Lurer på om noen vet poenget med ut av kroppen opplevelser,er det noen mening med det?
Har hatt astralreiser tidligere og synes det var herlig å sveve,men før disse opplevelsene stivner kroppen og jeg blir veldig redd,klarer ikke røre en finger.
Jeg ba til høyere makter om å få slippe dette,og det hjalp. Men den siste tiden har jeg fått mye av det åndelige tilbake i livet mitt,og jeg frykter at det med at kroppen stivner skal komme tilbake,for det er det verste jeg vet.
Tenker også på det som står noen plasser,at man skal legge salt rundt kroppen fordi ånder kan innta kroppen. Hjelper det å be hjelperene om beskyttelse?
Vi er vel alle ute og svever ubevisst om nettene
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Ut av kroppen
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2009 14:38
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Ut av kroppen
Jeg er ganske overbevist om at vi alle er på et eller annet plan om natten ja.
Dette astrale planet er jeg 100% overbevist om eksisterer.
Hvorfor? Fordi jeg gjentatte ganger nå har hatt samme drøm; lignende drømmer eller IDENTISKE drømmer samtidig - samme natt - som andre personer jeg kjenner. Flere ganger i mange år.
Derfor. Når vi kan sitte og fullføre hverandres setninger og fortelle hva drømmen handlet om, og begge to har hatt den samme drømmen... ja, da er det ikke bare ren tilfeldighet.
Ikke etter så mange ganger.
Hvorfor? Fordi jeg gjentatte ganger nå har hatt samme drøm; lignende drømmer eller IDENTISKE drømmer samtidig - samme natt - som andre personer jeg kjenner. Flere ganger i mange år.
Derfor. Når vi kan sitte og fullføre hverandres setninger og fortelle hva drømmen handlet om, og begge to har hatt den samme drømmen... ja, da er det ikke bare ren tilfeldighet.
Antall ord: 97
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Er 100 % sikker på at det eksisterer jeg ogsåludoburgero skrev:Jeg er ganske overbevist om at vi alle er på et eller annet plan om natten ja.
Men vet du noe om hvorfor vi får slike drømmer og opplevelser,er det noe mening med dem?
Eller er det bare sånn at man ikke skal stille spørsmålstegn ved alt som skjer?
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Bare det at vi er på reise et anet sted, mens kroppen fysisk ligger i senga, et et bevis på en anen astral virkelighet.Junita skrev:Er 100 % sikker på at det eksisterer jeg ogsåludoburgero skrev:Jeg er ganske overbevist om at vi alle er på et eller annet plan om natten ja.
Men vet du noe om hvorfor vi får slike drømmer og opplevelser,er det noe mening med dem?
Jeg har hatt mang en drøm som har føltes like virkelig som når jeg er våken.
Antall ord: 192
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
AkkuratMoonstone skrev:Bare det at vi er på reise et anet sted, mens kroppen fysisk ligger i senga, et et bevis på en anen astral virkelighet.Junita skrev:Er 100 % sikker på at det eksisterer jeg ogsåludoburgero skrev:Jeg er ganske overbevist om at vi alle er på et eller annet plan om natten ja.
Jeg har hatt mang en drøm som har føltes like virkelig som når jeg er våken.
Antall ord: 195
Hide post links |