Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva drømte du?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Re: Hva drømte du?
I nattmorges hadde jeg en lengre drøm jeg husker lite av, men jeg husker slutten. Jeg hadde parkert bilen min halvveis ut i gata, faktisk nesten helt ut i veien, og fikk parkeringsbot. Men akkurat da visste jeg at det bare var en drøm og skjønte at jeg kunne drite i hele boten. Da tok jeg boten (som var våt av regnvann) og klasket den fast i panna på parkeringsvakten!
Hehe, utrolig befriende å gjøre noe sånt! Lucide drømmer er fine greier
Hehe, utrolig befriende å gjøre noe sånt! Lucide drømmer er fine greier
Antall ord: 88
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
I det siste har jeg hatt noen rare drømmer...
Mandag:
Jeg drømte at noen i 8A klassen skulle få en ny gutt fra Gaza til klassen.
Så en av min tidligere klasse venn ble kastet ut av klassen vår og begynte i vår klasse(xD).
Så når jeg kom inni klassen i drømmen så satt Johanne(min gamle klasse venn) på pulten til
klasse venninen min. Så jeg spørr "Hvor er Stine?". "Hun er i Thailand," svarer Johanne.
Også skal vi ha gym. (Og vi har ofte gym med A klassen).
Vi skulle ha Rugby(amerikansk fotball). Så hoppet jeg oppå han nye fra Gaza fordi han hadde ballen også kom en i klassen min (Ruben). Og dro ned buksa på meg(xD)
så stod jeg der da med ballen i nevene og i en blå bjørn borg boxer.
Men nå kommer det som er skummelt:
1.Vi fikk en ny gutt fra Gaza på Tirsdag O.o
2. Stine reiste til Thailand i dag O.o
3. Vi skal ha rugby på mandag O.o
Mandag:
Jeg drømte at noen i 8A klassen skulle få en ny gutt fra Gaza til klassen.
Så en av min tidligere klasse venn ble kastet ut av klassen vår og begynte i vår klasse(xD).
Så når jeg kom inni klassen i drømmen så satt Johanne(min gamle klasse venn) på pulten til
klasse venninen min. Så jeg spørr "Hvor er Stine?". "Hun er i Thailand," svarer Johanne.
Også skal vi ha gym. (Og vi har ofte gym med A klassen).
Vi skulle ha Rugby(amerikansk fotball). Så hoppet jeg oppå han nye fra Gaza fordi han hadde ballen også kom en i klassen min (Ruben). Og dro ned buksa på meg(xD)
så stod jeg der da med ballen i nevene og i en blå bjørn borg boxer.
Men nå kommer det som er skummelt:
1.Vi fikk en ny gutt fra Gaza på Tirsdag O.o
2. Stine reiste til Thailand i dag O.o
3. Vi skal ha rugby på mandag O.o
Antall ord: 184
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
:shock
men du, hadde ikke lærerne informert om at dere skulle få ny i klassen da, og Stine hadde kanskje fortalt at hun skulle til thailand? Eller?
men du, hadde ikke lærerne informert om at dere skulle få ny i klassen da, og Stine hadde kanskje fortalt at hun skulle til thailand? Eller?
Antall ord: 28
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
I går skjedde det noe kjemperart. Var ganske sliten så tok meg en totimers lur midt på dagen. Drømte at jeg syklet, og ramlet på sykkelen. I fallet ble jeg vekt halvveis fra drømmen, akkurat som om slaget vekket meg litt. Kjente plutselig at jeg lå i sengen min, og klarte å glippe såvidt med øynene. Men merket av jeg fremdeles var halvveis i drømmeland, for det kjentes fortsatt ut som om jeg satt\lå på sykkelen. Begynte å kjenne etter og da kunne jeg kjenne styret i hendene mine og setet under rompa. Videre nedover kjente jeg hjulene med føttene. Det var helt surrealistisk, ettersom jeg når jeg glippet med øynene kunne se veggen og sengen jeg lå på, og litt av gardinene ved vinduet ved siden av meg. Kjentes egentlig ut som jeg lå med en sykkel i sengen. Til slutt klarte jeg å vekke meg selv ordentlig, og da forsvant det. Veldig rart, og fascinerende
Antall ord: 162
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
hehe, det var en uvanlig opplevelse... og viser hvor ekte en drøm kan virke...karina skrev:I går skjedde det noe kjemperart. Var ganske sliten så tok meg en totimers lur midt på dagen. Drømte at jeg syklet, og ramlet på sykkelen. I fallet ble jeg vekt halvveis fra drømmen, akkurat som om slaget vekket meg litt. Kjente plutselig at jeg lå i sengen min, og klarte å glippe såvidt med øynene. Men merket av jeg fremdeles var halvveis i drømmeland, for det kjentes fortsatt ut som om jeg satt\lå på sykkelen. Begynte å kjenne etter og da kunne jeg kjenne styret i hendene mine og setet under rompa. Videre nedover kjente jeg hjulene med føttene. Det var helt surrealistisk, ettersom jeg når jeg glippet med øynene kunne se veggen og sengen jeg lå på, og litt av gardinene ved vinduet ved siden av meg. Kjentes egentlig ut som jeg lå med en sykkel i sengen. Til slutt klarte jeg å vekke meg selv ordentlig, og da forsvant det. Veldig rart, og fascinerende
A
Antall ord: 180
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Fascinerende ja!
