Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Nær døden opplevelse
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: Nær døden opplevelse
Velkommen tilbake, da! Gleder meg til å bli nærmere kjent med deg!
Antall ord: 12
Memento mori
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2005 16:57
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammel gubbe ;)
- Lokalisering: Utenfor Trondheim
Takker for velkomsten
Det er vel bedre å være fornøyd enn ulykkelig vet du .
Artig å finne tilbake hit igjen, siden har jo det meste av det jeg er interresert i, og selvsagt venner . Husker ikke hvor lenge siden jeg var her sist, men synes tiden går alt for fort i disse tidene, hehe...
Det er vel bedre å være fornøyd enn ulykkelig vet du .
Artig å finne tilbake hit igjen, siden har jo det meste av det jeg er interresert i, og selvsagt venner . Husker ikke hvor lenge siden jeg var her sist, men synes tiden går alt for fort i disse tidene, hehe...
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Jeg kjenner at du er en utrolig stor empat.......
jeg skjelver nesten, fortell litt om deg selv og dine interesser, '
om du vil, da....?
jeg skjelver nesten, fortell litt om deg selv og dine interesser, '
om du vil, da....?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Man skal ikke overdrive, hehe... Men takker
Hva skal jeg fortelle da, hmmm.... Jeg er en gutt på 25 år og var interressert i kjemi og matte. Men nå er jeg interressert i kunst og akten ved å hjelpe andre personer som ikke har det så bra. Får vel meg en jobb snart som jeg vil at skal gå ut på akkurat det området, så får jeg se hva kommunen kommer med
Hva skal jeg fortelle da, hmmm.... Jeg er en gutt på 25 år og var interressert i kjemi og matte. Men nå er jeg interressert i kunst og akten ved å hjelpe andre personer som ikke har det så bra. Får vel meg en jobb snart som jeg vil at skal gå ut på akkurat det området, så får jeg se hva kommunen kommer med
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Tror nok du finner din hylle i livet
menneskelig kontakt og ekte kjærlighet............
Du vil lykkes i din livsmisjon
Amfelia
menneskelig kontakt og ekte kjærlighet............
Du vil lykkes i din livsmisjon
Amfelia
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Takker så mye
Som jeg alltid har fått høre fra da jeg var liten og frem til nå er vel at jeg er her
frivelig og skal være her for hjelpe mennesker ++ , men syntes selv at det ikke passet
helt inn da det faktisk var jeg som trengte hjelp en liten tid, hehe... Bare litt komisk
syntes jeg.
Men det positive er vel også at jeg endelig etter 25 år har funnet ut hva ekte kjærlighet
er, og det er langt unna hva jeg hele tiden har trodd. For min mening er at det er jo ikke
det ytre som teller noe som helst, men alt det indre. For man føler det, men kan ikke se
det. Og etterhvert som følelsene bare blir sterkere og sterker med tiden, jo bedre kjent
du blir, jo lettere forstår du at du og henne/han passer sammens som 2 tuber med lim .
For jo sterkere følelsene er, jo nydeligere blir hun, ikke bare i det fysiske, men også
i det psykiske. For det er nettopp det som er helheten i den type for ekte forelskelse
(tror jeg, hehe).Ekte kjærlighet ovenfor en kvinne som du bare ikke klarer å holde deg
taus for til slutt. Det eneste problemet er vel at du kanskje frykter for at det ikke
er det samme tilbake, men uansett så er det vel positivt uansett om det er et nei eller
et ja, for da kan du endelig få svaret du har ventet på, som du kanskje har ventet på i
mange år. Uten at du selv visste det da. For hvem vet
Som jeg alltid har fått høre fra da jeg var liten og frem til nå er vel at jeg er her
frivelig og skal være her for hjelpe mennesker ++ , men syntes selv at det ikke passet
helt inn da det faktisk var jeg som trengte hjelp en liten tid, hehe... Bare litt komisk
syntes jeg.
Men det positive er vel også at jeg endelig etter 25 år har funnet ut hva ekte kjærlighet
er, og det er langt unna hva jeg hele tiden har trodd. For min mening er at det er jo ikke
det ytre som teller noe som helst, men alt det indre. For man føler det, men kan ikke se
det. Og etterhvert som følelsene bare blir sterkere og sterker med tiden, jo bedre kjent
du blir, jo lettere forstår du at du og henne/han passer sammens som 2 tuber med lim .
For jo sterkere følelsene er, jo nydeligere blir hun, ikke bare i det fysiske, men også
i det psykiske. For det er nettopp det som er helheten i den type for ekte forelskelse
(tror jeg, hehe).Ekte kjærlighet ovenfor en kvinne som du bare ikke klarer å holde deg
taus for til slutt. Det eneste problemet er vel at du kanskje frykter for at det ikke
er det samme tilbake, men uansett så er det vel positivt uansett om det er et nei eller
et ja, for da kan du endelig få svaret du har ventet på, som du kanskje har ventet på i
mange år. Uten at du selv visste det da. For hvem vet
Antall ord: 273
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2009 18:01
- 15
- Kjønn (valgfri): gutt
- Lokalisering: Nordland
så betryggende og høre at du selv fikk velge mellom liv og død.
det vitner om at man ikke bare er prisgitt legene, uansett hvilket alternativ man ønsker.
det vitner om at man ikke bare er prisgitt legene, uansett hvilket alternativ man ønsker.
Antall ord: 30
Hide post links |