Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBodø/Salten

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Svartepus »

sonoich skrev: Kanskje det er "spøkelseshuset" i vikan du har hørt om? Gikk mange rykter om at det spøkte der,men huset ble solgt og flyttet til Saltstraumen og er bebodd idag.

Tro det eller ei, men der er onkelen min (Kai Olsen) som bor der nå :]
Hvordan er huset idag da?
Jeg kjenner ei som har vært på telttur/hyttetur (husker ikke om de lå i telt eller hytte) rett i nærheten, og hun påsto at mange av lydene og fenomenene fremdeles henger igjen i huset. Stemmer det, eller har huset blitt rolig etter flyttingen?
Antall ord: 102
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sonoich

Re: Bodø/Salten

Innlegg av sonoich »

Svartepus skrev:
sonoich skrev: Kanskje det er "spøkelseshuset" i vikan du har hørt om? Gikk mange rykter om at det spøkte der,men huset ble solgt og flyttet til Saltstraumen og er bebodd idag.

Tro det eller ei, men der er onkelen min (Kai Olsen) som bor der nå :]
Hvordan er huset idag da?
Jeg kjenner ei som har vært på telttur/hyttetur (husker ikke om de lå i telt eller hytte) rett i nærheten, og hun påsto at mange av lydene og fenomenene fremdeles henger igjen i huset. Stemmer det, eller har huset blitt rolig etter flyttingen?
Jeg var mye der rett etter huset ble flyttet, og mens det ble flyttet. Akkurat da, var det ganske mye aktivitet. Men etter omtrent 2-3 uker, var det nesten ingenting. Kanskje et par lyder en gang iblant, men ingenting annet. jeg brukte å være der veldig mye før, og kan ikke huske noe spesielt derfra, bortsett fra litt banking annen hver time eller noe sånt. Nå tror jeg ikke det er noe igjen, så det var nok mest sannsynlig eiendommen huset stod på som var hjemsøkt, ikke selve huset. For der det stod før, var det VELDIG mye aktivitet. :]
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Svartepus »

sonoich skrev:
Svartepus skrev:
sonoich skrev: Kanskje det er "spøkelseshuset" i vikan du har hørt om? Gikk mange rykter om at det spøkte der,men huset ble solgt og flyttet til Saltstraumen og er bebodd idag.

Tro det eller ei, men der er onkelen min (Kai Olsen) som bor der nå :]
Hvordan er huset idag da?
Jeg kjenner ei som har vært på telttur/hyttetur (husker ikke om de lå i telt eller hytte) rett i nærheten, og hun påsto at mange av lydene og fenomenene fremdeles henger igjen i huset. Stemmer det, eller har huset blitt rolig etter flyttingen?
Jeg var mye der rett etter huset ble flyttet, og mens det ble flyttet. Akkurat da, var det ganske mye aktivitet. Men etter omtrent 2-3 uker, var det nesten ingenting. Kanskje et par lyder en gang iblant, men ingenting annet. jeg brukte å være der veldig mye før, og kan ikke huske noe spesielt derfra, bortsett fra litt banking annen hver time eller noe sånt. Nå tror jeg ikke det er noe igjen, så det var nok mest sannsynlig eiendommen huset stod på som var hjemsøkt, ikke selve huset. For der det stod før, var det VELDIG mye aktivitet. :]
Okei. Nå fikk jeg litt lyst til å dra til stedet der det opprinnelig sto og sjekke ut forholdene! :) Har aldri vært der, bare kjørt forbi utallige ganger.
Antall ord: 239
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
sonoich

Re: Bodø/Salten

Innlegg av sonoich »

