Fakta, teori & skepsiseksplosivt nanomateriale funnet i støvet etter WTC

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: eksplosivt nanomateriale funnet i støvet etter WTC

Innlegg av BA. »

Rattus skrev:Har jobbet som pyroteknikker og bombeteknikker (laget bomber til film) i noen år nå.
Og jeg er overbevist om at WTC ble sprengt under nøye planlegging.
Sprengningsarbeidet er beundringsverdig. Mange andre pyroeknikkere jeg har snakket med er enige, dette er perfeksjonert sprengningsarbeid uten tvil.
Wow, dette er beviset vi har ventet på. not.

Kan du være litt konkret i akkurat hva du mener tyder på kontrollert sprengning? Du trenger ikke lete fram mange argumenter, vi kan ta dem etter tur. Start med det beste beviset på at det må være sprengstoff involvert. :)
Antall ord: 97
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Ser man det, ser man det...
Og løvene kastet seg over byttet som om det skulle være julaften. :lol:

Rattus:
Interessant å høre dine meninger om dette. Vil du utdype litt mer om hvorfor du mener det er gjort sprengningsarbeid her, da jeg har hørt andre også uttale seg om dette, mens det også tilsynelatende ser slik ut for det blotte øye hos oss vanlige folk også? :)
Antall ord: 69
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Rattus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Mai 2009 01:33
15
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Rattus »

paraunormal skrev:
Rattus skrev:Har jobbet som pyroteknikker og bombeteknikker (laget bomber til film) i noen år nå.
Og jeg er overbevist om at WTC ble sprengt under nøye planlegging.
Sprengningsarbeidet er beundringsverdig. Mange andre pyroeknikkere jeg har snakket med er enige, dette er perfeksjonert sprengningsarbeid uten tvil.
Hvem mener du har gjort dette sprengningsarbeidet, og hvordan gjorde de det isåfall? Hva var avgjørende for at du valgte å tro at tårnet ble lagt i bakken ved hjelp av eksplosiver?
Jeg har ingen spekulasjoner om hvem som gjorde det, annet enn "reptiler". Og at de som planla sprengninga har mye kunnskap og erfaring om riving/sprengning av byggninger og sprengstoffers oppførsel i forhold til ulikt materiale.
Hvordan de fikk sprengstoffet plantet inn i byggningene vet jeg ikke, men tror det må ha vært gjennom bestikkelser og annet snusk. Men har ingen mening om hvor lenge ladningene har ligget inne i veggene.
Øvrig har jeg hørt mange fortelle om en brann- og sikkerhetsinspeksjon ett par uker før tårnet falt, hvor alle arbeidere ble fjernet fra byggningen og bare konstruksjonsfagarbeidere eller hva det heter var å undersøkte søyler og andre bærepunkter i bygget. Men dette er jeg ikke sikker på er sant eller ei.
Jeg mener de har borret inn sprengladninger inn i søyler og andre vitale punkter og bærepunkter, som ved større skader blir ekstremt svake og kollapser når mange andre slike punkter får like store skader. Og med hjelp av et fly som braser inn og forårsaker enda større skader.
Mener også at flygreia var der også som en distraksjon for å gjemme relativt åpenbare tegn på sprengningsarbeid. Måten det kollapser neddover del for del tror jeg ikke skjer bare ved at et fly kræsjer i bygget. Fallet ville fått mer svingning til en viss side. Tror heller ikke en byggning kollapser så rett av friksjon av en flykræsj.
Akkurat dette med flyet skal jeg ikke si jeg er sikker på eller har erfaring med, det har vel de ferreste.

I tillegg falt byggning 7 (den mindre ved siden av) rett etterpå, på akkurat samme (kontrollerte) måten uten å få noen som helst flydeler i seg. Noen sier også at byggning 7 også hadde denne "kontrollen" med konstruksjonsfagarbeidere ca. en uke før.

Hvordan ladningene detonerer neddover med samme tidsdistanse er gjort så gjennomtenkt og perfekt at det ikke kunne vært tilfeldig.

Håper svaret ikke ble for uoverskikkelig :mozilla_smile:
Antall ord: 422

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Timetravel_0
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Feb 2009 23:45
15
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Timetravel_0 »

Hva vil være poenget med å kræsje et fly for å skjule en eksplosjon?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Rattus skrev:...
Har du ikke lest tråden?

