BA. skrev:Dette var bare usaklig.
Hvorfor tar du det opp hvis du mener det?
Hvordan jeg kjøper brød er fullstendig uvesentlig for diskusjonen. Du liker best å kaste inn påstander du slipper å dokumentere, og hoppe fra påstand til påstand, raskere enn andre har mulighet til å besvare påstandene.
Har du dokumentasjon på at jeg liker best dette?
Grunnen til at jeg gjør det nokså konsekvent i saker som dette er fordi det er umulig å diskutere tema med mindre det kommer ned på beviskrav og en evindelig "for og imot"-diskusjon.
Slik som alle diskusjoner blir med deg.
Dette skulle du ha forstått til nå, og det tror jeg du egentlig gjør også.
Det er ikke noen god metode for å finne fram til sannheten, men det er en god metode for å spre løgner og skjule sannheten.
Hysteri. Som vanlig gjør du dette i forsøk på å diskreditere meg;
å fremstille meg som "farlig" ved å insinuere at jeg sprer løgner, ødelegger språk, etc.
Begynner å ligne på en pietistisk prest som predikerer om Satan og den onde makt.
At videoklippet ikke har noen verdi for deg sier seg selv, hvis det er slik at du ønsker å skjule sannheten, men hvis du ønsker å få sannheten fram på bordet, så har den absolutt verdi i forhold til påstanden om at alt ble pulverisert.
Dette var en parodi på deg... "Ingen verdi" er noe du ofte sier.
Jeg mente det faktisk ikke. Regnte med du skjønte det, men så tok jeg visst feil. Jaja.
Nå er det jo slik at jeg ønsker sannhet og ingenting annet i denne saken.
At det dukker opp løgner og spekulasjoner i bildet er en selvfølge, da sannheten finnes gjemt i løgnene. En løgn dekker bare over en sannhet, den ligger nær løgnen selv.