Jeg hadde en drøm i natt som også kombinerte virkelighet og drøm, men den var langt ifra like surrealistisk som din. Det foregikk dessuten kun i drømme og ikke i halvveis våken tilstand.
Eneste jeg husker var at jeg gikk inn i stua mi, for jeg hørte masse lyd...
Plutselig var det full fest på verandaen min, den var sikkert femdobbel av størrelsen sin og var slått sammen med naboen sin, så hadde gjestene på et eller annet vis klart å åpne verandadøra mi utenfra. Jeg ble selvsagt sint, men turte ikke si fra. Så gikk jeg til slutt og lukket døra, og så gikk jeg ut fra stua igjen. Husker ikke mer.
Jeg hadde en drøm i natt som også kombinerte virkelighet og drøm, men den var langt ifra like surrealistisk som din. Det foregikk dessuten kun i drømme og ikke i halvveis våken tilstand.
Plutselig var det full fest på verandaen min, den var sikkert femdobbel av størrelsen sin og var slått sammen med naboen sin, så hadde gjestene på et eller annet vis klart å åpne verandadøra mi utenfra. Jeg ble selvsagt sint, men turte ikke si fra. Så gikk jeg til slutt og lukket døra, og så gikk jeg ut fra stua igjen. Husker ikke mer.
Antall ord: 123
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
ludoburgero skrev:Fascinerende ja!
Partypooper
Antall ord: 126
Redfalk aka Jan-Olav
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Visst faen! Det var kaldt og røykinga deres trakk inn i leiligheten min.
Dessuten var det middelaldrende kjerringer, og de høres helt jævlige ut når de ler.
Hekser. Du hadde nok gjort det samme
Dessuten var det middelaldrende kjerringer, og de høres helt jævlige ut når de ler.
Hekser. Du hadde nok gjort det samme
Antall ord: 38
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Haha! Ditt verste mareritt, masse middeladrene kjerringer på verandaen
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2009 18:12
- 15
Heihei!
Første svaret på dette forumet, forresten (med ny bruker).
Så, jeg hadde en veldig realistisk drøm (jeg har ofte det) et par netter tilbake.
I korte trekk:
Jeg og venninnen min var utvekslingstudenter i England, og vi ble plassert i et slags "rottent" hotell. Det viste seg at en av gjestene var en "maniac" og gikk rundt i forskjellige rom og drepte folk. Jeg husker utsikten fra vinduet kjempegodt; det var rett på veien, og over veien var det en cafè, og langs veien gikk det en jernbane.
Den drømmen gjorde veldig intrykk på meg.
Skulle gjerne fortalt i detalj, men det er så mye å skrive. :]
Første svaret på dette forumet, forresten (med ny bruker).
Så, jeg hadde en veldig realistisk drøm (jeg har ofte det) et par netter tilbake.
I korte trekk:
Jeg og venninnen min var utvekslingstudenter i England, og vi ble plassert i et slags "rottent" hotell. Det viste seg at en av gjestene var en "maniac" og gikk rundt i forskjellige rom og drepte folk. Jeg husker utsikten fra vinduet kjempegodt; det var rett på veien, og over veien var det en cafè, og langs veien gikk det en jernbane.
Den drømmen gjorde veldig intrykk på meg.
Skulle gjerne fortalt i detalj, men det er så mye å skrive. :]
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
Natt til i går drømte jeg MYE rart! Kanskje ikke så rart med tanke på at jeg sov rundt 14 timer.. Bl.a. drømte jeg at jeg var sanndrømt og så drømte jeg drømmen omigjen i en annen versjon hvor jeg liksom var våken og opplevde det jeg hadde drømt. (kort fortalt)
Velkommen ClaudiaCaroline
Velkommen ClaudiaCaroline
Antall ord: 62
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Jeg drømte at jeg hadde flyttet inn i en ny leilighet som jeg skulle leie. Leiligheten var en del av huset til husvertene, altså sokkelleilighet e.l.
Da jeg skulle på do oppdaget jeg plutselig (etter å ha satt meg på do) at det bare var et gelender som skilte badet fra trappeoppgangen til husvertene. Det kom masse folk opp trappa og alle snudde seg og glodde rart på meg. Utrolig ekkelt og flaut. Bli beglodd mens man sitter på do er ikke drømmesituasjonen akkurat
Husker også noe om at de hadde liggende en pose med kattesand på et bord i leiligheten min, og det som var litt festlig var at sanda visstnok inneholdt noen flak som skulle forbygge at katta fikk innvollsorm Det sto tekst utenpå på svensk, og disse flakene var noe tørkede deler av "mask" (svensk for orm, tror jeg faktisk)... Fnis for en rar fantasi jeg har...
Jeg pleier faktisk å ha sånne dodrømmer med jevne mellomrom. Enten er døren plutselig ulåsbar eller så forsvinner veggene på doen, og folk kan komme inn eller stå og se på meg. Uansett hvor mye jeg prøver å hinte om at jeg vil ha litt privatliv når jeg er på do, får jeg aldri være i fred i sånne drømmer. Alle blir stående og glo, mens jeg ikke tør røre meg... Hehe, tror dette er min versjon av "plutselig naken i all offentlighet"-drøm. Så utrolig ubehagelig og flaut...
Da jeg skulle på do oppdaget jeg plutselig (etter å ha satt meg på do) at det bare var et gelender som skilte badet fra trappeoppgangen til husvertene. Det kom masse folk opp trappa og alle snudde seg og glodde rart på meg. Utrolig ekkelt og flaut. Bli beglodd mens man sitter på do er ikke drømmesituasjonen akkurat
Husker også noe om at de hadde liggende en pose med kattesand på et bord i leiligheten min, og det som var litt festlig var at sanda visstnok inneholdt noen flak som skulle forbygge at katta fikk innvollsorm Det sto tekst utenpå på svensk, og disse flakene var noe tørkede deler av "mask" (svensk for orm, tror jeg faktisk)... Fnis for en rar fantasi jeg har...
Jeg pleier faktisk å ha sånne dodrømmer med jevne mellomrom. Enten er døren plutselig ulåsbar eller så forsvinner veggene på doen, og folk kan komme inn eller stå og se på meg. Uansett hvor mye jeg prøver å hinte om at jeg vil ha litt privatliv når jeg er på do, får jeg aldri være i fred i sånne drømmer. Alle blir stående og glo, mens jeg ikke tør røre meg... Hehe, tror dette er min versjon av "plutselig naken i all offentlighet"-drøm. Så utrolig ubehagelig og flaut...
Antall ord: 254
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
utrolig irriterende at man aldri skal klare å huske hele drømmer, men sånn er det nå bare.
Hadde en drøm inatt ang reiki kurset jeg skal gå på. Og det eneste jeg husker er at jeg ikke fikk noen wow opplevelse og at jeg ble skikkelig lei meg for det, for jeg hadde så lyst til at jeg skulle klare det..
Hadde en drøm inatt ang reiki kurset jeg skal gå på. Og det eneste jeg husker er at jeg ikke fikk noen wow opplevelse og at jeg ble skikkelig lei meg for det, for jeg hadde så lyst til at jeg skulle klare det..
Antall ord: 63
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Hadde en rar, men litt trivelig drøm i morges. Jeg drømte at jeg syklet med Vilmapus på fanget Til og begynne med gikk det bra og jeg tenkte at dette var nå egentlig veldig fint, å være på sykkeltur i godværet sammen med pusen :mozilla_smile: Men etterhvert begynte sykkelen å bli så rar. Girene funket ikke og setet ble plutselig så langt unna styret, og alt gikk så tregt. Da våknet jeg og var litt småirritert i noen sekunder etterpå...
Antall ord: 85
Hide post links |