De argumentene du kom med nå er nemlig ettertrykkelig diskutert over flere sider.
Antall ord: 21
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Rattus
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Rattus »

Kimbara skrev:
Rattus skrev:...
Har du ikke lest tråden?

De argumentene du kom med nå er nemlig ettertrykkelig diskutert over flere sider.
Tenkte liksom meninga med et forum var at man kunne dele meningene, synspunktene og teoriene sine, og ville bidra med å dele mine og delvis mine kollegaer meninger.
Og selvfølgelig har jeg lest hele tråden, hvis ikke hadde jeg vel ikke hatt noe jeg skulle ha sagt.

Og jeg kan se en del grunner til å kræsje et fly for å gjemme "beviser". Men det er vel ikke så fryktelig interessant lenger.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Rattus skrev: Tenkte liksom meninga med et forum var at man kunne dele meningene, synspunktene og teoriene sine, og ville bidra med å dele mine og delvis mine kollegaer meninger.
Og selvfølgelig har jeg lest hele tråden, hvis ikke hadde jeg vel ikke hatt noe jeg skulle ha sagt.
Ok. Jeg ser bare ikke vitsen med å trekke frem allerede "utdiskuterte" argumenter. Det blir bare en gjentakelse av tidligere diskusjoner.

Men jeg kan godt ta for meg noen av argumentene dine:
Jeg mener de har borret inn sprengladninger inn i søyler og andre vitale punkter og bærepunkter, som ved større skader blir ekstremt svake og kollapser når mange andre slike punkter får like store skader. Og med hjelp av et fly som braser inn og forårsaker enda større skader.
Hvordan forklarer du da fraværet av eksplosjoner (både visuelt og lydmessig)?
Pluss: Hvor mange ladninger mener du de har rigget til?
Måten det kollapser neddover del for del tror jeg ikke skjer bare ved at et fly kræsjer i bygget. Fallet ville fått mer svingning til en viss side. Tror heller ikke en byggning kollapser så rett av friksjon av en flykræsj.
Det skjedde ikke som følge av flykrasjet i seg selv, men av litervis med ekstremt brennbart drivstoff som satte fyr på sentrale deler av bygningen og svekket konstruksjonen. Når vi vet dette skjønner vi at bygget ikke kollapset fra det området flyet traff, men av at den sentrale konstruksjonen gav etter.
I tillegg falt byggning 7 (den mindre ved siden av) rett etterpå, på akkurat samme (kontrollerte) måten uten å få noen som helst flydeler i seg. Noen sier også at byggning 7 også hadde denne "kontrollen" med konstruksjonsfagarbeidere ca. en uke før.
WTC 7 falt ikke "rett etterpå", men på kvelden - flere timer senere.
Dette bygget fikk riktignok ikke noe fly i seg, men det fikk store skader av fallende bygningsmasse fra tvillingtårnene. Det herjet også intense branner som ikke lot seg slukke (mye pga. et sviktende brannslukningssystem).
Alt tyder på at dette bygget også raste som følge av svekket bæreevne. Brannmannskapet evakuerte bygget når de ble oppmerksom på at den ene veggen bulet (et tegn på at konstruksjonen begynner å gi etter).
Hvordan ladningene detonerer neddover med samme tidsdistanse er gjort så gjennomtenkt og perfekt at det ikke kunne vært tilfeldig.
Det var ingen tegn til eksplosive ladninger. Du har sikkert sett følgene av lufttrykket som oppstod når tonnevis med bygningsmasse raste sammen (altså at vinduer og annet materiale ble blåst ut).
Og jeg kan se en del grunner til å kræsje et fly for å gjemme "beviser". Men det er vel ikke så fryktelig interessant lenger.
Nei, det er ikke så fryktelig interessant om man tenker litt lenger enn bare flystyrten. Du må ikke glemme at dette var passasjerfly. Skulle den amerikanske regjering ha rekruttert selvmordssoldater som var villig til å kapre fire fly på egen jord og sørge for masseødeleggelse? Er du klar over hvor mange mennesker som måtte ha vært deltakende i en slik operasjon, og den paralelle sannsynligheten for at hele planen ville blitt avslørt?
Antall ord: 540
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Rattus
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Rattus »

Mente ikke være aggressiv i stad, men tenkte det kunne være interessant å lese meninger om emnet fra en som jobber med sprengstoff.
Anyways:

Hvordan forklarer du da fraværet av eksplosjoner (både visuelt og lydmessig)?

Visuelt: har du jobba mye med eksplosiver vet du hvordan sprengstoffreaksjoner ser ut. De ser slik ut som på alle filmklippene jeg har sett.
Lydmessig: Sprengladniner høres ikke nødvendigvis ut som bomber på film i virkeligheten. Det spørs hva man tilsetter ladningen etter behov.
Lyd/reverb/akkustikk forandres også og dempes alt ettersom det fysiske rundt eksplosjoner.
Antall: Jeg tipper 7ladning per søyle, men understreker "tipper". Har aldri sprengt skyskrapere eller betong i det hele tatt før. Så kan hende jeg er på bærtur.

Det skjedde ikke som følge av flykrasjet i seg selv, men av litervis med ekstremt brennbart drivstoff som satte fyr på sentrale deler av bygningen og svekket konstruksjonen. Når vi vet dette skjønner vi at bygget ikke kollapset fra det området flyet traff, men av at den sentrale konstruksjonen gav etter.
Jeg tar det i betraktning når du sier det. Men noen tonn brasende inn i siden har en effekt. Det er jeg sikker på.
Men den sentrale konstruksjonen gir ikke etter så heftig av flybensin alene.

Dette bygget fikk riktignok ikke noe fly i seg, men det fikk store skader av fallende bygningsmasse fra tvillingtårnene. Det herjet også intense branner som ikke lot seg slukke (mye pga. et sviktende brannslukningssystem).
Alt tyder på at dette bygget også raste som følge av svekket bæreevne. Brannmannskapet evakuerte bygget når de ble oppmerksom på at den ene veggen bulet (et tegn på at konstruksjonen begynner å gi etter).

Har ikke hørt om dette før, men så fallet på tv. Sprengstoff, mener jeg fortsatt.

Det var ingen tegn til eksplosive ladninger. Du har sikkert sett følgene av lufttrykket som oppstod når tonnevis med bygningsmasse raste sammen (altså at vinduer og annet materiale ble blåst ut).
Du får mene hva du vil, men dette har jeg diskutert med en del andre pyro og bombeteknikkere. Og flertallet er enig om sprengstoff.

Og ellers legger jeg ikke så mye energi i å spekulere i hva reptilene verden over har planlagt tidligere, så det kan jeg ikke svare på. Men jeg tror ihvertfall ikke på mediadekningen rundt det og CNN.

Er sikker på vi (meg og kollegaer) har mer erfaring med sprengninger enn de fleste andre her, men når det ikke blir tatt i betraktning er det ikke noe vits i å prøve å forklare noe særlig mer heller. Du sier jo selv det ikke er interessant.
Antall ord: 474

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Rattus skrev: Visuelt: har du jobba mye med eksplosiver vet du hvordan sprengstoffreaksjoner ser ut. De ser slik ut som på alle filmklippene jeg har sett.
Jeg har også sett en rekke filmklipp, og jeg har kjennskap til sprengstoff og hvordan det oppfører seg - men jeg har ikke sett noe som tyder på annet enn lufttrykk. Husk at lufttrykk også er en form for eksplosjon og lett kan misforstås som en detonasjon.
Lydmessig: Sprengladniner høres ikke nødvendigvis ut som bomber på film i virkeligheten. Det spørs hva man tilsetter ladningen etter behov.
Man kan ikke lage lydløst sprengstoff. Det er enkel fysikk.
Lyd/reverb/akkustikk forandres også og dempes alt ettersom det fysiske rundt eksplosjoner.
Ikke i så stor grad.
Antall: Jeg tipper 7ladning per søyle, men understreker "tipper". Har aldri sprengt skyskrapere eller betong i det hele tatt før. Så kan hende jeg er på bærtur.
Nettopp. Det er det jeg forsøkte å poengtere tidligere. Du har erfaring med pyroteknikk, noe som er meget forskjellig fra rivningsarbeid. Der du vil forsøke å oppnå forskjellige visuelle og lydmessige effekter, vil en rivningsarbeider forsøke å rive et bygg. Det er to vidt forskjellige måter å jobbe på.
Jeg tar det i betraktning når du sier det. Men noen tonn brasende inn i siden har en effekt. Det er jeg sikker på.
Nei, den svekkes når dette drivstoffet brenner. Temperaturen som oppstår ved en slik brann er mer enn høy nok til å svekke stål. Når en slik konstruksjon svekkes til det punktet hvor den ikke klarer å bære resten av bygget, vil bygget følgelig rase sammen.
Har ikke hørt om dette før, men så fallet på tv. Sprengstoff, mener jeg fortsatt.
Ja, men du har ikke annet grunnlag enn det du så på TV. Jeg har studert denne saken lenge, og gir deg fakta her. Du tar enkelt og greit feil med mindre du kan gi meg andre argumenter enn at du "mener det er sprengstoff".
Du får mene hva du vil, men dette har jeg diskutert med en del andre pyro og bombeteknikkere. Og flertallet er enig om sprengstoff.
Dette blir litt som at en maler skulle sammenlikne virkeligheten med maleriene sine og diktere hva som er fakta om virkeligheten ut ifra det han vet om maling.
Igjen; med mindre du kan komme med noen argumenter som strekker seg forbi "vi mener" og "vi er enige" så er det du kommer med ganske verdiløst i diskusjonssammenheng.
Er sikker på vi (meg og kollegaer) har mer erfaring med sprengninger enn de fleste andre her, men når det ikke blir tatt i betraktning er det ikke noe vits i å prøve å forklare noe særlig mer heller. Du sier jo selv det ikke er interessant.
Det du ikke ser ut til å forstå er at det ikke går an å sammenlikne rivning av bygg med det å stelle istand pyrotekniske show. Dere har grunnleggende forståelse for det sprengstoffet dere benytter dere av til det formålet dere benytter det til.
Ut ifra det du har skrevet her har jeg heller ikke sett mye av den erfaringen og kunnskapen du snakker om hele tiden. Hvis du klarer å gi skikkelige argumenter blir det mer interessant :)
Antall ord: 735
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Sånn ellers når det gjelder denne diskusjonen, så tror jeg vi kort og greit kan oppsummere med at dette er hele og fulle sannheten når det gjelder World Trade Center og Pentagon:

1) Ingen fly traff Pentagon.
Vi hadde isåfall hatt videobevis som ikke av en eller annen sær og helt virkelighetsfjern årsak ble holdt tilbake. Rapport om missiler og et hull som ikke passer størrelsen er visst ikke nok...

2) Ingen muslimske terrorister kapret noen fly denne dagen.
Om så var, så var det rart at de skulle klare å gjennomføre dette kuppet såpass. Sist gang et fly ble kapret i USA var i 1981, og at 4 fly skulle plutselig vellykket bli kapret samme dag, med tanke på den sikkerhetskontrollen de har der... jaja, tror vi på nissen også?

3) Eksplosiver var plantet i bygningene på forhånd.
Hvordan skulle man ellers forklare måten tårnene falt på?
Hvordan skulle man ellers forklare at bygning 7 i det hele tatt falt?
Hvorfor finnes det da tegn på eksotiske eksplosiver rundt byggene, i form av merkelig deformerte biler og annet materiale, og hvorfor smuldret bygningene i støv på den måten?
Hvorfor skulle man ellers holdt sikkerhetsøvelser som menneskene som jobbet der reagerte på gjennomførelsen av? Og sist, men ikke minst; hvorfor utpeke Osama bin Laden sånn med en gang?
Tror vi at påskeharen skal gjenoppstå fra de døde også?

4) Hele dritten var regissert av de neokonservative ved hjelp av Wolfowitz-doktrinen sin.
George W. er bare en nikkedukke og frontfigur rammet av sin egen dumhet, hjernevasket av disse tenketankene som finnes plassert rundt i USA og Europa. Alt kan spores til en agenda og et sterkt ønske fra makteliten om en New World Order, som har sine røtter i alt fra engelsk kolonisering til opprettelsen av EU og andre store organer.
Slå opp etter PNAC (Project for a New American Century), les om Bilderberger-gruppen, les om Council on Foreign Relations (CFR) og om the Trilateral Commission.
Skjønn sammenhengen og forstå at påskeharen ikke står i med julenissen!

Ja, sikkert bare enda en konspirasjonsteori. Sikkert bare en av flere.
Men en som definitivt holder vann. En unnskyldning for å starte krig i Irak og Afghanistan.
En krig etter olje. Makt og penger. Blod på hendene.

