Hei!
Ønsker bare og fortelle dere om par drømmer jeg har hatt.
Det begynte for 1.1/2 år siden.
Jeg drømte at det kom en planet mot Jorda, og den var gigantisk rødglødende med gul ring rundt, jeg så denne planeten bare fra mitt øyesyn, jeg så planeten som en halvmåne, nesten og se solnedgang bare denne planeten var myye større og dekket mer. Akkurat som om den var heeelt inn på jorda (skikkelig ekkelt egentlig) :mozilla_frown:
Og idet denne planeten traff jorda, våknet jeg selvfølgelig.. var egentlig godt og tenke etterpå at dette bare var en drøm altså
Og her om dagen så drømte nesten det samme, bare at jeg så en helt annen planet.. den var lik Jorda, men med myye sterkere farger av blått og grønt osv, og at det var sorte skyer innimellom. Men denne planeten var jo mindre enn Jorda. Og denne så jeg fra en helt annen synsvinkel, liksom ovenfra på skrå, sånn at jeg kunne se denne planeten når den traff jorda, og idet den traff så ekploderte denne planeten og ble borte, og klart Jorda ble skadet Dette var en skikkelig ekkel og virkelig drøm, uff.. kjenner igjen følelsen bare av og skrive om det :mozilla_frown: Kanskje litt rart men...
Ønsket bare og dele dette Takk!
Saz
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Planeter
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2008 20:10
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Verdens Ende
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Planeter
Vel...det er hyggelig at du vil dele det med oss! Det høres ekkelt ut å drømme om sånne ting.
Jeg får selv en ubehagelig følelse av å lese det. Vi kan nå bare være glad for at det mest sannsynlig aldri vil komme til å skje. I alle fall ikke i vår levetid
Jeg får selv en ubehagelig følelse av å lese det. Vi kan nå bare være glad for at det mest sannsynlig aldri vil komme til å skje. I alle fall ikke i vår levetid
Antall ord: 58
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja, det var skikkelig ekkelt.. men godt det var en drøm
Men når jeg våknet så følte jeg virkelig at dette kunne skje det var så virkelig!
Men men..
Men når jeg våknet så følte jeg virkelig at dette kunne skje det var så virkelig!
Men men..
Antall ord: 33
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Denne drømmen KAN være et resultat av at du har lest om den "nibiru-X planeten" ( tror jeg det var ) som er forutsagt å skulle treffe jorda....
Saka er bare det at om en slik planet skulle treffe jorda innen de nærmeste år, ville astronomene allerede ha oppdaget den.
Hva som kan skje om 50 år eller mer er en annen sak...
A
Saka er bare det at om en slik planet skulle treffe jorda innen de nærmeste år, ville astronomene allerede ha oppdaget den.
Hva som kan skje om 50 år eller mer er en annen sak...
A
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg har også drømt om en rød planet på kollisjonskurs mot jorda.
Flere ganger, og det lenge før jeg leste om Nibiru (Planet X).
Ei natt hadde jeg en felles drøm med et annet medlem her inne om den samme planeten.
Den hadde et gult gjenskinn, og forleden dag fikk jeg mer informasjon om Nibiru.
Planeten skal visstnok ha et mer lyst blått, lilla-aktig gjenskinn som ser vingeformet ut.
Halen kan være mer gulaktig.
Etter sigende skal den ikke treffe jorda, noe som ofte blir konstatert. Den skal passere og dermed bli svært synlig. På det meste/nærmeste skal den være like stor som månen, men vises mer gulaktig desto nærmere den er, og vil dermed se ut som en ekstra sol. De verste månedene på jord, i form av naturkatastrofer (jordskjelv, etc.), vil være desember 2012 til mai 2013.
Ellers vil det bli bedre.
Det er flere som deler denne type drømmer.
Om det kan komme av at de har hørt om Nibiru eller ikke, det vet jeg ikke.
Siden jeg har hatt drømmer både før jeg hørte om det og etter, utelukker jeg ikke noe.
Men jeg synes det er spennende at flere har denne type drømmer.
Flere ganger, og det lenge før jeg leste om Nibiru (Planet X).
Ei natt hadde jeg en felles drøm med et annet medlem her inne om den samme planeten.
Den hadde et gult gjenskinn, og forleden dag fikk jeg mer informasjon om Nibiru.
Planeten skal visstnok ha et mer lyst blått, lilla-aktig gjenskinn som ser vingeformet ut.
Halen kan være mer gulaktig.
Etter sigende skal den ikke treffe jorda, noe som ofte blir konstatert. Den skal passere og dermed bli svært synlig. På det meste/nærmeste skal den være like stor som månen, men vises mer gulaktig desto nærmere den er, og vil dermed se ut som en ekstra sol. De verste månedene på jord, i form av naturkatastrofer (jordskjelv, etc.), vil være desember 2012 til mai 2013.
Ellers vil det bli bedre.
Det er flere som deler denne type drømmer.
Om det kan komme av at de har hørt om Nibiru eller ikke, det vet jeg ikke.
Siden jeg har hatt drømmer både før jeg hørte om det og etter, utelukker jeg ikke noe.
Men jeg synes det er spennende at flere har denne type drømmer.
Antall ord: 220
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Denne drømmen hadde jeg føre jeg hadde hørt om nibiru planeten, syns det har vært veldig spesielt og drømme om dette, og av den følelsen jeg fikk. Selvfølgelig, det er jo litt skremmene og drømme slikt uten og ha lest og tenkt så mye over dette før jeg så disse i drømmene.Sazxxia skrev: Jeg drømte at det kom en planet mot Jorda, og den var gigantisk rødglødende med gul ring rundt, jeg så denne planeten bare fra mitt øyesyn, jeg så planeten som en halvmåne, nesten og se solnedgang bare denne planeten var myye større og dekket mer. Akkurat som om den var heeelt inn på jorda (skikkelig ekkelt egentlig) :mozilla_frown:
Og idet denne planeten traff jorda, våknet jeg selvfølgelig.. var egentlig godt og tenke etterpå at dette bare var en drøm altså
Det er jo litt spesielt..ludoburgero skrev:Ei natt hadde jeg en felles drøm med et annet medlem her inne om den samme planeten.
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
En planet är en planet.
Ett energifält, formad som en planet, som du bara ser när man
aktiverar ljuset i någon av regnbågens färger..............vad är det ?
/5
Ett energifält, formad som en planet, som du bara ser när man
aktiverar ljuset i någon av regnbågens färger..............vad är det ?
/5
Antall ord: 33
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 19:52
- 17
Det har også jeg sett. Den skulle skje i 2012 men det skjedde nettopp. Den planeten er en datamaskin som gjør at folk blir føkka og iskalde i hodet og har ingen følelser.
Antall ord: 36
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.
Hide post links |