes. kjente lukten av henne...hun holdt rundt meg å sa hun var glad i meg.. da lå jeg med øret mittt til brystet hennes å jeg hørte hjertet slo saktere å saktere.. helt til det stoppet opp å hun trakk sitt siste åndedrag...
det var så rart for det var så virkelig, luktene å fargene å ikke bare det men jeg tengte jo underveis i drømmen....
etter dette fikk jeg en ro over meg ang det at hun døde alene. for nå var jeg der på et vis..
men jeg savner henne mere for hver dag...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ hva drømmer kan gjøre
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2009 14:57
- 15