Drømmer, NDO & ut av kroppenTranse eller ikke?Noen her som kan svare me på dette?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

my1984
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2009 18:51
15

Transe eller ikke?Noen her som kan svare me på dette?

Innlegg av my1984 »

Dette er litt anerledes da,hmmmm,hvordann skal eg si dette?
Eg hadde spise forstyrelse da eg gikk på første året på videre gående kokk og servitør,
og ja ironisk nok,jeg hadde både fått Anoreksia,førte halv år,og så Bullemi i noen måneder, pluss att jeg gikk denne kokke linjen her da,og måtte ha med mat heile tia å gjøre da......... :666 :coffe2 :fis :bat Så livets ironi da vel,men over te Hoved poenget da vel.så siden eg hadde dette,eller disse spiseproblemmene mine ,og siden jeg ikke vil spise verken vått eller tørt nesten,og løy for å slippe å spise middag hver dag,siden eg kasta det opp like vel,og idiotiske me drakk ennn del rusbrus, hoss naboern vår denne dagen her eg skal fortelle om no..........og ble vel litt små rusa.......
i tilegg så da eg sto å prata med moren min,og hun nesten tvang me te å spise middag denne dagen her,............og vi sto og krangla om dette temaet her,.....om hvor vidt eg hadde spist middag ,eller noe som helst denne dagen,så følte eg meg med ett ganske så svimmel,og prøvde ¨å ikke ramle men holde me fast i moren min istede for å ramle rett i gulvett.......... :mozilla_money: :mozilla_laughing: :mozilla_cool: Og hadde ropt om hjelp i Transe eller i drømmen min da........før eg blei heilt stille da.............
Men Stefaren min komm å la me ned i gulvet,og dem 10 minutene eg hva borte,drømte eg att eg var ute i ett volsomt regnvær,og det kunne ha regnet,og jeg følte att eg lå i som i en tåke,og så op i mot regnet,eller sidelengs da,og en skygge sto og holde i en paraply lenger borten for me,og pluttselig forvandt denne skyggen igjenn,men att denne paraplyen hang der i løse lufta enda,og eg gikk under den en stund før så ,å gå ut i regnværet igjenn.Og heile tia følte eg ikke kunne få opp øynene og øyenlokkene mine,dem var som klistra igjenn,........
Ohg DA EG VÅKNA OPP IGJENN,FØRR DETTE HER E LITT SKUMMELT DA.........for mamma sa att jeg hadde lagdt med øynene vid åpene ,uten å blunke en gang på 10 minutter,og hadde ropt om hjelp ganger......Og att eg hadde vært ett skummelt syn der eg lå,og hun sa te me att eg hadde gått inn i Transe,og om eg hadde vært borte lengere enn dette her,så ville eg ha havna i koma.........
Skummelt hva det,og å svime av ,var det nok ikke nei,..........Så hva var dette?Var det Transe?eller ikke? :mozilla_money: :sang :coffe2 :666 :salute: :bandit :geek: :bat :badgrin: :lol: Denne episoden skremte me virkelig veldig,og tenker på hva om eg hadde gått i koma den gangen,og aldri våknet opp igjenn da? :badgrin: :idea: :-> :!: :?: :sang :coffe2 :notworthy: :fis :666 :salute: :bandit
Sist redigert av my1984 på 08 Jun 2009 15:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 490

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Transe eller ikke?Noen her som kan svare me på dette?

Innlegg av Diffusa »

Jeg synes du bør ta kontakt med lege hvis du ikke har gjort det og eventuelt en psykolog.

Du skjønner det, at når du ikke spiser og drikker skikkelig så kan mye rart skje med både hode og kropp, i værste fall møter du døden.

Så etter min mening så synes jeg dette er skummelt.
Antall ord: 62
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
my1984
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2009 18:51
15

Innlegg av my1984 »

Hei,ja,eg veit det......men eg var bare 15 år,og tenkte ikke så langdt den gangen........
og enn spise forstyrelse, e l ikke alltid så lett å komme ut av så.......
Men i dag e eg da 24 år,og fresk og rask da,men ,så var eg vel litt heldig og da............... :fis :666 :salute: :sang :mrgreen: :coffe2 :bat :notworthy: :salute: :idea: :-> :mozilla_money: :badgrin: :lol: :x :p :oops: ;) :( :) :D
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Ok, det er en stund siden det ja..

Ikke vondt ment men hvorfor pælmer du inn alle de smilyene? Fraråder deg å ha den type bruk av dem om du ønsker å bli tatt seriøst.
Antall ord: 36
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links