Drømmer, NDO & ut av kroppenAstral Prosjektering - gnostic movement - noen som vet?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
pastortom
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Okt 2005 10:27
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Grünerløkka, Oslo

Astral Prosjektering - gnostic movement - noen som vet?

Innlegg av pastortom »

Heisann folkens,

noen her som kjenner til de norske representanten av Gnosticmovement?

De hadde en stand på alternativ messa, og jeg pratet med dem i 2 timer.. Og signerte under for å bli med på en gratis gruppe i Oslo for å lære mer om Astral reiser/ut av kroppen opplevelser, men har ikke hørt noe fra dem..

Vil gjerne komme i kontakt med dem, da jeg har mange spørsmål og vil teste dette her ut :)

Har noen her prøvd det? sånn orntlig mener jeg? Noen innspill?
Antall ord: 91
Follow those who seek the truth, not those who claim to have found it.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Astral Prosjektering - gnostic movement - noen som vet?

Innlegg av Moonstone »

Jeg kjenner ingen personlig, som er medlem av ordnen, men jeg vet en god del om det Gnostiske livssynet og en del historie. Jeg liker mange av de sentrale ideene, med at Gnosis kan oppnås ved å gå oppstigningens vei, og at vi alle har link inni oss til Univerets skapende kraft og Gnosis.

Også har jeg lest en del Gnostiske/Kristne skrifter som ble forbudt av Kirken.
Mye artig der, som "trad-Kristne" hadde hatt godt av å lese gitt.
Antall ord: 80
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links