Svartepus skrev:
sonoich skrev:
Svartepus skrev:
Hvordan er huset idag da?
Jeg kjenner ei som har vært på telttur/hyttetur (husker ikke om de lå i telt eller hytte) rett i nærheten, og hun påsto at mange av lydene og fenomenene fremdeles henger igjen i huset. Stemmer det, eller har huset blitt rolig etter flyttingen?
Jeg var mye der rett etter huset ble flyttet, og mens det ble flyttet. Akkurat da, var det ganske mye aktivitet. Men etter omtrent 2-3 uker, var det nesten ingenting. Kanskje et par lyder en gang iblant, men ingenting annet. jeg brukte å være der veldig mye før, og kan ikke huske noe spesielt derfra, bortsett fra litt banking annen hver time eller noe sånt. Nå tror jeg ikke det er noe igjen, så det var nok mest sannsynlig eiendommen huset stod på som var hjemsøkt, ikke selve huset. For der det stod før, var det VELDIG mye aktivitet. :]
Okei. Nå fikk jeg litt lyst til å dra til stedet der det opprinnelig sto og sjekke ut forholdene! :) Har aldri vært der, bare kjørt forbi utallige ganger.
Hehe, ja du får ta deg en tur da ;)
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Atmosphere »

Jeg hørte en historie om huset i Vikan fra før det ble flyttet, og det gikk ut på at det var noen som så en same i huset som virka veldig truende og sint, og at han slo på en tromme tror jeg.
De så ikke beina hans, for han gikk på et gulv som var lavere enn dagens gulv, så de bare så knærne hans..

*grøss*

Vet av et hus i Valnesfjord der det er aktivitet. Det har gått en gammel ferdselsvei der tidligere, mange år før huset ble bygget. Det er folk som går i kjelleren, noen ganger oppe i stua, og mannen som bor i huset så en gang en "grå" mann som kikka inn mellom blomsterpottene i stuevinduet, som sikkert er mer enn 2 meter over bakken. Han var ute og kikka, men så ingen spor i snøen!
Antall ord: 150
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Svartepus »

Atmosphere skrev:Jeg hørte en historie om huset i Vikan fra før det ble flyttet, og det gikk ut på at det var noen som så en same i huset som virka veldig truende og sint, og at han slo på en tromme tror jeg.
De så ikke beina hans, for han gikk på et gulv som var lavere enn dagens gulv, så de bare så knærne hans..

*grøss*

Vet av et hus i Valnesfjord der det er aktivitet. Det har gått en gammel ferdselsvei der tidligere, mange år før huset ble bygget. Det er folk som går i kjelleren, noen ganger oppe i stua, og mannen som bor i huset så en gang en "grå" mann som kikka inn mellom blomsterpottene i stuevinduet, som sikkert er mer enn 2 meter over bakken. Han var ute og kikka, men så ingen spor i snøen!
Fortell gjerne mer om dette huset! Nå ble jeg kjempenysgjerrig! :mozilla_smile:
Antall ord: 164
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Atmosphere »

vet ikke hva mer jeg skal si .. det er tanta og onkelen min som bor der.

det ligger et gammelt hus nedenfor som står tomt nå, en annen onkel eier det. gammel-onkelen min bodde der til han døde som gammel mann, og han fortalte alltid skrømt-historier om området, jeg er livredd for å være der den dag i dag :)
han fortalte bl.a at han kunne høre det knirke i snøen som om folk gikk sakte forbi på den gamle veien som ikke er der lenger. lyden av skispor og sånt.

jo, forresten. i det nyere huset (bygd på slutten av 70-tallet) har det vært mye rart.
onkelen min fortalte om en gang han var ute i bilen og henta en flaske cognac, og satte den på trappa mens han satte bilen i garasjen. da han kom til trappa igjen var flaska borte.
han gikk rundt hele huset, lette og ropte etter folk (husene ligger heeelt for seg selv langt oppe i bygda + at man ser trappa fra garasjen) men så ingen! han ringte til og med etter en venn som bodde noen km lenger bort for å høre om han hadde vært der og tulla med ham, men ingen hadde vært i nærheten..

tipper han var ganske sur, en hel flaske god cognac forsvant og kom aldri tilbake ;)
Antall ord: 233
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Atmosphere »

ok, jeg er veldig veldig våken, så jeg kjører et innlegg til før sengetid :)

