Se hele klippet. Jeg ser ikke hvordan dette kan være juks, men igjen så er ikke jeg ekspert på alt.
Fakta, teori & skepsis ⇒ Telekinese - Det beste klippet jeg har sett.
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mai 2008 21:11
- 16
Re: Telekinese - Det beste klippet jeg har sett.
Filmtriks..???
Neida, men det må jo være noe med de tingene han/hun brukte der da, men hvordan faen det tingene der får det jævla papiret til å snurre på det helvetes glasset eller hva faen det er, det vet jeg ikke
Spennende å se hva andre mener om denne greia på klippet der
Neida, men det må jo være noe med de tingene han/hun brukte der da, men hvordan faen det tingene der får det jævla papiret til å snurre på det helvetes glasset eller hva faen det er, det vet jeg ikke
Spennende å se hva andre mener om denne greia på klippet der
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hehe filmtriks ja
Gleder meg til å lese alle teoriene om hvordan han har jukset..
Gleder meg til å lese alle teoriene om hvordan han har jukset..
Antall ord: 14
Hide post links |
Siden han har fake ufo-film i tillegg til denne, så er det lite sannsynlig at det er ekte.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
"ok"
Dårlig argument.
Dårlig argument.
Antall ord: 4
Hide post links |
Jada. Men en youtube-video beviser ingenting.Kræsj skrev:"ok"
Dårlig argument.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Noen gjør tryllekunster og innrømmer det, andre gjør det samme og sier det er ekte 'magi'.
Noen driver med cold reading og innrømmer det, andre gjør det samme og sier det har kontakt med de døde.
Den eneste måten å få testet om dette er noe paranormalt, er å la han gjenta trikset under kontrollerte forhold. Inntil da er det rimelig å anta det er triks.
Noen driver med cold reading og innrømmer det, andre gjør det samme og sier det har kontakt med de døde.
Den eneste måten å få testet om dette er noe paranormalt, er å la han gjenta trikset under kontrollerte forhold. Inntil da er det rimelig å anta det er triks.
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
I og med at jeg har vært med på en vanvittig seanse
innen table tilting vet jeg at energiene kan være heftige,
så jeg betviler ikke denne videoen!
innen table tilting vet jeg at energiene kan være heftige,
så jeg betviler ikke denne videoen!
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Dette viste seg å være en juksevideo laget med det formål å "lage den mest overbevisende amatør-PSI-wheel-videoen på nettet".
Her er hva juksemakeren, ifølge hans egne ord, gjorde:
Tok ikke lange tiden å finne dette
Her er hva juksemakeren, ifølge hans egne ord, gjorde:
Kilde: http://www.unexplained-mysteries.com/fo ... try1714992Moving on, the trick was very simple. Both videos made use of the same gimmick, a trick table. That being said, however, still none of those things I listed above were used in this trick table. In the first video, a pin sized hole was drilled in both the surface of the table as well as the plastic bowl the set up was sitting on. From there, a person off camera was blowing into a tube that was connected to this hole (under the table) which cause the wheel to spin. The second video used this same principle, but in a more sophisticated fashion. The surface of the table is hollow, with two separate air channels going to two different pin holes. Two tubes could “plug in” to each hole on the hollowed legs, which were hidden by thin layer of laminate that could pop on and off. This is why you can’t see the bottoms of the two front legs on the video when the wheel is spinning. And again, I used an “associate” to plug and unplug the tubes as well as to blow into them for a more convincing illusion.
Kinda sucks now that you know how it’s done, huh?
Tok ikke lange tiden å finne dette
Antall ord: 252
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
..det er jo ikke noe gøy.
Antall ord: 7
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Skuffa!
Jeg vil så gjerne tro at det finnes noen få mennesker der ute som kan noe mer spennende enn oss andre dødelige, men gang på gang kommer det juksemakere og ødelegger alt...
Ikke det, hadde jeg hatt store, spesielle evner hadde jeg vel neppe laget film og lagt ut på internett. Jeg tror på karma, og ville vært redd for å miste dem dersom jeg briefet med dem på internett og rundt omkring.
Jaja.
Jeg vil så gjerne tro at det finnes noen få mennesker der ute som kan noe mer spennende enn oss andre dødelige, men gang på gang kommer det juksemakere og ødelegger alt...
Ikke det, hadde jeg hatt store, spesielle evner hadde jeg vel neppe laget film og lagt ut på internett. Jeg tror på karma, og ville vært redd for å miste dem dersom jeg briefet med dem på internett og rundt omkring.
Jaja.
Antall ord: 76
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |