Drømmer, NDO & ut av kroppengjenntagende drømmer.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
hammie89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mai 2009 22:28
15
Kjønn (valgfri): Jente

gjenntagende drømmer.

Innlegg av hammie89 »

Har hatt gjenntagende drømmer i noen mnder nå. en stund siden sist, men lurer på om de kan bety noe.

Jeg drømmer at jeg står å ser på et fly kræsje. alle drømmene foregår på forskjellige steder, men det er kunn min mor jeg har rundt meg, som jeg kjenner. min far eller bror er ikke der. det er som om de ikke skulle ha eksistert. Jeg må hver gang hjelpe min mor unna dette flyet som da kræsjer rett ved oss. Siste jeg hadde skulle jeg løpe over en bro, men ble blokkert av barnevogner... noen uker etter fant jeg ut at jeg var gravid. ganske skremmende egentlig. men de andre er helt uforklarelige.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
LilleFrøken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Feb 2009 20:36
15
Lokalisering: Østlandet

Re: gjenntagende drømmer.

Innlegg av LilleFrøken »

Jeg skal ikke prøve å tolke drømmen din, men jeg har ihvertfall hørt og erfart selv at drømmer man drømmer igjen og igjen gjerne har en eller annen spesiell betydning!
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hammie89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mai 2009 22:28
15

Innlegg av hammie89 »

en mening har de nok, men det er bare så merkelig. lurer fælt på hva det kan være!
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg har alltid egentlig ment att en drøm er en drøm.

Jeg leste i ville vesten litteraturen her en dag. Dett skal være sant.

Indianerne var på vikende front ovenfor de hvite. En ung gutt gjør som disse folkene av og til gjorde, gikk alene ut i terrenget og fastet hardt i tre dager. ( ikke fetstet.)
Hensikten er å komme nærmere en tilstand der man kan drømme seg til profetier. Andre ville sagt en tilstand der man hallusinerer.
Denne unge gutten drømmer tredje dagen i fasten att han rir på en hest. Galloperer. Kuler og piler hviner rundt ham men de treffer aldri. Han vet liksom att de kommer ikke til å treffe heller. I ansiktet har han malt ett hvitt lyn.
Han går hjem like klok og forteller faren om drømmen, som igjen ikke sier noe.

Når gutten er noenlunde voksen forteller faren ham meningen med drømmen. Det hvite lynet er ett gamelt tegn på lederskap og klokskap.
Det att han aldri ble truffet betyr att det ligger i hans skjebne og lede folket sitt en dag og ikke falle i kamp.

Den unge gutten blir til crazy horse.

Ett navn faren gav ham p.ga den drømmen. Crazy horse er en av indianernes aller største lederskikkelser og han var med og drepte general Custer ved little big horn som det står om ett annet sted her på forumet i tråden " indianere og Nordmenn."
Antall ord: 248

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Innlegg av emenja »

Gjentagende drømmer er i allefall et tegn på at det er noe i deg som ikke er bearbeidet.

Å tolke drømmen din skal jeg ikke begi meg ut på, for det er jeg ikke særlig god på. :mozilla_tongue:
Antall ord: 39
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Innlegg av Atmosphere »

Jeg har også drømt at jeg står og ser på fly som styrter eller nødlander!
Leste et sted at man må tolke mye selv hva ting betyr for deg.
Betyr fly Ferie? Flyskrekk? Noe bra eller noe dårlig?

Man kan bruke bøker om drømmetyding som en veileder, men i bunnen så må man jo tenke selv på hva ting betyr for deg :)
Antall ord: 68
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 19:52
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Qwseyvnd »

Jeg drømte om det også, jeg var i flystyrten.
Antall ord: 10
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
my1984
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2009 18:51
15

Innlegg av my1984 »

Hei,ja,din drømm,mener jeg att betyr att du har problemmer enten med moren din på ett plan i ditt våkene liv,som du ikke,eller dere toen ikke har greid å løst eda.ellers så er det visse ting med din mor ,som du igner henne i ,i personlighet,men dette er det bare du som kan svare for,så bare tenk igjennom drømemen din enda en gang,og se etter andre symboler,som også kan ha en sammen heng,og bruk litt av din intuisjon,da kommer du framm til svaret ditt på denne drømmen,vil eg tro....... :666 :salute: :bandit :fis :coffe2 :badgrin: :lol: 8)
Og husk når drømmen gjentar seg selv,er ikke dette prøblemmet løst i ditt våkene liv,så se te å få løst det,eller ingå en kompromiss med din mor ,eller med deg selv da vel..........og det eller den du drømmer om....... :666 :mozilla_cool: :badgrin: :lol: :p
Komplisert,forklart,men drømmer er ikke alltid enkle å forklare veit du............
Men just give itt a try........ :fis :bandit :bat :sang :-> :P :!: :mrgreen:
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Nå har ikke jeg noe særlig peiling men kan det være morsrollen og ikke moren det handler om?
Antall ord: 20
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links