At åssen kan man væra opne for ånder?
For jeg er veldig redd detta og jeg trur fult på det.
Men jeg føler meg ikke trygg når jeg sitter å leser om sånt.
Akkurat som jeg ser noen i øyenkroken, en sånn liten hvit skygge.
Men jeg imbiler meg sikkert ting. ;-S
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ et spørsmål
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2008 19:41
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2009 16:51
- 15
Re: et spørsmål
Men vet vel ikke om man er "mottakelig" for sånne ting før man evt utforsker det litt.
Men selvfølgelig, er god nattesøvn er godt å ha, så ikke utforsk for mye dersom du vet du er av dem som "innbilder" deg ting.. Jeg er litt sånn selv, men har funnet ut hvor grensen min går
Jeg blir nervøs av og lese, og vet sjeldent hva jeg skal tro på osv, men jeg vet iallefall hva jeghar opplevd og der går grensen min!
Men selvfølgelig, er god nattesøvn er godt å ha, så ikke utforsk for mye dersom du vet du er av dem som "innbilder" deg ting.. Jeg er litt sånn selv, men har funnet ut hvor grensen min går
Jeg blir nervøs av og lese, og vet sjeldent hva jeg skal tro på osv, men jeg vet iallefall hva jeghar opplevd og der går grensen min!
Antall ord: 89
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Re: et spørsmål
Hvis du ikke har sett noe ennå, tror jeg ikke du kommer til å gjøre det heller. Jeg hadde en tråd her for lenge siden, hvor jeg spurte om det samme. Synes jo det rart at en som er så interessert og troende som meg, ikke skulle være åpen for slike ting. Jeg forstod det slik at det kan være at jeg beskytter meg selv ved å ikke "se" noe, i og med at jeg egentlig er livredd. Jeg ser etter ånder over alt, men har ennå til gode å oppleve noe som helst. Så det er mulig sinnet mitt vet bedre enn jeg =)
Skal se om jeg finner den tråden til deg i morgen. Står mye fint i den.
Skal se om jeg finner den tråden til deg i morgen. Står mye fint i den.
Antall ord: 123
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |