min mor døde i 2006.. hun hadde den kjæreste som rett etter hennes død sjal minibank kortet hennes å tok ut penger masse penger..... noen mnd drømmer jeg at jeg kommer inn i et hus... hvor min veninde som også var veninde av mamma hadde sagt at jeg måtte dra ... jeg skulle lete under sofaen der å dær skulle jeg finne noe som ingen andre måtte finne... jeg gjorde dette å i drømmen fant jeg en eske med pass fra forskjellige mennesker.. masse pass.. som denne mannen min mor var litt kjæreste med hadde....
syntes jo dette var rart så fortlat min betemor om drømmen å hun ble heilt rar... som hun sa har mor di fortalt deg dette før hun døde.. nei det hadde hun ikke som jeg sa var dette noe jeg hadde drømt... da kunne hun fortelle at i virkeligheten hadde min mor funnet en hel eske med pass som tilhørte andre mennesker hjemme hos denne mannen.. det skulle jo vise seg at han var en svindler.. å da hadde han vel stjelt lommebøker som inneholdt pass.. ikke veit jeg men syns det var merkelig at jeg skulle drømme om dette
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ drømm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2009 14:57
- 15
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: drømm
Hmm, da ble vel ikke situasjonen bedre å takle kan jeg tenke meg, når kjæresten hennes var en svindler atpå til..Sinne og sorg sammen er en tærende sinnstilstand.
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |