Min veninne døde for ikke så lenge siden , hun tok sitt eget liv ...
Jeg drømte noen dager etter dette at jeg lå i et veldig lyst rom , hvitt tror jeg , i en seng med hvitt laken og hvit dyne , hun lå ved siden av å spurte om hun var død, jeg svarte ja å så sa jeg at jeg var glad i henne hun svarte med å si glad i deg så var det hele over ... hva kan dette være ?? hennes måte å si adjø på ??
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømte om min døde veninne
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2009 21:56
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Drømte om min døde veninne
Hmm, det kommer an på tolkeren av hendelsen tror jeg, hva det kan være.canisgrl skrev:Min veninne døde for ikke så lenge siden , hun tok sitt eget liv ...
Jeg drømte noen dager etter dette at jeg lå i et veldig lyst rom , hvitt tror jeg , i en seng med hvitt laken og hvit dyne , hun lå ved siden av å spurte om hun var død, jeg svarte ja å så sa jeg at jeg var glad i henne hun svarte med å si glad i deg så var det hele over ... hva kan dette være ?? hennes måte å si adjø på ??
Noen ville ha sagt at hun var der, hos deg i drømmen din, fordi det er lettere for avdøde å kommunisere med folk i drømmer, enn i våken tilstand.
Det andre kan jo være at du sørget eller tenkte på henne så mye at du "tok hun med deg" inn i drømmen.
Folk pleier vanligvis å drømme om ting som opptar dem, og tenker mye på.
Spørsmålet er bare hva DU velger å tro skjedde.
Jeg hadde valgt det første scenario
Antall ord: 193
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |