Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Fortell om din mest merkelige drøm du noen gang har hatt
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Re: Fortell om din mest merkelige drøm du noen gang har hatt
min sykeste drøm ever""!! var at jeg drømte at jeg kjørte i en rundkjøring. i en kabriole. plutselig kjørte den en bil foran meg hvor en pose ble kastet bak til min bil. . jeg tok denne pøsen med meg inn i en butikk , damen bak skranken forteller ho var blitt utsatt for ett ran hvor ranerene ville ha tak i en blå sten, jeg åpner posen som kom flyende til meg , der blandt søppel finner jeg en blå sten. da stormer ranerene inn i butikken igjen kassedama blir skutt og jeg blir dratt med på bakrom og videre ut i bakgården, der ble jeg tvinget til å stå på trappa ,blir truet av en som skal skyte meg. lengre ned i hagen står en mann med to dobbermann hunder og sier han skal la hundene rive neg i filler dersom jeg ikke bøyer overkroppen fram, jeg bøyer meg framover, hundene knurrer hører skuddet blir avfyrt faller mot bakken og venter på å treffe bakken. men i det jeg lander på bakken ser jeg en annen mann ligger foran meg han har rød genser på rundt fjes og sier det er ikke din tid for å dø na du skal leve litt lengre, så våknet jeg usj ekkel drøm
Antall ord: 220
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2008 00:14
- 16
Jeg har en drøm veldig ofte.. men det er ikke bestandig handlingen er den samme.. men hver gang ender det med at jeg spyr,men det er ikke vanlig spy.. kjennes ut som jeg spyr modelær eller noe..klumper.. å når jeg våkner så ligger jeg å tar i,akkurat som om jeg blir kvalt.. å denne drømmen har jeg hatt om og om igjen lenge!Men en natt så fikk jeg se i drømmen hva det var.. jeg spydde i hånden min. å kjente noe bevege seg.. så så jeg mange brune små larver.. Veldig ekkelt.. Lurer på om denne drømmen betyr noe..
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
- Lokalisering: Oslo
Drøm og drøm....
jeg lå her en dag og "hvilte middag".
Var vel ikke i full søvn, men i det jeg følte jeg sovnet våknet jeg av en STERK stemme som sang ut av sin sterkeste røst: "The best is yet to come, and won't that be fine
You think you've seen the sun, but you ain't seen it shine
Wait till the warm-up is underway
Wait till out lips have met
Wait till you see that sunshine day
You aint seen nothin yet"
http://www.lyricsfreak.com/f/frank+sina ... 56364.html
(leste resten av teksten på den, og den er jo veldig fin).
Og ja, alle logiske løsninger på hvorfor jeg har hørt denne sangen er eliminert. Ingen tv sto på, sambo satt og studerte. PC'n var av... Og nei, det var ingen nabo heller.
Denne kom klart fra "up there".
Det rare var at når jeg var våken, og tuslet ut i ørksa mot stua, kunne jeg høre sangen fortsatt spille, men lyden ble svakere og svakere jo mer "bevisst" (eh, ubevisst) jeg ble.
PS: jeg ber ofte om klare budskap i drømme, og dette var et av mine første budskap!
Etter dette blir budskapene veldig sterke og levende. Noen ganger litt skremmende, og jeg blir vekket ofte om natten av onkel som kiler meg, hehe (og gir meg en energi-boost, for jeg føler meg alltid sååå energisk og glad alle de nettene han vekker meg).
jeg lå her en dag og "hvilte middag".
Var vel ikke i full søvn, men i det jeg følte jeg sovnet våknet jeg av en STERK stemme som sang ut av sin sterkeste røst: "The best is yet to come, and won't that be fine
You think you've seen the sun, but you ain't seen it shine
Wait till the warm-up is underway
Wait till out lips have met
Wait till you see that sunshine day
You aint seen nothin yet"
http://www.lyricsfreak.com/f/frank+sina ... 56364.html
(leste resten av teksten på den, og den er jo veldig fin).
Og ja, alle logiske løsninger på hvorfor jeg har hørt denne sangen er eliminert. Ingen tv sto på, sambo satt og studerte. PC'n var av... Og nei, det var ingen nabo heller.
Denne kom klart fra "up there".
Det rare var at når jeg var våken, og tuslet ut i ørksa mot stua, kunne jeg høre sangen fortsatt spille, men lyden ble svakere og svakere jo mer "bevisst" (eh, ubevisst) jeg ble.
PS: jeg ber ofte om klare budskap i drømme, og dette var et av mine første budskap!
Etter dette blir budskapene veldig sterke og levende. Noen ganger litt skremmende, og jeg blir vekket ofte om natten av onkel som kiler meg, hehe (og gir meg en energi-boost, for jeg føler meg alltid sååå energisk og glad alle de nettene han vekker meg).
Antall ord: 259
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Hide post links |
hva er en ukoUnableStorm skrev:jeg og en venn av meg hadde den samme drømmen bare at jeg skulle drepe bestevennen min og han skulle flykte fra meg neste dag så sa vi til hverandre at jeg hadde prøvd og drepe han oh han prøvd og flykte.
Personen som hadde samme drøm har jeg vært venner med helt siden jeg var liten, vi har også prøvd en uko sammen
Antall ord: 76
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
En UKO er norsk for OBE . . .sandalfon skrev:hva er en uko
Altså ; En Ut av Kroppen Opplevelse er norsk for Out of Body Experience
[link2]OBE,http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience[/link2]
A
Antall ord: 38
Hide post links |
takk
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
Jeg har hatt noe lignende, men at jeg blir kvalt/har noe i halsen. Når jeg våkner, så kjennes det fortsatt ut som det er noe. Så jeg har kavet rundt i ørska når jeg våkner, holdt meg for halsen. Det tar noen sekunder før jeg innser at det ikke er noe likevel. Men det er utrolig ekkelt!! Og dette har gjentatt seg endel ganger... En periode innbilte jeg meg at det var små dyr som krøp ned i halsen om natten hehehe. Har slått fra meg den teorien nå da. Men regner med det er underbevisstheten som holder på med noe jeg helt ikke klarer å ta tak i.kaina skrev:Jeg har en drøm veldig ofte.. men det er ikke bestandig handlingen er den samme.. men hver gang ender det med at jeg spyr,men det er ikke vanlig spy.. kjennes ut som jeg spyr modelær eller noe..klumper.. å når jeg våkner så ligger jeg å tar i,akkurat som om jeg blir kvalt.. å denne drømmen har jeg hatt om og om igjen lenge!Men en natt så fikk jeg se i drømmen hva det var.. jeg spydde i hånden min. å kjente noe bevege seg.. så så jeg mange brune små larver.. Veldig ekkelt.. Lurer på om denne drømmen betyr noe..
Ellers kan jeg nevne at jeg drømte at jeg fant en Loreal shampoflaske, en tom en, midt på gaten i en by med masse folk. Og denne begynte jeg da gjennomplivning på..du vet sånn, hjertekompresjoner og innblåsning(!?!) Jeg husker jeg lo høyt da jeg våknet.
Antall ord: 277
Hide post links |
jeg vet jeg har våknet av at jeg har ledd . husker ikke hvorfor j lo. men snodig følte meg teit, har oxo våknet av at jeg gråt og våknet av det men husket ikke hvorfor dessværre
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jul 2005 01:19
- 19
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 41 ganger
Jeg pleier ikke å bli redd av grøsserfilmer, og det var tydelig i en drøm at til og med underbevisstheten min ikke ble redd heller. ;D
Jeg hadde nettopp sett I Am Legend og begynte å få mareritt en natt om disse "zombiene" i filmen. Jeg våknet opp et par ganger, men fortsatte å drømme like etter jeg hadde sovnet og da om en fortsettelse i drømmen. Men så var det akkurat som om underbevisstheten fikk nok av disse tulledrømmene og jeg sa i drømmen "nå får det være nok!" og våknet av at jeg selv sa det høyt. Det siste jeg "så" av drømmen før jeg våknet helt var zombiene som beklaget seg over at de hadde forstyrret meg. hahahahaha
Jeg hadde derimot en annen drøm som har festet seg totalt. Jeg drømte jeg kunne fly. Og jeg fløy over en ganske bred, men grunn elv, over trær som var mange meter høye. Det var nydelig! Sola skinte gjennom greinene og disen som lå litt mellom trærne. Etter en stund med dette, så dukket det opp en smal rød bru, der den startet et eller annet sted i trærne og sluttet likeså i andre enden. Den var veldig høyt oppe. På midten stod faktisk Elrond fra L.O.T.R og tok i mot meg. Jeg husker jeg landet ved siden av han, og da sa han til meg at jeg kunne komme til han når som helst om det var noe.
Hyggelig tanke da. ;D
Jeg hadde nettopp sett I Am Legend og begynte å få mareritt en natt om disse "zombiene" i filmen. Jeg våknet opp et par ganger, men fortsatte å drømme like etter jeg hadde sovnet og da om en fortsettelse i drømmen. Men så var det akkurat som om underbevisstheten fikk nok av disse tulledrømmene og jeg sa i drømmen "nå får det være nok!" og våknet av at jeg selv sa det høyt. Det siste jeg "så" av drømmen før jeg våknet helt var zombiene som beklaget seg over at de hadde forstyrret meg. hahahahaha
Jeg hadde derimot en annen drøm som har festet seg totalt. Jeg drømte jeg kunne fly. Og jeg fløy over en ganske bred, men grunn elv, over trær som var mange meter høye. Det var nydelig! Sola skinte gjennom greinene og disen som lå litt mellom trærne. Etter en stund med dette, så dukket det opp en smal rød bru, der den startet et eller annet sted i trærne og sluttet likeså i andre enden. Den var veldig høyt oppe. På midten stod faktisk Elrond fra L.O.T.R og tok i mot meg. Jeg husker jeg landet ved siden av han, og da sa han til meg at jeg kunne komme til han når som helst om det var noe.
Hyggelig tanke da. ;D
Antall ord: 268
Carpe Noctem! :[
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 16:48
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg hadde en rar drøm i natt. På soverommet mitt så høres regnet godt på taket og jeg elsker å høre på regnet som slår på taket. Men i natt så våkna jeg av at jeg drømte at jeg hørte små fottrinn som gikk frem og tilbake over taket i regnet. Flere ganger hørte jeg dette gå frem og tilbake. Men da jeg våkna så måtte jeg lissom høre etter men da var det stille så en drøm var det.
Så ingenting hørte bare lyden av stegene.
Så ingenting hørte bare lyden av stegene.
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2008 00:14
- 16
Antall ord: 4