* Innlegget er redigert av moderator.
Antall ord: 400
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

ludoburgero skrev:Sånn ellers når det gjelder denne diskusjonen, så tror jeg vi kort og greit kan oppsummere med at dette er hele og fulle sannheten når det gjelder World Trade Center og Pentagon:

Vi hadde isåfall hatt videobevis som ikke av en eller annen sær og helt virkelighetsfjern årsak ble holdt tilbake. Rapport om missiler og et hull som ikke passer størrelsen er visst ikke nok...
Helt feil. Man har videoopptak av flyet, og hullet i bygget og skadene på området rundt tilsvarer vingespennet på en Boeing 757.
Det å påstå at det ikke var et fly som krasjet inn i Pentagon (eller de andre byggene for den saks skyld) er enkelt og greit absurde. Hvorfor iscenesette flere kapringer bare for å ta livet av passasjerene og gjemme flyet? Hvorfor satse på at folk som befinner seg i nærheten av trefningspunktene er så dumme at de ikke ser at det ikke var noe fly som krasjet?
Om så var, så var det rart at de skulle klare å gjennomføre dette kuppet såpass. Sist gang et fly ble kapret i USA var i 1981, og at 4 fly skulle plutselig vellykket bli kapret samme dag, med tanke på den sikkerhetskontrollen de har der... jaja, tror vi på nissen også?
Sikkerhetskontrollen var ikke på langt nær så skjerpet som den har vært i etterkant av terroranslaget. Rundt den samme tiden hadde jeg en venn som helt fint fikk med seg en kniv ombord på et fly.
Grunnen til at kapringen var så vellykket var at ingen eller få så det komme. Husk at de brukte falske bomber til å true passasjerer og besetning til å holde seg i ro. I dag hadde nok ikke en slik kapring vært mulig, da de fleste forstår at det er tilnærmet umulig å få med seg bomber ombord på fly.

Jeg ser heller ikke at du kommer med noe alternativt scenario. Hvordan mener du det foregikk?
Hvorfor finnes det da tegn på eksotiske eksplosiver rundt byggene, i form av merkelig deformerte biler og annet materiale, og hvorfor smuldret bygningene i støv på den måten?
Hvorfor skulle man ellers holdt sikkerhetsøvelser som menneskene som jobbet der reagerte på gjennomførelsen av? Og sist, men ikke minst; hvorfor utpeke Osama bin Laden sånn med en gang?
Hvorfor stiller du spørsmål jeg og en rekke andre personer allerede har gitt deg svar på?
Du får heller møte de argumentene og svaret vi har kommet med fremfor å overse dem.
Du får lage en egen tråd om det hvor du stiller spørsmål ved om påskeharen egentlig er en robot laget av Locheed Martin, og er til bare for å distrahere folk fra en ondsinnet sannhet om den amerikanske regjering.
4) Hele dritten var regissert av de neokonservative ved hjelp av Wolfowitz-doktrinen sin.
George W. er bare en nikkedukke og frontfigur rammet av sin egen dumhet, hjernevasket av disse tenketankene som finnes plassert rundt i USA og Europa. Alt kan spores til en agenda og et sterkt ønske fra makteliten om en New World Order, som har sine røtter i alt fra engelsk kolonisering til opprettelsen av EU og andre store organer.
Slå opp etter PNAC (Project for a New American Century), les om Bilderberger-gruppen, les om Council on Foreign Relations (CFR) og om the Trilateral Commission.
Igjen snakker du om ting vi allerede har besvart. Kom med møtende argumenter istedet for å bare henvise til uendelige mengder lesestoff, så kan vi kanskje få en interessant diskusjon?
Antall ord: 674
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Rattus skrev:Hvordan forklarer du da fraværet av eksplosjoner (både visuelt og lydmessig)?

Visuelt: har du jobba mye med eksplosiver vet du hvordan sprengstoffreaksjoner ser ut. De ser slik ut som på alle filmklippene jeg har sett.
Se disse filmene så ser du hvordan en kontrollert nedriving ser og høres ut.
http://www.youtube.com/watch?v=79sJ1bMR6VQ
http://www.youtube.com/watch?v=RkiwNxfB4GM

Og så kan du se her hvordan WTC falt.
http://www.youtube.com/watch?v=99Z6qoP-elw
http://www.youtube.com/watch?v=QsETCJAD ... re=related
Du hører ingen eksplosjoner i forkant av selve kollapset.