Min far gikk en skitur/jakttur på et fjell i øvre Valnesfjord for noen år siden.
Da han satte seg ned for å ta en pause og spise litt hørte han at noen kom gående på ski bak steinen han satt ved. det knirka i gamle treski, og han lurte på hvem som kom gående med sånne gamle ski? (det er ikke heeelt utdødd i bygda vår, men så langt opp på fjellet er det uvanlig)

han hørte det knirke lenge, og fikk grøss nedover ryggen da han innså at lyden passerte foran ham, og forsvant nedover bakken..


en annen historie jeg har hørt fra noenlunde samme område er om en mann som var på fisketur en sommernatt. han laga seg kaffebål ved vannet, og satt og slappa av og kikka på duppen som lå litt ute.
han hadde hund med seg, som lå og sov ved beina hans.
etter en stund reise hunden seg og ble stående å se mot noen busker noen hundre meter unna, og plutselig løp den av sted, på vakt. mannen tenkte jaja, han hører vel noen dyr, og kikka bare litt etter den. noen minutter senere kom hunden ut av buskene, logra og hoppa opp som opp mot et menneske som hadde noe godt å lokke meg.. den peste og logra hele veien rundt vannet, forbi mannen ved bålet, og fulgte stien et godt stykke, før den stoppa og ble stående som for å se etter "mennesket" som gikk videre... så kom den og la seg ved bålet igjen.. mannen hadde selvsagt bare sett hunden!
skummelt.. pappa var så snill å fortelle denne historien da vi var på telttur ved det vannet!!
kjempekoselig..!! *grøss*
Antall ord: 311
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Eaglespirit »

Atmosphere skrev:Jeg hørte en historie om huset i Vikan fra før det ble flyttet, og det gikk ut på at det var noen som så en same i huset som virka veldig truende og sint, og at han slo på en tromme tror jeg.
De så ikke beina hans, for han gikk på et gulv som var lavere enn dagens gulv, så de bare så knærne hans..

*grøss*

Vet av et hus i Valnesfjord der det er aktivitet. Det har gått en gammel ferdselsvei der tidligere, mange år før huset ble bygget. Det er folk som går i kjelleren, noen ganger oppe i stua, og mannen som bor i huset så en gang en "grå" mann som kikka inn mellom blomsterpottene i stuevinduet, som sikkert er mer enn 2 meter over bakken. Han var ute og kikka, men så ingen spor i snøen!
Dette med at fotene har jeg hørt før. Det var et kompani fra 1700 tallet som viste seg, men under knærne kunne ikke noe ses. Men dette var jo i frankrike.
Antall ord: 186
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Atmosphere »

var samen i frankrike? :shock:
Antall ord: 4
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Eaglespirit »

Atmosphere skrev:var samen i frankrike? :shock:
Ska ikke se bort fra det :P
Antall ord: 12
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Svartepus »

Atmosphere skrev:ok, jeg er veldig veldig våken, så jeg kjører et innlegg til før sengetid :)

Min far gikk en skitur/jakttur på et fjell i øvre Valnesfjord for noen år siden.
Da han satte seg ned for å ta en pause og spise litt hørte han at noen kom gående på ski bak steinen han satt ved. det knirka i gamle treski, og han lurte på hvem som kom gående med sånne gamle ski? (det er ikke heeelt utdødd i bygda vår, men så langt opp på fjellet er det uvanlig)

han hørte det knirke lenge, og fikk grøss nedover ryggen da han innså at lyden passerte foran ham, og forsvant nedover bakken..


