Drømmer, NDO & ut av kroppenForestillninger.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Even16

Forestillninger.

Innlegg av Even16 »

jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en ting.
jeg føler jeg får kontakt med ånder å div ting. men jeg har ikke helt kontroll på det.

men saken jeg lurer på er. for et sted på akerbrygge sånn ca ved svingen der du ser rådhuset får jeg en fornemelse om meg selv.
det er hver gang jeg står der får jeg samma fornemelsen men jeg skjønner meg ikke helt på den.
for det er akkurat som om alt stopper å jeg ser meg selv sitter på en ''tønne'' av noe slag med sånn snikkers bukse høye strømper skjorte bukse sæler å en sixpenc av noe slag. å ser ut over havet å ser fiske båtene komme inn. der sitter jeg å venter på far min som seiler en av båtene.
jeg tror jeg er ca en 5-6 år gammel når jeg sitter der. tidsrommet er ca mellom 1816-1823.
kan noen hjelpe meg å tyde dette ?
er det mitt tidligere liv ?

Mvh
Even16
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: Forestillninger.

Innlegg av Asbjørn »

Even16 skrev:jeg tror jeg er ca en 5-6 år gammel når jeg sitter der. tidsrommet er ca mellom 1816-1823.
Det KAN være fra et tidligere liv, Ja, men det kan og være at du faktisk tar inn en energi fra en som i sin tid satt akkurat der, og ventet på sin far...
Barn kan ha sterke følelser til tider, og slike følelser kan "brenne seg inn" i steder.

mvh Asbjørn
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en ting.
jeg føler jeg får kontakt med ånder å div ting. men jeg har ikke helt kontroll på det.
Min venn... Ingen har kontroll på ånder og lign..
men saken jeg lurer på er. for et sted på akerbrygge sånn ca ved svingen der du ser rådhuset får jeg en fornemelse om meg selv.
det er hver gang jeg står der får jeg samma fornemelsen men jeg skjønner meg ikke helt på den.
for det er akkurat som om alt stopper å jeg ser meg selv sitter på en ''tønne'' av noe slag med sånn snikkers bukse høye strømper skjorte bukse sæler å en sixpenc av noe slag. å ser ut over havet å ser fiske båtene komme inn. der sitter jeg å venter på far min som seiler en av båtene.
jeg tror jeg er ca en 5-6 år gammel når jeg sitter der. tidsrommet er ca mellom 1816-1823.

Mvh
Even16
DU ser nok mest sannsynlig deg selv i en annen tid..
Eller, kansje du ser en tragisk hendelse, der en gutt som du forteller ser etter sin far som forsvant på havet, eller han ser etter der han selv ble forulykket..
Evner er det liten tvil på at du innehar..

Forslag:
Sett deg på denne steinen, og se utover lik denne gutten gjør..
Senk pusten din til helt avslappet rytme, lukk øyne, og se hva som dukker opp. Kansje du får se hele historien bak denne gutten..

MVH: Happe....
Antall ord: 276
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Even16

Innlegg av Even16 »

hmm ja for når jeg får denne fornemelsen så er det liksom en dyster følese.
jeg har ofte gått å tenkt på om det kanskje var fra mitt tidligere liv.
for første gang jeg merka da var jeg vell en 11 å gammel tenker jeg. men da skjønte jeg jo ingen ting. å jeg bor jo et støkke unna oslo men hver gang jeg står på det stede så får jeg den fornemelsen. å det varer jo ei stønd, kunne jo vært morsomt å gått lengre inn i det.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links