Det visuelle inntrykket av eksplosjoner kan kanskje forklares med denne videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=tacYjsS-g6k
Det hadde nok sin effekt, men tårnene var igjen i balanse da de raste, så kraften den fikk fra siden under selve krasjet hadde ikke lenger betydning for selve sammenrasingen.

Hvorfor mener du fortsatt det?

Du forholder deg altså heller til hva andre mener enn bevisene du får servert?
Og ellers legger jeg ikke så mye energi i å spekulere i hva reptilene verden over har planlagt tidligere, så det kan jeg ikke svare på. Men jeg tror ihvertfall ikke på mediadekningen rundt det og CNN.

Hvem som har mest egen erfaring med pyroteknikk og filmeksplosjoner er ikke så vesentlig når vi her snakker om helt andre former for eksplosjoner og krefter. Argument ut fra autoritet har jeg heller ikke så mye sans for. Siden du har så mye erfaring, så bør du også ha argumentene, ikke bare selverklært kunnskap du ikke viser.

Edit: Endret videoene til linker, siden direktelenkene ikke virket.
Sist redigert av BA. på 20 Mai 2009 05:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 655
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

ludoburgero skrev:Sånn ellers når det gjelder denne diskusjonen, så tror jeg vi kort og greit kan oppsummere med at dette er hele og fulle sannheten når det gjelder World Trade Center og Pentagon:

Nokså harde påstander fra en som aldri påstår noe som helst. ;)

Hvorfor måtte vi hatt videobevis? Vi har imidlertid et videobevis fra et overvåkingskamera.
http://en.wikipedia.org/wiki/FedEx_Flight_705
Hva er det med måten det det falt på?
Bygning 7 ble truffet av masse nedfall fra de to tårnene og tok fyr. En kraftig brann førte til at også denne skyskraperen raste sammen.
Hvilke tegn på eksotiske eksplosiver tenker du på? Mener du det som kan minne om nanothermit?
Merkelig deformerte biler er vel kanskje ikke så merkelig med tanke på at to skyskrapere har falt over dem.
Jeg tror jeg har vist deg at bygningene ikke smuldret opp i støv, slik du påstår. Jeg har vist bilder av sko, baller og betongelementer som ifølge deg ikke skulle finnes lengre.
Hvorfor holder man sikkerhetsøvelser? At noen reagerer på dem i bygninger med tusenvis av ansatte er vel kanskje ikke så merkelig. Ihvertfall ikke i etterkant av en slik hendelse.
Kanskje man utpekte Osama Bin Laden fordi han har prøvd å sprenge tårnene tidligere?
Vis sammenhengen Vis hva NWO har med dette å gjøre, hvordan de fikk eksplosivene inn i bygningene, og besvar spørsmålene du har fått tidligere.
Ja, sikkert bare enda en konspirasjonsteori. Sikkert bare en av flere.
Men en som definitivt holder vann. En unnskyldning for å starte krig i Irak og Afghanistan.
En krig etter olje. Makt og penger. Blod på hendene.
Hvorfor trenger de en slik hendelse for å starte en krig i Irak og Afghanistan? De brukte jo ikke denne saken som argument for krigen i Irak likevel, de brukte påståtte masseødeleggelsesvåpen som unnskyldning.
Antall ord: 651
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Timetravel_0
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Feb 2009 23:45
15
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Timetravel_0 »

Og hvorfor kunne de ikke bare ha sprengt bomber og skyldt dette på slemme utlendinger? Hvorfor gjøre en løgn mer komplisert og følgelig vanskeligere å utføre enn den trenger å være?
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Dj_Devil skrev:Image

Da fant eg noen som hadde skrevet på bilde at bilde var tatt kort tid etter "kolapset".
Skal se om eg finner mer info om dette bilde egentlig.
Dette har vi jo diskutert tidligere, uten å komme til noen konklusjon, siden du ikke var sikker på om bildet var tatt før opprydning eller ikke.

Denne videoen viser at bjelken ble kuttet under opprydningen.
http://www.youtube.com/watch?v=ySHgiUxnLC0
Antall ord: 73
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links