en annen historie jeg har hørt fra noenlunde samme område er om en mann som var på fisketur en sommernatt. han laga seg kaffebål ved vannet, og satt og slappa av og kikka på duppen som lå litt ute.
han hadde hund med seg, som lå og sov ved beina hans.
etter en stund reise hunden seg og ble stående å se mot noen busker noen hundre meter unna, og plutselig løp den av sted, på vakt. mannen tenkte jaja, han hører vel noen dyr, og kikka bare litt etter den. noen minutter senere kom hunden ut av buskene, logra og hoppa opp som opp mot et menneske som hadde noe godt å lokke meg.. den peste og logra hele veien rundt vannet, forbi mannen ved bålet, og fulgte stien et godt stykke, før den stoppa og ble stående som for å se etter "mennesket" som gikk videre... så kom den og la seg ved bålet igjen.. mannen hadde selvsagt bare sett hunden!
skummelt.. pappa var så snill å fortelle denne historien da vi var på telttur ved det vannet!!
kjempekoselig..!! *grøss*
Det er mange historier om samer som går igjen i øvre Valnesfjord, så det kan jo ha vært en av disse.

Fikk bl.a. fortalt en historie om en fyr som for mange år siden fant masse beinrester oppi skogen i øverbygda, og bestemte seg for å få dem bort. Han sprengte visstnok beinene og div annet rusk og rask i fillebiter. Senere samme kveld merket han at han ble forfulgt av en skikkelse (visstnok en same). Dette gjentok seg i lang tid etterpå, og uansett hvor han gikk, var denne skikkelsen noen meter bak ham. Satt han inne i stua, sto skikkelsen utenfor vinduet. Dette begynte etterhvert å gå mannen på nervene, så han gikk til en av bygdas "kloke koner" og ba om råd. Hun gav ham en urtedrikk han skulle drikke og sa at denne samen var sint fordi han hadde spredt beinene hans utover i skogen (dvs forstyrret hvilestedet hans). Derfor måtte han dra tilbake og prøve å samle beinrestene sammen og legge dem tilbake der han fant dem. Dette gjorde mannen, og siden forsvant skikkelsen...

Ellers finnes det gammer som skal være gannet, slik at man ikke må røre noe av det som henger der. Har også hørt om et vann (på fjellet mellom Valnesfjord og Røsvik?) som kalles Dauvassvatnet eller noe, fordi man kan høre gråten til flere spedbarn som har blitt druknet der før i tida... Min venninne påstår også at hvis du går for nært kanten på dette vannet, kan du bli dratt ut i vannet.

Det er egentlig mange spennende historier fra bygda hvis man spør de eldre. Jeg opplevde å se en kvinneskikkelse i veikanten ved Djuposen som bare forsvant i løse lufta, og ble senere fortalt av min bestemor at det spøker akkurat der. En trist og klagende dame går igjen der.
Antall ord: 632
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Atmosphere »

lenge sia jeg har hørt om det vannet med barnegråt, men jeg kom på en historie fra Sulitjelma som går ut på det samme.

Det er et vann der som heter Anna-vatn, etter ei tjenestejente som het Anna som jobbet på kjøkkenet oppe på gruveanlegget. Hun ble gravid, og druknet ungen i vannet.
I ettertid kunne man høre ungen gråte på natta. Ganske klassisk historie egentlig, men den skal visstnok være sann i følge slektsbøker fra området.
Antall ord: 88
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Atmosphere »

ok, føler nesten at jeg spammer litt her, håper ingen føler det samme :)

Fikk litt ny info nemlig. Snakka akkurat med pappa om det tidligere nevnte vannet mellom Røsvik og Valnesfjord, det heter Svartvannet på kartet, ligger rett nord for Sætervann som er ganske stort.
Pappa mente at det kaltes Utbol-vatnet (betyr ca bytting eller i allefall unger som ble drukna av forskjellig årsak, kanskje var de for fattige til å la dem leve, eller de var ugifte etc. Det var visst mest samer som gjorde dette)

En prest fra Røsvik skal ha vært oppe ved vannet for å døpe disse ungene, han sa noe sånt som "jeg døper deg på von, Kari eller Jon" ... sia de ikke visste hvor mange det var, og om det var jenter eller gutter som var der... trist historie. Har ikke hørt noe om det er slutt på barnegråten.

(Hvordan markerer man tekst fra de forrige innleggene?)
Antall ord: 164
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Bodø/Salten

Innlegg av Svartepus »

Utbol-vatnet var det ja! :)
Antall ord: 5
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !