Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømte om min døde veninne

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
canisgrl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2009 21:56
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Drømte om min døde veninne

Innlegg av canisgrl »

Min veninne døde for ikke så lenge siden , hun tok sitt eget liv ...
Jeg drømte noen dager etter dette at jeg lå i et veldig lyst rom , hvitt tror jeg , i en seng med hvitt laken og hvit dyne , hun lå ved siden av å spurte om hun var død, jeg svarte ja å så sa jeg at jeg var glad i henne hun svarte med å si glad i deg så var det hele over ... hva kan dette være ?? hennes måte å si adjø på ??
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Drømte om min døde veninne

Innlegg av Moonstone »

canisgrl skrev:Min veninne døde for ikke så lenge siden , hun tok sitt eget liv ...
Jeg drømte noen dager etter dette at jeg lå i et veldig lyst rom , hvitt tror jeg , i en seng med hvitt laken og hvit dyne , hun lå ved siden av å spurte om hun var død, jeg svarte ja å så sa jeg at jeg var glad i henne hun svarte med å si glad i deg så var det hele over ... hva kan dette være ?? hennes måte å si adjø på ??
Hmm, det kommer an på tolkeren av hendelsen tror jeg, hva det kan være.
Noen ville ha sagt at hun var der, hos deg i drømmen din, fordi det er lettere for avdøde å kommunisere med folk i drømmer, enn i våken tilstand.

Det andre kan jo være at du sørget eller tenkte på henne så mye at du "tok hun med deg" inn i drømmen.
Folk pleier vanligvis å drømme om ting som opptar dem, og tenker mye på.

Spørsmålet er bare hva DU velger å tro skjedde.
Jeg hadde valgt det første scenario ;)
Antall ord: 193
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links